Ei me saada toisiamme

Anonyymi-ap

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia

50

3032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saadaan. Laitat yhden viestin ja tulen sua rakastelemaan.

• Anonyymi

Sovittu!❤️😘🔥✨

• Anonyymi

Täällä on nyt joku joka kiusaa tota miestä. Veikkaan ettei ole aikomustakaan viedä asiaa päätökseen. Tiedä vaikka olisi osa viesteistä suden tekemiä hieman femiinisiä. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

• Anonyymi

Miten sudet metsästä voi tehdä viestejä. En ymmärrä.

• Anonyymi
        UUSI

mistä päättelet että on mies?

• Anonyymi

Älä luovuta vielä, haluan kuulla vielä kaikki haaveesi. Tämä edistyy hitaasti mutta varmasti. Kun tunteet ovat molemmin puolin aitoja, ei ole kiire mihinkään.

• Anonyymi

Vain unelmia ja haaveita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmia ja haaveita

Ok, annetaan sitten olla. Voin siirtyä eteenpäin. Sanot vain ja teen sen? Olen tehnyt sen ennenkin.

• Anonyymi

Ehkä 10kk tai ensi vuonna. Ehkä sitten miehellä ja minulla on jo kurjempaa jos hän jää työttömäksi. Sitten jätän sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, annetaan sitten olla. Voin siirtyä eteenpäin. Sanot vain ja teen sen? Olen tehnyt sen ennenkin.

Lupaa vaan odottaa. Ei mene kauan enää.

• Anonyymi

Tämä oli hyvin sanottu. Itse samaa mieltä. 👍

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaa vaan odottaa. Ei mene kauan enää.

Ok, odotan. Ota tarvitsemasi aika, mä en ole menossa mihinkään. En halua ketään muuta kuin sinut.

• Anonyymi

Näin mitä tein meidän takia. Toivottavasti me halitaan vielä.

• Anonyymi

Kuka teki, mitä teki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka teki, mitä teki?

En mä tommoseen voi täällä vastata

• Anonyymi

Tottakai me halataan vielä.🤗 Se on varmaa❤️

• Anonyymi

Laita viestiä, rakas.

• Anonyymi

Rauhassa eteneminen usein lisää kiinnostusta, ei suinkaan vähennä sitä. Eli ihan omaan tahtiin..

• Anonyymi

Kiinnostus hiipuu nopeasti, saattaa jopa loppua äkisti toisen käytöksestä johtuen, jopa väärinkäsityksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostus hiipuu nopeasti, saattaa jopa loppua äkisti toisen käytöksestä johtuen, jopa väärinkäsityksestä.

Puhu vain omasta puolestasi. Itsellä ainakin kolahti niin kovaa, että ei ole hiipunut moneen vuoteen.

sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu luonteesta. Harkitsevat luonteet eivät heilauta tunteitaan äkillisesti mihinkään suuntaan. Tarkkailevat aikansa ja tekevät vasta sen jälkeen päätelmänsä. Yksi väärinkäsitys ei tee mitään.

• Anonyymi

Eikö se sanonta mee." Varo mitä toivot. Se voi toteutua."

• Anonyymi

Mä toivon, että hän ei olisi ollut ääliö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että. Mä toivon että täällä ei olisi näin jumalattoman raskas ilmapiiri. Kokoajan joku syyttely käynnissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätti sut 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että. Mä toivon että täällä ei olisi näin jumalattoman raskas ilmapiiri. Kokoajan joku syyttely käynnissä.

Osuit tuossa kyllä naulan kantaan. Raskas ilmapiiri kuvaa tosi hyvin tätä palstaa. Ei ihmekään, että täällä postaamiseen väsyy niin herkästi.

sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuit tuossa kyllä naulan kantaan. Raskas ilmapiiri kuvaa tosi hyvin tätä palstaa. Ei ihmekään, että täällä postaamiseen väsyy niin herkästi.

sivu

Siksi täällä ei kukaan kauaa viihdy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätti sut 🤣

No ei. Käyttäytynyt ääliösti.

