Oletkohan sinäkin nainen

Anonyymi-ap

elämyshakuinen erityisherkkä/HSP?

24

343

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sehän olis sielujen sinfoniaa...kaksoisliekkiyttä

• Anonyymi
        UUSI

Ha ha ha😃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ha ha ha😃

Mitä ha ha ha?

• Anonyymi
      UUSI

Olen niin herkkä, ettei ole hyväksi. Aistit kuluttaa. Joku katsoo 10 metrin päässä selkäsi takana, niin tunnet sen.

• Anonyymi
        UUSI

*tunnen

• Anonyymi
        UUSI

Minäkin tunsin naisen katseen itsessäni kun kävelin ylämäkeen. Olin ajatuksissani ja sitten havahduin aistimukseen että joku katsoo minuun selkäni takana. Sitten hän ohitti minut ja mieleeni jäi kauniit hiukset. Voisin piirtää kuvan siitä miten ne asettuivat niskaa vasten. Voi voi 🥴

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tunsin naisen katseen itsessäni kun kävelin ylämäkeen. Olin ajatuksissani ja sitten havahduin aistimukseen että joku katsoo minuun selkäni takana. Sitten hän ohitti minut ja mieleeni jäi kauniit hiukset. Voisin piirtää kuvan siitä miten ne asettuivat niskaa vasten. Voi voi 🥴

Oli sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Taidan olla ☺️🥹

• Anonyymi
      UUSI

Kaivatuni tietää kyllä millainen olen.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, olenko?

• Anonyymi
      UUSI

Silmäilin testiä ja kyllä siellä paljon oli minua.

• Anonyymi
      UUSI

En.

• Anonyymi
      UUSI

Jollain on nälkä.

• Anonyymi
      UUSI

Tavallinen tallaaja eteenpäin ja en mikään vauhko.

• Anonyymi
      UUSI

En ole elämyshakuinen ja herkkyyttä on jonkin verran!

• Anonyymi
      UUSI

Miten koet ap erityisherkkyytesi? Itse en osaa ajatella itseäni toisenlaisena, mutta koen aika kuormittavana kyllä. Kun aistii koko ajan tahtomattaan. Kauppakeskukset on ihan myrkkyä. Jos joudun käymään, on reittisuunnitelma valmiina. Nopeimman&lyhyemmän kautta menen.

• Anonyymi
        UUSI

Jatkan... mutta on siinä se toinen puoli sitten kuitenkin. Näen sellaisia asioita, mitä ei muut huomaa. Ja elämys voi olla vaikka jokin silmää miellyttävä juttu.

• Anonyymi
        UUSI

Mul ei oo aistiyliherkkyyttä, mut oon luova, tunneherkkä, älykäs ja koen asiat tosi voimakkain tuntein. Se on rikkaus, kun kokee isoja elämyksiä ja juuri siksi olen elämyshakuista tyyppiä ja tykkään matkailla, seikkailla, harrastaa ja kokea, nähdä maailman värit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan... mutta on siinä se toinen puoli sitten kuitenkin. Näen sellaisia asioita, mitä ei muut huomaa. Ja elämys voi olla vaikka jokin silmää miellyttävä juttu.

Iloitsen myös tosi paljon arjen pienistä asioista. Pienet asiat on suuria asioita. Ap olen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näen kauneuden voimakkaana ympärilläni, tosin myös ahdistun pahoista ja rumista asioista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näen kauneuden voimakkaana ympärilläni, tosin myös ahdistun pahoista ja rumista asioista.

Niin eihän se tosiaan olekaan sama asia olla aistiyliherkkä, kuin erityisherkkä. Itse olen varmastikin sekä että. Ehkä minussa on nepsyn piirteitä, ei ole tutkittu eikä tutkita. Mutta ehkä tärkeintä on oppia elämään omien herkkyyksien kanssa. Niin että jaksaa. Käyttää herkkyyksiä voimavarana ja suhtautuu niihin kuin lahjaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eihän se tosiaan olekaan sama asia olla aistiyliherkkä, kuin erityisherkkä. Itse olen varmastikin sekä että. Ehkä minussa on nepsyn piirteitä, ei ole tutkittu eikä tutkita. Mutta ehkä tärkeintä on oppia elämään omien herkkyyksien kanssa. Niin että jaksaa. Käyttää herkkyyksiä voimavarana ja suhtautuu niihin kuin lahjaan.

Kyllä, herkkyys on lahja. Maailma tarvitsisi enemmän herkkyyttä.

• Anonyymi
      UUSI

Olen joo, kaikkien kanssa tekee mieli petijumppaan. Hauskaa on.

• Anonyymi
      UUSI

Helsingin Puhelimen tunnus oli tää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4359
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3381
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3286
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2954
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    9. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      85
      2749
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe