Sitten enemmän kuin mua? Tuntuuko se enemmän oikealta sulle
Rakastatko sitä toista
10
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vttu, sinä olet palannut, joka repii ketjujen lauseista aloituksia. Pakko sulkea sivu, ei kestä pää tollasta sairautta.
- Anonyymi
Kyllä se näin on palstasetä. Naapurimies vei sydämen ja sinä saat jatkaa ruudun takana runqqaamista kunnes pääset paremmille nurmille
- Anonyymi
Joo kyllä
- Anonyymi
Näin se taitaa olla. Hänen kohdallaan tuntuu kuin hän olisi paikalleen loksahtava tärkein pala palapelissä. Me kaksi ollaan kuin kaksi samanapaista, toisiaan hylkivää magneettia. Vaikka tiedänkin, että jos käännymme toisin, erinapaiset puolet kiskaisevat meidät yhteen rajusti.
- Anonyymi
Kiskoo ne edelleen. Jos ei kiskoisi niin kumpikaan ei vierittäisi yhtään ajatusta toiseen. Ei me taideta päästä erilleen toisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiskoo ne edelleen. Jos ei kiskoisi niin kumpikaan ei vierittäisi yhtään ajatusta toiseen. Ei me taideta päästä erilleen toisista
Olen nainen. Hän ei kirjoita täällä.
- Anonyymi
Mä luulin joskus, että meidän välissä oli jokin valtava magneetti, mikä veti meitä yhteen, mutta se olikin yksipuolista! Oli mahdoton uskoa sitä, mutta näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen. Hän ei kirjoita täällä.
Kasvaako sinulla parta ja on miehen elimet kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulin joskus, että meidän välissä oli jokin valtava magneetti, mikä veti meitä yhteen, mutta se olikin yksipuolista! Oli mahdoton uskoa sitä, mutta näin on.
Joo, vain minulla oli tunteita. Hänellä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvaako sinulla parta ja on miehen elimet kuitenkin?
Aika vähäistä ollut toistaiseksi parrankasvu. Ehkä vanhemmiten lisääntyy. Elinkin on niin pieni, että ei erota suurennuslasillakaan. Mutta tarkoitat varmaan henkisesti? Löytyy joo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?363874- 1003472
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103407- 773158
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m853139Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862825- 352600
- 692493
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472469- 902186