• Anonyymi

Tiedän, että minulla on sinut vain haavemaassa. Siltikään en voi vielä luopua unelmistani, jotka liittyvät sinuun. Jaksan odottaa. Onhan vielä aikaa. Ja meillä on kaikki hyvin näinkin, sulla ja mulla. 💜

• Anonyymi
        UUSI

Haluan rakastella hänen kanssa. Ihanan hyväpeppuisen tutun naisen kanssa. Öljyhierontaa, suukottelua, monella tavalla nautiskella, pitkään tai nopeasti ja kiihkeästi, miten vaan🔥!

• Anonyymi

Ei tuolla asenteella.

• Anonyymi

Kyllä saamme mutta sinun on luovuttava vanhasta jotta uusi voi alkaa.

Mn tumma

• Anonyymi
        UUSI

Luovun kyllä vanhasta heti kun tiedän, että olet varmasti sinä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luovun kyllä vanhasta heti kun tiedän, että olet varmasti sinä

mitä pitää tehdä että olet varma?

• Anonyymi

Mitään ei ikinä tapahdu

• Anonyymi

No hyvä niin

• Anonyymi

Ei hyvä niin.

• Anonyymi

Haaveita on kuten Aki Sirkesalokin lauloi 1994

• Anonyymi

Voi ilmaista näinkin että haaleita ja muunnelmia. Kyllä voi.

• Anonyymi

Tähän aikaan päivästä tää tuntuu liian vaikealta. Kaikki tuntuu. Haluaisin luovuttaa. Tyhmä sydän ei halua, vaikka pää sanoo, että pitäisi. Pitää nukkua.

• Anonyymi

Hyvää yötä kuitenkin hänelle. Hän on ihana. Mun sydän on tyhmä.

• Anonyymi
      UUSI

Peli on kuitenkin yhä ja edelleen huominen, huominen, ja aina huominen. Mahdollisuus loputtomaan uudestisyntymiseen, loputtomaan lunastukseen. Ajatus siitä, että jos jatkaa voinvoittaa. Mikään tappio ei ole pysyvä, koska mikään ei ole pysyvää, ei koskaan.

• Anonyymi
        UUSI

BS!

• Anonyymi
      UUSI

Voi olla ettemme siinä mielessä koskaan toisillemme ole, ehkä sitten muuna. Rakkaus on yhtä aikaa vakio ja muuttuja.

• Anonyymi
      UUSI

Pitää miettiä paljonko on pelissä. Häivähdyksiä aavistuksista. Ainutlaatuisia itsenämme ja kokoonpanommekin olisi sitä. Mitä rakkaus edes tarkoittaa, kun sitä voi löytää niin monien ihmisten ja asioiden kautta. Silti on harvinaista löytää leikkikaveri. Mielen sokkeloissa pyörimään. Pelimme luo toivoa tässä lannistavassa huonoksi menneessä maailmassa, se että voi kuvitella olevansa muuta kuin oma itsensä pelkurimainen, epävarma, seksuaalisesti lukossa ja rikki. Kuvitella itsensä muihinkin varomattomuuksiin, kompastua ja pudota ja hypätä ja herätä aina eheänä uuteen huomiseen. Elinikä täynnä loputtomia moitteettomia huomisia ilman virheitä, todisteita eletystä. On ollut aikaa selvittää tälle ratkaisu, oma arvoituksensa. Ja edessä voi olla nyt uusi. Miten selvitä ilman tätä jommankumman jo mennessä eteenpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Jos olette molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä sekä tunteita oli, niin on vain päätöksestä kiinni. Toki noinkin voi päättää, siihen on jokaisella täysi oikeus, mutta sitten tietysti tuo skenaario toteutuu. Sekin on tietysti sitten hyvä, jos niin haluaa. Ei pariutua kannatakaan, jos sitä itse ei aidosti halua. Voimia.

• Anonyymi
      UUSI

No et vaan uskalla.

• Anonyymi
      UUSI

Hän meni jo eteenpäin niin.

• Anonyymi
      UUSI

SM nainen J

• Anonyymi
      UUSI

On se vaan sellainen...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      495
      3450
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      164
      2436
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      149
      2351
    4. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1788
    5. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      46
      1770
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1484
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      213
      1476
    8. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      12
      1357
    9. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      18
      1343
    10. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1282
    Aihe