Minä olin ihan rakastunut sinuun ja olisin ollut valmis mihin vaan. Sinä halusit alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, sekä yritit luoda jotain nunnaimagoa. Nyt keräätään niitä kokemuksia muiden kanssa molemnat omilla tahoillansa. Vieläkin haaveillem, että lähennytään ja rakasteltaisiin.
Mieheltä - Naiselle
Sun takia tästä tuli niin vaikeaa!
22
452
Vastaukset
- Anonyymi
🐊💧
- Anonyymi
"Voi Räkä!"
-ollinstalkkerivuodot - Anonyymi
🪱eleet!
- Anonyymi
Kroko haluaa vaan kerran astua ja revitellä että pääsee kaverille kertomaan ja leikkimään suurta sonnia🤖👴🫢
- Anonyymi
Kuin uneton rappukäytävässä?
- Anonyymi
😂😂😂tää on hauskaa! Vedätä sitä oikeen olan takaa😉raasu luulee että sä oot vapaa
- Anonyymi
Kerroin jo kavereille mitä olen saamassa😋💦❣️🍒🍑
- Anonyymi
Hyvä. Ei tarvii värittää tarinaa yhtään, voit sanoa, että saat isoa ja paksua.
- Anonyymi
🥲😢
- Anonyymi
🥲niin saan partaista arjalaista siinä on miestä pitkäksi aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥲niin saan partaista arjalaista siinä on miestä pitkäksi aikaa
Onks viel joku valkeakoskelainen ugrilais-suomalainen? Voi partaki pian tippuu ruudulle, jos laki mukana sallimassa. -sivusta
- Anonyymi
En ole leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa, enkä myöskään hakenut mitään kokemuksia muiden kanssa.
- Anonyymi
Miksi nainen haluaa että häntä tavoitellaan olisiko ehkä siksi että hän tietää tai saa varmistuksen siitä että hänellä ei ole kilpalua/kilpailijaa jota vastaan tarvisi kilpailla paremmuudesta naiset taas monesti haluaa että mies hänestä kilpailee miksi kenties siksi että kokee itsensä halutuksi niin nekin vaan on yleensä turhia kilpailuja jos kyseessä oikeasti on nainen niin kyllä tämä itse tietää kenet haluaa ei vaan halua ehkä antaa kuvaa olevansa liian helppo
- Anonyymi
Ei ollut yhtä kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Ymmärsit väärin.
- AnonyymiUUSI
Nunnaimago 😂😂😂 Olen varmaan tahattomasti luonut sellaista. Mutta en liity kyllä tähän aloitukseen.
- AnonyymiUUSI
En mä mitään leiki, mutta monet ei pysty kohtaamaan elämän raadollisuutta jota käyn läpi.
- AnonyymiUUSI
Mitä käyt läpi? Oletko sairastunut? Syöpä? Tunnisteita?
- AnonyymiUUSI
Mikä on nunnaimago? Mitä hän oikein teki??
- AnonyymiUUSI
Nunnaimago tarkoittaa naisen ulkopuolisille antamaa vaikutelmaa, joka muistuttaa nunnan olemusta ja elämänasennetta.
• siveellinen tai pidättyväinen käytös
• vakavuus, hurskaus tai askeettisuus
• seksuaalisen pidättyväisyyden korostaminen
• moraalinen tai eettinen ylevyys
“Hän on luonut itselleen nunnaimagon, vaikka todellisuudessa elää hyvin vapaata elämää kulissien takana.” julkinen kuva on siveä ja pidättyväinen, vaikka todellisuus on toisenlainen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nunnaimago tarkoittaa naisen ulkopuolisille antamaa vaikutelmaa, joka muistuttaa nunnan olemusta ja elämänasennetta.
• siveellinen tai pidättyväinen käytös
• vakavuus, hurskaus tai askeettisuus
• seksuaalisen pidättyväisyyden korostaminen
• moraalinen tai eettinen ylevyys
“Hän on luonut itselleen nunnaimagon, vaikka todellisuudessa elää hyvin vapaata elämää kulissien takana.” julkinen kuva on siveä ja pidättyväinen, vaikka todellisuus on toisenlainen.Ohhoh, en oo ikinä tainnut tavata ketään tuollaista. Taitaa olla aika harvinaista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh, en oo ikinä tainnut tavata ketään tuollaista. Taitaa olla aika harvinaista?
Ei ole harvinaista, tiedän yhden naisen joka sopii kuvaukseen. Pitää seksistä todella paljon. Sanonta hiljaisissa vesissä kalatkin kutee....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364