Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
Vielä ei ainakaan
32
1913
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä tule tuntumaankaan
- Anonyymi
Voi tuntuakin. Kyllä mä huomiota saan jos vaan halusan . Nyt on nollissa kyllä ajatukset mut sometimes.. i hope so
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuntuakin. Kyllä mä huomiota saan jos vaan halusan . Nyt on nollissa kyllä ajatukset mut sometimes.. i hope so
Etkä saa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä saa 🤣
Saanhan mä huomiota jos haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanhan mä huomiota jos haluan
Et todellakaan saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan saa
Saan todellakin jos haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan todellakin jos haluan.
No kun ei saa niin ei saa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei saa niin ei saa 😂
Et vaan halua että saan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaan halua että saan
Tai sitten ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ei kiinnosta
Eipä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä
Katso ja opi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan saa
Sinä Se taas täällä tinkaat palstasefön kanssa kuin herjaiait sitä naista, joka saa huomiota sinun päässäsi vähän sieltä sun täältä, eikö olekin juuri siitä kyse p^ykoottiseksi äityneen sairaalloisen kateutesi suhteen? T naiselta Ps hienoa jos jotkut löytää sinun toiminnalle legitimaation ja/tai alentuu pitämään sinua tyytyväisenä komppaamalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ei kiinnosta
Tämä puheenpartesi mitä jankutat toistuvasti palstasedälle ja palstasedän kommentteihin ei ome missää suhteessa rämän lapsellisen ja maanisen sekä sadismiin pyrkivän salkotanssisi kanssa. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä Se taas täällä tinkaat palstasefön kanssa kuin herjaiait sitä naista, joka saa huomiota sinun päässäsi vähän sieltä sun täältä, eikö olekin juuri siitä kyse p^ykoottiseksi äityneen sairaalloisen kateutesi suhteen? T naiselta Ps hienoa jos jotkut löytää sinun toiminnalle legitimaation ja/tai alentuu pitämään sinua tyytyväisenä komppaamalla
Siltä se nimittäin on vaikuttanut ulkoakäsin katsoen, että kaikki pyörii yhden narsistisen raivon ja sairaalloisen kateuden ympärillä. Onko sitten niin hyvä ylipuhumaan ja antamaan syitä järjenvastaiselle käytökselle ärrää Särkien olen uhgi minua haukutaan integnetissä ja sekään ei pidä paikkaansa, mutta hei- henkilökohtainen on poliittista mm haaruksensa voi politisoida vrt palstasedän intohimoinen pakina 50sen odoureista tämä koskee minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se nimittäin on vaikuttanut ulkoakäsin katsoen, että kaikki pyörii yhden narsistisen raivon ja sairaalloisen kateuden ympärillä. Onko sitten niin hyvä ylipuhumaan ja antamaan syitä järjenvastaiselle käytökselle ärrää Särkien olen uhgi minua haukutaan integnetissä ja sekään ei pidä paikkaansa, mutta hei- henkilökohtainen on poliittista mm haaruksensa voi politisoida vrt palstasedän intohimoinen pakina 50sen odoureista tämä koskee minua
Ja tiedostavat vihertävät mumisee kuorossa jostain epämääräisestä haukkumisesta ilman sisällöistä tietoa. Farssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taaskaan mennyt nappiin. Tuo oli muiden laitteilla päivät ja yöt läpeensä viihtyvälle sekopåålle joka omaksuu skitsofreenisesti muiden kirjoitustapoja. Nettipredaattori 2.0 opuksesta löytyy, jota on valitettavasti joutunut opiskelemaan tämän vtun naismiehen takia
- Anonyymi
Hip hurraa!
- Anonyymi
Ai kenen?
- Anonyymi
Kyllä minäkin huomiota saan. Ei vielä tunnu siltä, mutta kiinnostuneita on aiemmin ollut ja tulee olemaan jatkossakin. Olen kokeillut myös oma-aloitteisuutta ja yllätynyt mitä itsevarmuudella voi saavuttaa. Se myös laajentaa mahdollisuuksia. Toki helppoa se ei tule silti olemaan.
- Anonyymi
Eikö teillä ole jo aamupala ja tunnin ulkoilu?
- Anonyymi
Ei, eilen oltiin out of control niin nyt nukutaan.
- Anonyymi
Joko olet puhunut aloittajaäijälle muka nasevasti sanaileva itsesi ns feministiseen stand up iltamaan? Tarkoitus taitaa olla hieman toinen mihin sinä esim täällä pyrit. Kukaan tuskin maksaisi siitä, että yksi vuodattaa katkeruutta toista naista kohtaan tai mistä minä tiedän toisaalta mistään mitään millä ehdoilla ko ns eliitti pyörii
- Anonyymi
Huomasin että tuntosi oli mennyt kun kerroit sen. Anteeksi kun olin siihen osasyynä + kaikkiin niihin vaivoihisi.
- Anonyymi
Kuka nyt on niin ainutlaatuinen? Ja miksi?
- Anonyymi
Kerro palstasetä ja aloittaja vaikka siitä-mm mitä eroja näissä voi olla jne. Ihan vaan sillä, ettei kenenkään muun tarvitse hieroa lampun henkeä toistamalla jo sanaa
- Anonyymi
Kokeilet vaan tarpeeksi ukkoja, niin voit päästä lähelle. Onnea toimintaasi.
- Anonyymi
If you get under himmyou aint getting over him laulunsanoja lainatakseni aina miettiny kenestä mahtavat laulaa kun ole nimeä sanoituksiinsa laittaneet
- Anonyymi
Eikä tule tuntumaankaan. Meidät on tarkoitettu toisillemme Pm enkä ymmärrä miksi testaat edes muita kun minulle on vain sinä ja minä.
Mn tumma. - AnonyymiUUSI
Keep milkin the cow u already bought.
- AnonyymiUUSI
Ei tunnu ei ja sen takia myyn pers.
- AnonyymiUUSI
En edes katsele muita
- AnonyymiUUSI
Olen vain niin pikkusilmäinen tyttö, joka minua naurattaa itteeni....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114339
- 793533
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843385Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223361Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273276- 742946
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim652827"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790- 812620
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579