Liikennöivät kaupunkien omistavat upeat bussit .keuruulle pitää myös tulla kaupungin omistamat bussit joukko liikenteeseen,ei tarvitse kilpailuttaa yksityisiä .esim koululaiskyytejäkään???⛽🚌🚕
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ei niihin vuoroihin tule tarpeeksi matkustajia, jotta se kannattaisi tuppukylässä ja takahikiällä.
- Anonyymi
Jep. Mihin ihmiset muutenkaan poistuisi jostain keuruulta,vitunsisäsiittoiset rotat. Parempi etteivät lähe saastuttamaan naapureita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Mihin ihmiset muutenkaan poistuisi jostain keuruulta,vitunsisäsiittoiset rotat. Parempi etteivät lähe saastuttamaan naapureita
No voi,voi. Kyllä täältä aina pois pääsee. Junalla tai linja-autotolla. Ja ne pilkut, pisteet ja isot kirjaimet mielellään kohdilleen. T. 😺
- Anonyymi
Täytyy heti alkuun korjata, että siellä kilpailutetaan ihan kuten missä tahansa muuallakin. Ei ne kaikki bussit todellakaan ole kaupunkien omistuksessa. Jos kaupunki määrää niiden olevan jonkun värisiä, niin ei se tee niistä vielä kaupungin omaisuutta.
- Anonyymi
Monessa kunnassa,kaupungissa on esim, yhteiskunnan omistamia,traktoreita,arvokkaita työkoneita,tiekarhuja,paloautoja,kirjastoauto.k,🚌🚕🚐🚚🚛🚜🚒⛴️,jopa siipiratas laivakin,muutama koulubussi,tilataksi sopii hyvinkin? Kaikki maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monessa kunnassa,kaupungissa on esim, yhteiskunnan omistamia,traktoreita,arvokkaita työkoneita,tiekarhuja,paloautoja,kirjastoauto.k,🚌🚕🚐🚚🚛🚜🚒⛴️,jopa siipiratas laivakin,muutama koulubussi,tilataksi sopii hyvinkin? Kaikki maksaa.
Niin kirjastoautollako vai ihan traktorin peräkärryssä meinasit, että koululaisia ruvettaisiin kuljettamaan. Ei nyt kannattaisi sotkea tähän asiaan kaupungin muita velvoitteita pitää kaupunkin nurmikot leikattuna ja yleiset alueet siistinä jne. Huomaa kyllä, että olet aika hukassa ajatustesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kirjastoautollako vai ihan traktorin peräkärryssä meinasit, että koululaisia ruvettaisiin kuljettamaan. Ei nyt kannattaisi sotkea tähän asiaan kaupungin muita velvoitteita pitää kaupunkin nurmikot leikattuna ja yleiset alueet siistinä jne. Huomaa kyllä, että olet aika hukassa ajatustesi kanssa.
Scania Kutterit ja Volvo Wiimat kaivettava naftaliinista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Scania Kutterit ja Volvo Wiimat kaivettava naftaliinista.
Hyvä suunnitelma.nykyaikainen RAITIO VAUNU RADAT JA UUDET SÄHKÖISET RAITIOVAUNUT KEURUULLE: ajoteitti ,keuruu-pohjoislahti koulu-jukojärvi koulu-haapamäen uusi vankila pääportti.🚎🚋. Kepun keihään kärki vastuu henkilöiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä suunnitelma.nykyaikainen RAITIO VAUNU RADAT JA UUDET SÄHKÖISET RAITIOVAUNUT KEURUULLE: ajoteitti ,keuruu-pohjoislahti koulu-jukojärvi koulu-haapamäen uusi vankila pääportti.🚎🚋. Kepun keihään kärki vastuu henkilöiksi.
Kepun keihäänkärki hakee hankkeeseen tarvittavat miljoonat attaseasalkulla Arkadianmäeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502