Olin unessa Los Angelesissa. Takapihabileissä nauttimassa hyvää ruokaa ja juomaa. Aurinko alkoi laskea. Halusin nähdä Santa Monican palmut auringonlaskua vasten. Lähdin kevelemään rantaa kohden. Sinne päästäkseni minun oli kiivettävä pitkiä tikapuita pitkin ja käveltävä korkealla maanpinnan yläpuolella olevilla rampeilla. Reitti rannalle oli kuin yhdistelmä käveltävää huvipuiston vuoristorataa ja rakennustyömaan telineitä. Vaarallista korkealla kulkemista, josta olisi voinut pudota katastrofaalisin seurauksin. Normaalia tietä pitkin ei rannalle päässyt. Oli kiipeltävä telineillä.
Olin menossa pitkä tikkaita pitkin vielä vaan ylemmälle tasolla, kun alemmalla tasolla olevat paikalliset viittoivat, että rannalle pääsee alempana olevaa reittiä pitkin. Liityin heidän seuraansa. Emme koskaan päässeet rannalle, mutta menimme heistä jonkun autoon ja lähdimme ajamaan. Porukassa ollut lyhythiuksinen nuori nainen tuli syliini istumaan. Kalifornian kuumassa kesäillassa paljaat reitemme koskettivat toisiaan. Halasin ja koskettelin tätä juuri kohtaamaani nuorta naista. Hän tuntui pitävän siitä. Koskettelin hänen ihoaan.
Sitten uni hyppäsi jonnekin asuntoon. Oltiin edelleen Los Angelesissa, Hollywood kukkuloilla. Aloin vaihtaa petivaatteita. Vedin lakanan ja pussilakanan WC-pytystä alas, jotta niitä ei tarvinnut pestä pesukoneessa. Viemäri imaisi ne kuin lentokoneen wc. Oli kiire lähteä jonnekin. Pakkasin tavaroita. Auto oli tulossa noutamaan minua määrättyyn aikaan. Tähän uni päättyi.
Unessa seikkailemassa Los Angelesissa
Anonyymi-ap
0
295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1695467
- 114238
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513685Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032995Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv792678Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62138- 441465
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121398Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos621244Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4091224