Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
Mitä kaikkea sä
76
3014
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä? Enhän ole aloittanutkaan.
- Anonyymi
🤣😐 tziisus, man. 🤲🏻 Tähän käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😐 tziisus, man. 🤲🏻 Tähän käteen.
💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💦💦💦
Kiitos, pesin käteni tästä hommasta 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, pesin käteni tästä hommasta 👍🏻
Vasaroitko? Joskus se on viisauden alku, veli
- Anonyymi
Edes hän ei olisi niin typerä, että kysyisi tuota.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä, että edes hän? Onko vinttisi kenties siinä määrin himmeä, että päivystät täällä trollipalstalla jonkun ajattelemasi henkilön sanoja ja oikein etsimällä etsit negatiivisia konnotaatioita? Se olisi hyvin patologista ajattelua
- Anonyymi
Don't stand there watching me, follow me, show me what you can do. Everybody let go, we can make a dance floor just like a circus 🎶
- Anonyymi
There's only two types of people in the world
The ones that entertain, and the ones that observe.
- Anonyymi
Kysy irl niin sillähän se selviää.
- Anonyymi
No se on toki selvää
- Anonyymi
Kirjoititko n kaksi minuuttia ennen tätä kommentin? Vaikutat tasapainottomalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko n kaksi minuuttia ennen tätä kommentin? Vaikutat tasapainottomalta
Ööö, tänne nyt kirjoittaa kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö, tänne nyt kirjoittaa kaikki.
Eli kyllä kirjoitit sen
- Anonyymi
Fight a bit*h
- Anonyymi
Does this ”entity”, have a form big buddy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Does this ”entity”, have a form big buddy
Pure rage homeboy😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pure rage homeboy😉
No niin, eli elämäntehtäväsi on taistella jotain naista vastaan ja olet tällä perusteella varsin sankarillinen mies ironisesti ilmaisten. Ehkä jopa edustat jotain valiojoukkoa, joko omasta mielestä tai vähän sinne päin. Onnea sulle ja mahdollisille heille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, eli elämäntehtäväsi on taistella jotain naista vastaan ja olet tällä perusteella varsin sankarillinen mies ironisesti ilmaisten. Ehkä jopa edustat jotain valiojoukkoa, joko omasta mielestä tai vähän sinne päin. Onnea sulle ja mahdollisille heille
Ps lopuksi kysymys sellaisella naukuvalla intonaatiolla mitä se nainen on tehnyt? Ihan vyvä kysymys ottaen huomioon että netissä uliseva ei edes tunne millään tavalla ja sama koskee näitä utopistisia tarinallisuuksia mitä on kehitelty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla palstaäijätietäjä ei toi huumor taida olla ihan vahvinta alaa, vaikka nokkela muuten oletkin.
Anna olla viimeinen kerta kun sekotat mut tonttusetään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pure rage homeboy😉
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣REPS! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla palstaäijätietäjä ei toi huumor taida olla ihan vahvinta alaa, vaikka nokkela muuten oletkin.
Anna olla viimeinen kerta kun sekotat mut tonttusetäänKirjoititko ensimmäisen kommentin vai et? Ymmärtääkseni en maininnut tonttusedästä sanaakaan. Mitä tulee itse kunkin nokkeluteen, niin jos ja kun mainitaan naisen targetiksi ottamisesta, niin se ei yhdisty aina tonttusetään. Ymmärrän mitä teet ja mitä asiaa ajat, mutta ei sen tulisi tarkoittaa sitä, että kun muista harmillisesta käytöksestä tulee puhe, niin sotket asioita ajamalla intensiivisesti omaa asiaasi ja kiellät kategorisesti muut ilmiöt. Mitä tulee tonttusetään, niin eräälle sen töhöt kynäilyt on ollut jo vuosia ehtymätön kaivo mistä ammentaa väitteitä toista yksilöä vastaan hakkaus-saagoineen. Niin prinsessamaiselta ja dystooppiselta kun se kuulostaakin, niin totta se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko ensimmäisen kommentin vai et? Ymmärtääkseni en maininnut tonttusedästä sanaakaan. Mitä tulee itse kunkin nokkeluteen, niin jos ja kun mainitaan naisen targetiksi ottamisesta, niin se ei yhdisty aina tonttusetään. Ymmärrän mitä teet ja mitä asiaa ajat, mutta ei sen tulisi tarkoittaa sitä, että kun muista harmillisesta käytöksestä tulee puhe, niin sotket asioita ajamalla intensiivisesti omaa asiaasi ja kiellät kategorisesti muut ilmiöt. Mitä tulee tonttusetään, niin eräälle sen töhöt kynäilyt on ollut jo vuosia ehtymätön kaivo mistä ammentaa väitteitä toista yksilöä vastaan hakkaus-saagoineen. Niin prinsessamaiselta ja dystooppiselta kun se kuulostaakin, niin totta se on
Ymmärrän. Tässä tapauksessa se "narttu" tosin on itse palstaäijä, sellaisena nimittäin haluaa itsensä usein tuoda julki. Varsinkin oksettavilla tyttöiluesityksillään..
