Ihana olisi painatus toisia vasten.
Ajatteletko vielä miten
22
678
Vastaukset
- Anonyymi
Suihkun raikkaana tulen viereesi.
- Anonyymi
Ai niinku siirtokuva?
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Nimenomaan jotain toisia 😉
- Anonyymi
Jos kyse M henkilöstä ei, jos N nii ok
- Anonyymi
Mä haluaisin, että pääsisin M syliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin, että pääsisin M syliin.
Eli haluaisin päästä M syliiin. Saakheli kun on vaikeeta nyt tuottaa selkeetä kieltä 😅
- Anonyymi
Ei kannata enää ajatella sellaista. Turhaa. Harhaa.
- Anonyymi
Ihana ajatus toikin? Pidän ajatuksesta ja haluan ajatella sitä mahdolliseksi, joku pöivä vielä toivon mukaan toteutuu. Olen aika optimisti ja toivorikas mieheksi, vaikka muuten tunnen olevani keskivertoa köyhempi 😘🤗
- Anonyymi
Et sinä ole kyllä mies🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole kyllä mies🤣
Oliko toi kehu? 🫣🤔
- Anonyymi
Se on elämän hienoimpia hetkiä, silloin kun tykkää toisesta ja kaikki sopii tiiviisti yhteen.
- Anonyymi
Joo haaveilen siitä et löydän sen pitkän miehen jolle oo. Just hyvä vaikka oon just hyvä
Sitaas tissi korkeudelle yltävien kanssa kuolen nauruun.
Enkä ymmärrä miks noita lyhyitä tummpeja löytyy aina
Yks lisää kun edeslistä liian lyhyestä ei toivottusta. Ihailija miehestä pääsee eroon ...
Niitä vain prkl tulee jostain lisää
Kirjoitan pian kirjan noista miehistä
Ja siitä ahdistuksesta mitä pitkänä naisena koen maailmassa jossa nainen sais olla vain 160cm.
Pitkä nainen . - Anonyymi
Joka päivä. Tällä hetkellä antaisin mitä vaan edes pienestä hetkestä.
- Anonyymi
Voi luoja miten ihanalta se tuntuisikaan painautua M naista vasten ja samalla suudella intohimoisesti
- Anonyymi
Sitten asia on vain suoritusta vaille.
- Anonyymi
Tulisitpa ja painautuisitpa 🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten asia on vain suoritusta vaille.
Antaisitpa sellaisen merkin irl, että voi suorittaa niin en kyllä epäröisi sekuntiakaan ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisitpa ja painautuisitpa 🫂
Tulisin kyllä jos tietäisin, että on sinulta varmasti, antaisitko irl merkin josta ei voi erehtyä ihanuus
- Anonyymi
Kyllä olen häntä ajatellut, vaikka taisi jo mennä.
- Anonyymi
Vai "tulla" ?
- Anonyymi
Joo, sormiväreillä voidaan tehdä joku kuvio 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431786Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131212Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1991156Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60883TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18874- 51806
- 59796
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61763Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125757