Ei olis ollut niin mun kuva susta olis ollut parempi. Olisin ehkä uskaltanut päästää sut lähemmäksi mut se oli se mikä veti kiilaa väliin.
Jos sitä stalkkausta
14
324
Vastaukset
- Anonyymi
No ei mahda mitään. Semmonen olen ja tulen aina olevan.
- Anonyymi
Miks halusit että tiedän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs stalkkeri sellainen on joka ei näkyvästi stalkkaa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs stalkkeri sellainen on joka ei näkyvästi stalkkaa 🤔
Ilmeisesti sellainen, joka stalkkaa stalkkaajaa? Ja sen aloittaja syyttää asiasta toista uhriutumalla? Utelias haluaa vakaa toista vaan siksi, että tietäisi, onko toinen arvoisensa? Itse en ainakaan halua sellaista, joka ei ole luottamuksen arvoinen.
Siksi utelias, jos näkee toisessa potentiaalia enempäänkin? Erehtynyt olen. Enkä stalkkaa, mut siitä on mua syytetty. Olin vain utelias tietämään toisesta enemmän asioita minimoidakseni epäonnistumisia. Elämä opettaa ajattelua ja sen merkityksellisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sellainen, joka stalkkaa stalkkaajaa? Ja sen aloittaja syyttää asiasta toista uhriutumalla? Utelias haluaa vakaa toista vaan siksi, että tietäisi, onko toinen arvoisensa? Itse en ainakaan halua sellaista, joka ei ole luottamuksen arvoinen.
Siksi utelias, jos näkee toisessa potentiaalia enempäänkin? Erehtynyt olen. Enkä stalkkaa, mut siitä on mua syytetty. Olin vain utelias tietämään toisesta enemmän asioita minimoidakseni epäonnistumisia. Elämä opettaa ajattelua ja sen merkityksellisyyttä.Korjaan vaklaa muuttui oletuksen muuttamana vakaaksi 🫣
- Anonyymi
Jälkiviisaana ajattelen samoin stalkkaajasta, joka syytti minua itsensä stalkkaamisesta uhriutumalla. Raukkamainen oli lopulta minua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin on sanonut et sua stalkkaa? En usko.
- Anonyymi
Mua stalkattiin nuorena aikuisena 8 vuotta. Siihen asti, kunnes hänellä alkoi maa polttaa jalkojen alla. Seurasi joka paikkaan, muutti naapuriin asumaan, laittoi muita seuraamaan, kävi asunnollani. Yksityisyyttä ei ollut. Monta vuotta sain tuon jälkeen olla rauhassa. Kunnes palasi takaisin sieltä kaukaa. Se jätti minuun jäljen.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole mun vainoajamaalittaja joka ei jättänyt rauhaan vaikka muutin ulkomaille. Sama jatkui kun palasin ja vieläkin. Olen yrittänyt tätäkin kautta tehdä selväksi ettei kiinnosta ja poliisillekin olen hänestä ilmoittanut. Vieläkin hakkeroi ja esiintyy minuna. Luulisi kiinnostavan muutkin asiat elämässä.
- Anonyymi
Millaista stalkkausta?
- Anonyymi
Ai ikkunajuttuako?
- Anonyymi
Pin koodin tilalla kuvio, what is happening?
- Anonyymi
No joo sun nimi ilmestyi mun listoille koko ajan.
- Anonyymi
Fb:ssä se ilmestyy jo pelkästään sillä, jos toisella on puhelinnumerosi ja olet antanut omasi fb:n käyttöön. Kokoajan tulee kaverien kaverien naamatkkn listoille, vaikka en ole ikinä ollut tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374052- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133492- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883211Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862865- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472539- 692523
- 972322