Aika näyttää jatkuuko naisina esiintyvän dudettaren uho myös livenä, sehän me tiedetään että ei, vaan tärinä ja vapina alkaa heti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Tässä tapauksessa se "narttu" tosin on itse palstaäijä, sellaisena nimittäin haluaa itsensä usein tuoda julki. Varsinkin oksettavilla tyttöiluesityksillään..
Aika näyttää jatkuuko naisina esiintyvän dudettaren uho myös livenä, sehän me tiedetään että ei, vaan tärinä ja vapina alkaa hetiSä lo.ukkaat mua joka kerta kun
Seikotat palstaäijän ja minut keskenään.
Olen eri henkilö ja nainen
Ja kirjoitan palstalle vaikket sinä hyväksy asiaa
Tai minua .
Terveisin Gubbenaiseksi haukuttu ja kiusattu nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä lo.ukkaat mua joka kerta kun
Seikotat palstaäijän ja minut keskenään.
Olen eri henkilö ja nainen
Ja kirjoitan palstalle vaikket sinä hyväksy asiaa
Tai minua .
Terveisin Gubbenaiseksi haukuttu ja kiusattu nainen.Onko sinulla naisen ja naisten m kiusatuksi joutumisesta ja sellaista ajoin myös performoiva aloittajaäijä ollut isosisko joka antoi köniin kun olit pieni vai mistä tämä taipumus johtuu? Olisko aika päästä jo yli? T naiselta
- Anonyymi
Ihan omituinen kysymys ikäväpalstalla.
Toisaalta, paikka täynnä minä,minä,minä -tyyppejä.....- Anonyymi
Niin siihen mainitsemaasi minäminäajatteluun voi kuulua myös näiden palstaäijän kurakuriositeettialoitusten omiminen. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siihen mainitsemaasi minäminäajatteluun voi kuulua myös näiden palstaäijän kurakuriositeettialoitusten omiminen. T
Mitähän sä trolli T nainen teet palstalla.
Hanki elämä äläkä sotke palstaa
Ja kiusaa ihmisiä täällä joka päivä.
Sulla ei oo muuta elämää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sä trolli T nainen teet palstalla.
Hanki elämä äläkä sotke palstaa
Ja kiusaa ihmisiä täällä joka päivä.
Sulla ei oo muuta elämää!Sinua otti aivolohkoon juurikin se mitä aloituksesta mainitsin, eikö niin, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua otti aivolohkoon juurikin se mitä aloituksesta mainitsin, eikö niin, aloittajaäijä?
Sairaalloista luulla tuntevansa joku täältä ja sitten vielä käyttää päivänsä vänkäämällä täällä. Sä et voi kovin hyvin. :(
- Anonyymi
All that I do is not enough for you
I don't want to lose it
But I'm not like that
When finally (finally)
You get to love..🎵 - Anonyymi
Kyllähän sitä kuolisi naisen takia jos hän aidosti rakastaisi. Mutta jos ei ole rakkautta, niin en tekisi mitään.
- Anonyymi
Ps. On turha soittaa kaunista musiikkia sellaiselle joka ei musiikista tykkää. On turha maalata maalaus sellaiselle joka ei arvosta taidetta. Tai kirjoittaa runo sellaiselle joka ei niistä välitä. Naisen on valmiiksi pidettävä minua juuri itselleen ainoana miehenä, jota tahtoo rakastaa. Sitten voin itsestäni kaiken hänelle antaa ja lahjoittaa ja häntä rakastaa aina. Mihinkään arpomiseen ja väkisin yrittämiseen en suostu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. On turha soittaa kaunista musiikkia sellaiselle joka ei musiikista tykkää. On turha maalata maalaus sellaiselle joka ei arvosta taidetta. Tai kirjoittaa runo sellaiselle joka ei niistä välitä. Naisen on valmiiksi pidettävä minua juuri itselleen ainoana miehenä, jota tahtoo rakastaa. Sitten voin itsestäni kaiken hänelle antaa ja lahjoittaa ja häntä rakastaa aina. Mihinkään arpomiseen ja väkisin yrittämiseen en suostu.
Raaputellaan kuitenkin pintaa syvemmältä, jooko?
- Anonyymi
Jos ei nähdä, en tietenkään tee mitään, koska viestit eivät ole toivottuja. Jos satutaan jossain näkemään, yritän jutella.
