valitsit hänet joka on niin suloinen ja jolla on harmaa parta. Miksi muistin tämän yhtäkkiä.
Olitko se sinä
9
595
Vastaukset
- Anonyymi
mieheni parta on ruskea
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Olen sokeri myrkytyksen kourissa. Käsitellyt tätä asiaa ja kokeilin suurempaa määrää. Se oli virhe. Pitäisi muistaa ettei elimistöön pidä laittaa mitä tahansa. Yritän muistaa että tämä on ns. tervettä kipua. Ehkä tunnin päästä uskallan jo juoda vettä 🤮
- Anonyymi
Huolestuttavaa tässä on se että jollain tavalla pidän myrkytys oireista. Käyttö ei lopu jos tarvitsee myrkytys oireita. Mikä siinä on. Kun on fyysisesti vaikeaa niin makoilu sohvalla tekee ympärillesi pienen pesän. On niin vaikeaa olla että jatkuvasta asennon vaihdosta saa helpotusta olotilaan. Ei vain fyysisiin myrkytysoireisiin vaan myös keho saa kosketusta. Ikkunasta viileää ilmaa ja alla sohvan lämpö. Se tuntuu samalta kuin toisen ihmisen läheisyys. Hetkeen et ole rakkaudeton. Aika erikoinen ja pitkälle tunnusteltu ajatus?
- Anonyymi
Se minä olin. Viime yönä😉
- Anonyymi
Iraniin meni.
- Anonyymi
Et ymmärrä, sisäpiirijuttuja. Tämä ei liity maahanmuuttoon, politiikkaan tai Iraniin.
- Anonyymi
En ole valinnut ketään harmaapartaista, vaikka sellainen ystäväni onkin. En ole koskaan ollut kiinnostunut parrakkaista enkä seurustellut parrakkaan kanssa.
Kuin hänelle- Anonyymi
Sinun hänelle lähti lohdullinen viesti 🙂
Ystävät ovat ystäviä mutta sellaiset "ystävät" joihin on ollut intiimi suhde eivät ole. Jos potentiaalinen kumppani ehdokas pitäisi heistä kiinni niin toivottaisin hyvää jatkoa. Se on nähty eikä ikinä enää.
Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313720- 973355
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim973274- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683043Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862775- 352560
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452382- 892112