Jotenkin hassua mun mielestä.
Telkkarissa puputti laulaa ossia ja jodlaa jopa paranoidia. Kun aikoinaan rajat oli tiukat, iskelmä jäbät lauloi vain iskelmää ja rokkimiehet vain rokkia.
Oikeestaan hyvin kiintoisaa, musa otetaan nykyisin musana, ei tiukasti genrerajojen kahlitsemana uskontona. Ja noin itekkin hokannut, en edes nykyisin erota mikä ois poppia ja mikä iskelmää.
Ihan ok musa ninkuin uusiutuu, kun eri genret ottaa vaikutteita ihan erilaisista jutuista. Noh, onhan noin toki aina tehty, mutta nyt se on ihan yleistä ja jopa jokapäiväistä. Siis normaalia.
Yks vaikeus tullut vanhalle musadiggarille. Ennen muinoin tiesi aina, mikä oli hyvää musaa ja mikä huonoa. Nyt ei tiedä :D
Noh, soittihan soundskin kusarilla letkajenkan ja siitä tuli hitti. Miten lie, noususkohan puputin ura vielä nousukiitoon, levyttäis vaikka lätyllisen deathcore metallia ?
=DW=
Jytinää telkkarissa
17
172
Vastaukset
- Anonyymi
Hö
Piti kirjoittamani, notta sounds teki emman. Mikä lie, ei kai meitsiä ala vaivaan jo emmentaali?
=DW= - Anonyymi
Markku Aroko jossain on esiintynyt vai ?
En ole ohjelmaa nähnyt.
Minulle pop ja iskelmä on jokseenkin sama asia,
mutta rock'n roll on rokkia.
"Puputit" saisivat pysyä omassa genressään.
Niitten kopiot rokista aiheuttavat kuulijalle kärsimyksiä.
Uudemmasta kotimaisesta musasta on hävinnyt melodiat
ja usein kappaleita esittävät väärälle alalle eksyneet piipittäjät,
kun joka toinen haluaa nykyään tulla kuuluisaksi "poptähtenä".- Anonyymi
Ainakin Elämäni biisi-ohjelmassa uutena jäsenenä. Hyvin lauloi.
- Anonyymi
Rokista tulee iskelmä, kun puputti sen veisaa.
- Anonyymi
Markku Aroa ja hänen Diesel orkesteriansa oli viihdyttävää kuunnella ja tanssia parketilla.
- Anonyymi
Minua ei sytytä kuin rock-musiikki. Rollarit on parhaasta päästä.
Jotkut entisajan raspikurkut myös sytyttävät esim. Rod Stewart.
Noitahan on löytyy. CCR on myös suosikkejani.
Myöhempien aikojen rokkareista esim. Bruce Springsteen "iski".
Ja blues.
Olen siis aika keskinkertainen musiikkimaultani.
Heavy metal ei ole kiinnostanut minua eikä punk eikä rap,
eikä tango eikä valssi, eikä kotimainen iskelmä tai popmusa.- Anonyymi
Rollarit siitä erikoinen bändi että vain yksi hyvä kappale.
Angie. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Angie.Makuasia sanoi koira....
Minulla on kaikki stones albumit 1964 - 2023
Mielestäni yhtään varsinaisesti huonoa kappaletta ei ole.
On kohtuullisia sekä todella hyviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuasia sanoi koira....
Minulla on kaikki stones albumit 1964 - 2023
Mielestäni yhtään varsinaisesti huonoa kappaletta ei ole.
On kohtuullisia sekä todella hyviä.Eli et siis omaa minkäänlaista musiikkimaku kun tuollainen turhake ja mitäänsanomattomuus on mielestäsi ok...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et siis omaa minkäänlaista musiikkimaku kun tuollainen turhake ja mitäänsanomattomuus on mielestäsi ok...
Siis meinaat, että Rolling Stones on "turhake" ? Mitenköhän paljon miljoonia ne tyypit ovat musallaan keränneet / ansainneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et siis omaa minkäänlaista musiikkimaku kun tuollainen turhake ja mitäänsanomattomuus on mielestäsi ok...
Makuasia, sanoi koira kun muniaan nuoli.
Sinulla on varmasti hienostunut musiikkimaku, kuuntelet vain klassista musiikkia.
Jos oikein hurjaksi heittäydyt, kuuntelet Rautavaaran ''Hummani hei'' tai jotain muita reippaita merimieslauluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Angie.Rollareilla on monta hienoa piisiä, enimmät 60-luvulla tehtyjä.
- Anonyymi
" Ennen muinoin tiesi aina, mikä oli hyvää musaa ja mikä huonoa. Nyt ei tiedä :D "
Onko sulla 'emmentaalin' lisäksi myös kuulo-ongelmia? Hyvin ja puhtaasti esitetty musa on aina hyvää genrestä riippumatta. Jazzilla on lupa poiketa nuotista. - Anonyymi
Sukupolvi-, ja makujuttu musiikki on, niin aina.
- Anonyymi
Ennen oli hyviä käännösiskelmiä, joista monet nousivat listaykkösiksi ja kansan rakastamiksi.
Nykyisin useimmat ovat pelkkää ulinaa.
Räppi on yhtä puhevikaisten korinaa. - Anonyymi
On useita nuoria naisia, jotka laulavat epäselvästi hyrisemällä hennolla äänellä. niin että musikin läpi ei saa selvää sanoista. Myös Abreun uusi levy noudattaa tätä epäselvää mutinaa. Mikä ihmeen buumi tuokin on. Ei tarvinnut Paulan ja Katri-H:n lauluista korvat pitkällä kuunnella sanoituksia.
- Anonyymi
Artikulointi on vaikeaa ja hankalaa ja vielä enemmän, jos ei ole koskaan edes kuullut aiheesta mitään. Tai ei ole vain kiinnittänyt siihen huomiota. Riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405655
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244601Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364544Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264342Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170