Päästä eteenpäin. Pientä flirttiä. Kunhan on hyvännäköisiä. Sen mä osaan..
Se on se keino
33
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Sen sä todellakin osaat ja oletkin jo päässyt.
- Anonyymi
Tuskin kirjoittelin vielä jos olisin päässyt. Mutta teen sen.. vielä huono tarjonta mutta eiköhän se tästä.
- Anonyymi
Kautokeino on upee biisi. Tikanmäki osas sen. -sivu
- Anonyymi
Joo, mitä sen on väliä, vaikka mun sydän särkyy siinä sivussa, kun käytät mua pikku flirttiis 🥺
- Anonyymi
Älä edes mainitse enää sun sydämen särkymistä.. ihan tarpeeksi olet sen suhteen jo sanonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä edes mainitse enää sun sydämen särkymistä.. ihan tarpeeksi olet sen suhteen jo sanonut
Mutta ajattelet satuttaa toista vielä lisää. Melkonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, sekoitat johonkin toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ajattelet satuttaa toista vielä lisää. Melkonen.
Jep. Tosi ällö.
- Anonyymi
Osasit mun naaman edessäkin sen jo silloin ja loukkasit mua sillä.
- Anonyymi
Mitä olet niin tyhmä että menet lankaan. Toki en uskonut ettet olekaan niin helppo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet niin tyhmä että menet lankaan. Toki en uskonut ettet olekaan niin helppo
Olet vastuussa siitä itse että leikit toisten tunteilla. Siitä ei kuulu moittia tyhmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vastuussa siitä itse että leikit toisten tunteilla. Siitä ei kuulu moittia tyhmäksi.
Mitä itse teet? Paljon paljon pahempaa..
Olen melko viaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ollut helppo. Päinvastoin. Ja minä en petä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itse teet? Paljon paljon pahempaa..
Olen melko viatonEn ole tehnyt mitään pahaa. Olen kertonut tunteeni kohteelleni ja ne tiedetään kotonakin. Ja niistä on puhuttu ja päästy etenemään. Muuta pahaa en ole tehnyt. Olen sentään ollut rehellinen. Enkä ole pettänyt ketään.
Hän taas veti maton alta kun ei irronnut. 🤔 Kevytmielinen mies. Halpa. - Anonyymi
En ole pettänyt. Sekoitat nyt johonkin toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ollut helppo. Päinvastoin. Ja minä en petä.
Voit antaa vaikka vinkkejä mikä eniten vetoaa, hymy, tiukat vaatteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit antaa vaikka vinkkejä mikä eniten vetoaa, hymy, tiukat vaatteet
Olen nainen.. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.. 😂
Hahah..
- Anonyymi
Ei musta ole edes siihen
- Anonyymi
Menikö miehelle vai naiselle???
- Anonyymi
Näitä masentavia aloituksia kun lukee, on iloinen että hän ei kirjoita täällä ( enää?)
Naiselta- Anonyymi
Teinit leikkii.
- Anonyymi
Sairas sinä olet. Ilman uskottavuutta. Anonyymipalstalla leikit kikoloa. Laita nyt vielä se silmäniskuhymiö. Itket itsesi uneen kuitenkin.
- Anonyymi
Onnee metsästykseen
- Anonyymi
Taas tekosyy… luovuttaa kun kaiken pitäisi olla aina niin helppoa. Rakkkaudessa ollaan valmiita tekemään toisen puolesta ja näkemään vaivaa… jos tykkäät hänestä vielä et luovuta ja mieti noin.
- Anonyymi
Haluan että sydämeni lopettaa turhan kaipauksen. Olen niinkuin ennen ja flirttaan ja pidän huomiosta... Se on helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan että sydämeni lopettaa turhan kaipauksen. Olen niinkuin ennen ja flirttaan ja pidän huomiosta... Se on helppoa
Miksi se kaipaus on turha? Eikö asialle voit tehdä mitään?
- Anonyymi
Ei muuta ........
https://m.youtube.com/watch?v=AT8CN5L-a0Q&pp=ygUXS3VtbWVsaSBrdWx0YWt1dW1lIHJ1bm8= - Anonyymi
Ulkoisesti vai sisäisesti kauniita?
- Anonyymi
Lopeta se lässytys siellä pimeässä kolossasi senkin palsta-asukki!
- Anonyymi
Pitäiskö itsekin koettaa tuota🤔
- Anonyymi
Pysäytä ja korjaa se talteen, ettei erehdy.
- Anonyymi
ittelle ei maistu tuo. jotenkin hyvin teennäistä olen sen verran kummallinen. luiskahtaa pelkäksi tuijjotteluksi jonka takia kattovat että kamoissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2334232Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343715Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi373689- 163647
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1353634Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k253591Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1153405Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202964Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192615Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2602557