Ku lähdin. Toki oman maineen pelastus oli sulle tärkeempää
Olitko hyvillään
16
829
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttiko se lehtijuttu siihen, että lopetit.
- Anonyymi
Miksi olisi vaikuttanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi vaikuttanut?
Tai siis. Mikä lehtijuttu?? Sehän oli neutraali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis. Mikä lehtijuttu?? Sehän oli neutraali.
Olitko se sinä, sen takana?
- Anonyymi
Toisen lähteminen jättää tyhjän paikan ja surun sydämeen. On onttoa ja tyhjää.
- Anonyymi
Sillä on uus uhri jo tilalla. Minulla ei ollut väliä. Se nähtiin kun ei hyväksytä muiden joukkoon tasapuolisesti. Epäoikeudenmukaisuutta!
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on uus uhri jo tilalla. Minulla ei ollut väliä. Se nähtiin kun ei hyväksytä muiden joukkoon tasapuolisesti. Epäoikeudenmukaisuutta!
NaiseltaOliko se se narsisti joka nosti jalustalle, tiputti jalustan jalkojen alta, sitten työnsi takaisin kuiluun mistä sut ensin nosti ja pisti kannen kiinni. Hajota ja hallitse..??
- Anonyymi
Minäkin aion lähteä mutta tuskin toi yks siitä korvaansa lotkauttaa😢
- Anonyymi
Itse päätti pilata koko ympyrän.
- Anonyymi
Kun selkään puukottaja lähtee..se kaiketi on parasta mitä voi olla.
- Anonyymi
Täyttä puukotusta väittää noin.
- Anonyymi
Eli mun mainekin oli jo vaarassa. Kiva kiva...
- Anonyymi
Kannattaa kohdella oikeudenmukaisesti ja ystävällisesti. Jos toimit näin, sulla tuskin on hätää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kohdella oikeudenmukaisesti ja ystävällisesti. Jos toimit näin, sulla tuskin on hätää?
Ok, no sit meni ohi.
No nytkö sä lähdet sinne ulkomaille mies,🤔🥲?
NAiselta- Anonyymi
Milloin lähdit ja mistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223421Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 902974
- 762974
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672865"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589