Mikähän juttu tää nyt on kun pyörähuollon aukiolo päivä aina vaan siirtyy . Taas se on siirtynyt kuukaudella eteenpäin vasta 15.10
Mahtaneeko aueta enää ollenkaan
Mauri on tainnut sairastua pahasti
Pyörähuolto
8
1160
Vastaukset 8
- Anonyymi
Voi kurja, toivotaan korjaajan paranevan ja hommien taas lokakuussa jatkuvan.
- Anonyymi
Nyt näyttää okevan 15.12 saakka ja siitä laskeutunee joulun viettoon joten tuskin tänä vuonna on auki jos ensi vuonnakaan . Missähän olisi muuten lähimmät muut pyörä korjaamot?
- Anonyymi
No voi harmi. Eikä se Ilolan poika tietenkään osaa kaikkia tehdä. Mut aika paljon kuitenkin osaisi. En kans tiedä missä täällä muualla olisi pyöräkorjaamoo, enkä tunnelmaan ketään ketä osaisi korjata pyöriä. Itsellä tarttis varmaan laittaa uudet ketjut, mut sitä en osaa. Renkaat osaan vaihtaa
- Anonyymi
Ihmiset rakentavat taloja YouTuben ohjeistuksella niin luulisi pyörän ketjujen vaihdon sujuvan melko vähäisellä ponnistuksella.
- Anonyymi
No kait mä ne osaan vaihtaa mutta miten ne saadaan sopivan pituiseksi ja kiinni niin että ei putoa pois. Ei tälläsen 70- kymppiset mummelit kaikkee osaa🤔
- Anonyymi
Forssassa on ainakin pyörähuolto Intersportissa ja tietysti sitten Turku/Tampere-akselilla enemmänkin.
- Anonyymi
InterSport Forssassa on hyvä pyörähuolto (urheiluaki).
Tällä hetkellä 12 pyörää jonossa, eli ajan varaamalla huollon saa todennäköisesti joulukuun loppuun tai vaikka vuoden alkuun. Suosittelen lämpimästi! - Anonyymi00009
Ei kannata viedä urheiluakiin mitään ! Itsellä oli pyörä siellä liki kuukauden seisomassa. Mitään ei tehty vaikka luvattìn. Kyseessä olisi ollut vaihdevaijerin kiinnitys napaan. Lopulta hain risan pyörän pois ja lupasivat lähettää 150e laskun huollosta jota ei tehty. Itse laskua ei tänä päivänä ole kuulunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510