Ja siitä tulee paha mieli
Välinpitämättömyys on surullisinta
34
1405
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi tietää kuinka paljon toinen välittää ja kärsii.
- Anonyymi
Eihän sitä voikaan tietää jos ei kerro. Odotan, että kertoisi edes jotenkin. En tahdo, että on välinpitämätön. Haluan rakastaa häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä voikaan tietää jos ei kerro. Odotan, että kertoisi edes jotenkin. En tahdo, että on välinpitämätön. Haluan rakastaa häntä.
Jos ei toimen kysymisestä huolimatta kerto tai halua puhua niin turha jäädä tyhjyyteen huutelemaan. Alennat vain sillä itseäsi entisestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei toimen kysymisestä huolimatta kerto tai halua puhua niin turha jäädä tyhjyyteen huutelemaan. Alennat vain sillä itseäsi entisestään.
Ei osu nyt, en ole kysynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on tasas useita teoriantynkiä tulilla palstaäijän proosailusta. Et varmaa mikään nappivalinta olisi sinäkään ns
- Anonyymi
Mulla ois pari juttua, josta tulee vielä pskempi fiilis.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä.
- Anonyymi
Noro, sydänsärky ja kiima samaan aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noro, sydänsärky ja kiima samaan aikaan?
Nekin varmasti. Siinähän oksennat ja räpläät itseäsi itkiessä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin varmasti. Siinähän oksennat ja räpläät itseäsi itkiessä 😂
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä.
Vinkkejäkö kyselet gremlins? Sivusta facepalm
- Anonyymi
Itse olen välinpitämätön esimerkiksi tänne kirjoitettavia viestejä kohtaan, siksi kun ne voi olla kenelle hyvänsä. Eikä mikään viesti koskaan ole kaltaiselleni miehelle, en tunnista itseäni mistään.
On myös semmoista itseinhoa, joka tekee piittaamattomaksi, ja epäluuloisuutta muita ihmisiä kohtaan. Jotkut puhuvat että pitäisi rakastaa itseään. Minä en voi, koska inhoan kaikkea pahaa ja tyhmää mitä olen sanonut ja tehnyt. Enkä uskoisi naisen kiinnostuksen aitouteen ellei nainen suoraan sano, että tahtoo minut.- Anonyymi
Moni ei olisi noin rehellinen ja rohkea itselleen kuin sinä joka uskallat katsoa itseäsi ikävine puolinesi. Se on jo ensimmäinen askel siitä taakasta irti pääsemiseen. Pala palalta kun kohtaa sitä itseinhoa pyytäen itseltään anteeksi ja antaen itselleen jokaisen asian anteeksi myötätunnolla niin hiljalleen se taakka alkaa helpottamaan.
- Anonyymi
Ole vain armollisempi itselle 💛
-ap- - Anonyymi
Tahdon sinut todella ♥️
Tiedän tämän olon.
Muista kertoa tämä rakkaillesi niin he rakastavat
sinua vieläkin enemmän kun koskaan ennen
Sinussa on jotain kaunista ja yhteistä itsekriittisen naisen luonteen kanssa
Saat tuolla luotua syvempää yhteyttä ku jaat samoja tuntemuksia.
Naiselta sivusta ♥️
- Anonyymi
Voiko tämä mainitsemasi välinpitämättömyys pitää sisällään myös sen, että joku ei nakkaisi loppujen lopuksi pskaakaan jonkun tai joidenkin mitätöinti yrityksistä? Jaksuhali
- Anonyymi
Voi, sinähän sen määrittelet omalta kohdaltasi. Itse pohdin asiaa yleisesti.
- Anonyymi
Se on ainoa oikea tapa miten suhtautua bylleröfeministeihin.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Oikea tapa on.
- Anonyymi
Voi voi. Vihaan sua.
- Anonyymi
Voi voi, rakastan sinua.
- Anonyymi
Mitä ihmiset osaa muuta olla toiset on jopa lapsistaan välinpitämättömiä
- Anonyymi
Välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta. Viha on lähellä rakkautta/välittämistä, mutta välinpitämättömyys on kaukana. Vastakkaisella puolella.
Jotkut ei kuitenkaan kykene rakkauteen eikä se toimi niin, että omia lapsia rakastaisi ja muita ihmisiä ei. Ei niitä lapsiakaan oikeasti "rakasta". Rakkauden kaltainen tunne pysyy yllä sillä, että on jatkuvasti tekemisissä, kuten pienten lasten kanssa ollaan. Niitä on vielä helppo rakastaa. Murrosiässä kaikki monimutkaistuu ja aikuinen lapsi-vanhempi-suhde ei välttämättä onnistu ollenkaan.
- Anonyymi
On olemassa vain kovia arvoja.
- Anonyymi
Oikeata välittämistä kohtaa harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeata välittämistä kohtaa harvoin.
Yleensäkin eri ihmisten välillä olevaa aitoa välittämistä.
- Anonyymi
Paha mieli on.
- Anonyymi
Mistä se on tullut, haluisitko yhtään avata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se on tullut, haluisitko yhtään avata?
En halua. Kiitos vaan.
- Anonyymi
On kyllä kieroutunut mieli jos ei toiselle kerro vaan näyttäytyy pelkästään kylmänä. Olen ollut itsemurhan partaalla pidempään. Elämä vietiin. Inhoan ihmiskuntaa enkä luota enää kehenkään.
- Anonyymi
Mutta mä saan viel uuden elämän.
- Anonyymi
Se tuntuu ikävältä kyllä…
- Anonyymi
Hänen on helppo olla välinpitämätön minua kohtaan. Inhoaisi avoimesti ja haukkuisi pystyyn, sen kestäisin paremmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496021
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2635937Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915750Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k364900Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494729Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2174067Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43751- 1493593
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!343192Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253127