Kuin hänelle- Anonyymi
Sama juttu. Yritän edelleen olla edes jutteluväleissä, kun nähdään. Viestitse häneen ei saa kontaktia. Se on huomattu, alusta asti.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Yritän edelleen olla edes jutteluväleissä, kun nähdään. Viestitse häneen ei saa kontaktia. Se on huomattu, alusta asti.
NaiseltaSinulla naisia esittävä monologin pitäjä ei kovin paljoa uusiudu tämä repertuaari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla naisia esittävä monologin pitäjä ei kovin paljoa uusiudu tämä repertuaari
Kumpaa sä esität, naista vai miestä? Tai älä kerro, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla naisia esittävä monologin pitäjä ei kovin paljoa uusiudu tämä repertuaari
Sinulla idiootilla ei mene jakeluun ettei kaikki tekstit
Ole vain yhden kuvittemasi henkilön kirjoittamia
Etkä hyväksy muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa sä esität, naista vai miestä? Tai älä kerro, ei kiinnosta.
Ihan itseäni tuon esiin, se tuntuu olevan joillekin liikaa ja herättää jotain neljän tuulen (turisti)lakin teorioita. Kääk
- Anonyymi
En mitään,
eikä sinunkaan tarvi tehdä mitään. Sillä meidän suhde on yksi monista ainutlaatuisista. Kyllä tiedät mistä puhun, jos olet oikea Hän.
Epäilen, että olet Hän koska kysyt tuollaista.
Siinä Oikeassa seurustelusuhteessa, jos olet löytänyt sen Oikean, niin ei tarvi stressata mitään tällästä. Sen Oikean Ihmisen kyllä tuntee sisimmässään. Enkä tarkoita nyt ihastumista rai rakastumista.
SE tunne on eri Oikean kanssa. Sen tietää vain jos sen on kokenut.
Toivon, että aloittaja pääsee joskus tuollaisesta ajattelumallista eroon. Olit sitten nainen tai mies.
-mies sivusta- Anonyymi
Samaa mieltä! Palaset loksahtaa kohdilleen ilman mitään vaivaa tai pakottamista, jos kyseessä on ns. Oikea.
- Anonyymi
Mä ainakin tiedän että oli hyvinkin ainutlaatuinen suhde ja hyvin kauan .. vuosien ajan.
Mutta sillä oli karmea loppu
Vaikka lopouki olis voinu parhaimmillaan mennä kuin elokuvissa
Naiselta sivusta
- Anonyymi
Saatan raskaaksi.
- Anonyymi
En tänään kyllä niin yhtikäs mitään.
- Anonyymi
Olisin valmis valitsemaan Sinut❤️
- Anonyymi
Kaiken sulle annan ja vielä enemmän.
Mutta ennenkaikkea rakastaisin itseäni ja opettaisin sitä sinullekin. - Anonyymi
Haluisin kaksisteen nähä sua ja oppii tuntemaan sut. Kyllä mä oon sua ikävöiny.
- Anonyymi
No sun pitää ehdottaa tällejä, niin saatan suostua sut taas kohtaamaan. Haluan ainakin viikonlopun yhdessä.
- Anonyymi
AP: ai kuinka niin "sä"? Suhde toimii kaksisuuntaisesti ja vaatii molemmilta samaa. Kukaan ei jaksa loputtomasti yrittää, jos toimii juuri noin yhteen suuntaan ja muutenkin yhden ehdoilla.
- Anonyymi
Paljonkin ❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Lumet voin rappusilta talvella aamulla putsata..
- Anonyymi
Teen voitavani. Odotan sinua. Olen sinulle lojaali.
- Anonyymi
Kaikkeni P- miehen eteen 🥺♥️.
Mn - Anonyymi
Nää on tällaisia ikuisuus kysymyksiä ja turhia miksi koetko itse että toinen on velvoitettu tekemään eteesi jotain enemmän kuin mitä olet itsekään valmis tekemään hänen eteensä
- Anonyymi
Luopuisin asioista sillä rakkaus on reuna. Ennen ja jälkeen. Vaeltaisin pimeydessä puolestasi tai kanssasi. Uhraisin totuuden, omantuntoni ja järkeni ja itsetuntoni. Minulla voisi lopulta olla jäljellä vain tyydytys tiedosta että uhrasin kaiken palveluksessasi. Tai ehkä olisin luopunut vain diitä mitä itsessäni vihaan. Etten paljoon puolestasi ryhtynyt.
- Anonyymi
Oisin valmis opettamaan sinua olemaan sitä mitä minä olen, ja sitä mitä en koskaan voi olla.
- Anonyymi
En olisi että lohduttaisin. Vaan levottomaksi tekijänä. En valaisi. Veisin rauhan. Maailman velvollisuudet ovat liian raskaita itseään hemmottelevan pelkurin kantaa. Kuolettaisin. Itsestäsi huolehtimisesi on mennyt ylettömyyksiin.
