Pitkään että pystytkö mua rakastamaan.siksi se tuntui ihmeelliseltä että rakastit vaikka olin mitä
Sitä testasin myös
9
813
Vastaukset
- Anonyymi
Ai mu***u?
- Anonyymi
Itse vaistosin jotenkin, että välitti minusta erityisellä tavalla. En tykännyt hänen käytöksestään, mutta ajattelin, että minua hän tulisi rakastamaan jos muita olisi satunnaisesti halunnutkin. Ajattelin, että minulla oli valtaa jotenkin hänen tunteisiin. Meillä oli mun mielessä kiinteä yhteys, jossa olimme vain me kaksi ja lämmin, roihuava tunne sisällä.
- Anonyymi
En tiedä tekisitkö noin mutta koska siltä must on usein tuntunut niin vastaan tähän, että niin sitähän se rakkaus on eikä kukaan kunnolla pääse siihen väliin kuin korkeintaan hetkeksi.. kommentti oli hänelle jolle laitoin henkilökohtaisen viestin 8:15
- Anonyymi
Ei vaan jaksanut sitten sitä testailua ja otti pitkät?
- Anonyymi
Ilmeni et testaaja itse ei kelpaa.
- Anonyymi
Testailu on ikävää.
Kaikkihan sitä tekee, ottaa koeajalle.
Toisen testailu koemielessä niinku labrarotilla et miten tää reagoi tähän tai tommoseen, on kiellettyä. - Anonyymi
Uskon sen. Mä tuun kuitenkin aina rakastamaan sua.❤️ Nyt ja ikuisesti 💫✨🪐🔥
- Anonyymi
Jokainen "mies" joka menee tähän palstaäijän jokapäiväiseen itkuvirsien läpinäkyvään selostamiseen tulisi saada tervaa ja höyhentä. Mielellään julkisesti.. Kuvottava ajatus että teitä naisiin alentuvasti asennoituvia oman nysän vemppaajia on vapaalla jalalla....
- Anonyymi
Studiosepi ja draamankäänteet. Itkua, porua tiedossa tänäänkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353832- 983434
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043358- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m793115Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352590
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902166