- Anonyymi
varmuudeksi. en ole valmis tekemään mitään, enkä ole ikinä ollut. Enkä halua sinua. Meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta tai mitään suhdetta. Eikä kenenkään kannata tehdä toisen eteen mitään missä joutuu kokemaan mitään ihmisarvotonta, tai tekemää muille pahaa tai kokemaan sitä itse. Eikä kene jään perheellisen elämää pitäisi uhrata, työssäkäyntiä estää tai rahaa. eikä hakata muista lisää. Eikä kostaa niille jotka ei ole mitään yejnjt, ei ole mitään vienyt, eikä ole voinut vaikuttaa asioihin jotka on tehty tai päätetty vuosikymmeniä sitten.
- Anonyymi
teidän täytyy suuri työ tehdä ihan itse ja lopettaa, se muiden hakkaaminen, alistaminen ja painostaminen. silleen löytyy elämään iloa, hyvää ja, tasapainoa, ja on avain parempiin aikoihin. niin se menee kaikilla. jopa meillä muilla, jotka syyttömänä hakattiin teidän uhreiksi.
- Anonyymi
Harrastamaan seksiä tusinoittain isotissisten jumalattarien kanssa yötä päivää.
- AnonyymiUUSI
Ootko Juuli Laukkasen kadonnut sisko?
- AnonyymiUUSI
Jos vaikka otat yhteyttä ja pyydät anteeksi. Sähän petit ja jätit. Hajotit ja hallitsit. Kaikki on sovittavissa, ehtona kuitenkin että teet kyläpyörälle selväksi että pysyy kaukana, myös jälkikasvusta.
- AnonyymiUUSI
Olen valmis treenaamaan, investoimaan itseeni, kehittämään ruokataitojani, myös paljon iloisempi ystävällisempi ja jos parikyt tonnia miehen tilillä naiselle ei riitä eikä miehen hyvän kuntoinen kroppa ok naama yms niin miehenä ei oikein mahda mitään kun kaikkia miehiä vaaditaan olemaan kuin Luka Doncic ja vielä fitness Lukankin se on oltava vähintään
- AnonyymiUUSI
seuraava yövuoro menee lääkkeet väärin 😂🫶🫶🤣😁😁🤫😃🤕🤕 ja kaikille pahaa. olisi vaan kannattanut minulle rajani ja lopettaa työhakkaus ja estäminen, painostus siihen teidän nostamiseen ja padksn kantoon. ja ole klo ammattitaidolla Hakannut teihin kaikkien rahat kurjuuteen ja paskaan. ja pian kidutte. useat ohi ja mielisairaala odottaa osaa hauta ja osa hakkaa samat muualla. nyt hakataan ja kostetaan 🤕🤣😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
Olen valmis, älä katoa ❤️
- AnonyymiUUSI
Just kun ollaan vauhtiin päästy.
- AnonyymiUUSI
psou jää Lontooseen istuu vielä vankilassa
nut hakataan ja loppuun asti. muuttua palaa pian ennen kun jokke pappa, ampuu Soilen näkee sen. - AnonyymiUUSI
eskari Heidi on vankilassa kohta, on ruokana muille ja parantaa poliisien elämää. raiskaavat vähän 😈🤕🤫
- AnonyymiUUSI
sonni hoitaa Leenan ja, katjan jos menevät töihin hakkaavat matkustajat. Krista hakkaa asiakkaat 🤫🤕😈😈🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
saa nähdä åielseekö eskari Heidi omansa vai oppilaat. kotka hilluu töissä kohta 🤣🤣🤣🤣🤣😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈otatte turpaan. pillet lähtee linnaan ja syöttää mätti kärsii ja kituu. päsntterit hakattu jo ja me 50+, veitset päähän hakattu pian kituvat. nuorempien rahat ja urat hakattu, joille annettu ja tilattu. ja perheelliset piestään pian. miljonäärit linnaan 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
Minä en tee mitään, mutta noin miljoona fania voi tehdäkin. t. Daltonien pikkuveli
- AnonyymiUUSI
Ajattelen sinua päivin ja öin,
valveilla ja unessa,
hehkuvana ja tulessa
nälkäisenä ja kylläisenä,
janoisena ja juoneena,
pienenä ja suurena,
mustana ja valkeana,
tuolin päällä ja pöydän alla,
kujalla ja aukiolla,
kalliolla ja kivellä,
joella ja järvellä …. siis
aina ja kaikkialla.
https://www.youtube.com/watch?v=PLEQt_7fBTU&list=RDPLEQt_7fBTU&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Voisin viedä sun biojätepussin😒
- AnonyymiUUSI
Varastaisit jonkun biojätepussin?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352470
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953