Rakkauden vuoksi maksettava laskut

Anonyymi-ap

Petokset huijaukset kaikki paska
Nykyaikaa

49

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käteen jää paska

• Anonyymi

Huoran hinta

• Anonyymi

Ahdistelevat ukot häiritsee kotirauhaa

• Anonyymi

Mistä yksiköstä ajattelet palstasetä näiden kotirauhan häiritsijöiden olevan, palstasetä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä yksiköstä ajattelet palstasetä näiden kotirauhan häiritsijöiden olevan, palstasetä?

Oliko peräti tämä keskusrikospoliisi, joka heijastaa hologrammeja palstaäijän seinälle. Jokainen voi miettiä, miten realistinen sen näkemys on ilman, että tarvitsee synnyttää sen takia, että tuo sen vanhoja kirjoituksia esiin. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko peräti tämä keskusrikospoliisi, joka heijastaa hologrammeja palstaäijän seinälle. Jokainen voi miettiä, miten realistinen sen näkemys on ilman, että tarvitsee synnyttää sen takia, että tuo sen vanhoja kirjoituksia esiin. T

Esim tämä mainittu instituutio ottaisi varmaan ”todella vakavasti” tällaisen nimensä mainitsemisen. No irtopiste ku irtopiste vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim tämä mainittu instituutio ottaisi varmaan ”todella vakavasti” tällaisen nimensä mainitsemisen. No irtopiste ku irtopiste vai?

Minäkin haluun olla ns alibin toimittajaharjoittelija katso katso löysin jutun. Kiva, mutta tämä ei ole ihan sitä mitä haetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin haluun olla ns alibin toimittajaharjoittelija katso katso löysin jutun. Kiva, mutta tämä ei ole ihan sitä mitä haetaan

Tarkoitat varmaan Hesarin tai Iltalehden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan Hesarin tai Iltalehden.

Enemmänkin juu, halusin vaan ns korostaa tätä tiettyä journalismin suunnan painotusta

• Anonyymi

Nuppi jurrissa kaaos ja hulluus

• Anonyymi

Opetus ja loppu maksat kaiken itse

• Anonyymi

Siihen liittyvät munaukset

• Anonyymi

Silmänpohjan munaukset varsinki. Kantar ellit myös.
        -overdrived

• Anonyymi

Toiset maksaa enemmän tuurista kiinni. Oppirahat maksettu?

• Anonyymi

Sen näkee myöhemmin kun saa vastauksen

• Anonyymi

Saako vastausta ei tietoa

• Anonyymi

Tosiaan. Petollisia.

• Anonyymi

Mulle se kova hinta oli 💔
      Eli mies,joka ei ymmärtönyt molempien parasta ja asettanut itselleen terveitä rajoja omiin vaatimuksiinsa
      Naiselta miehelle

• Anonyymi

Miksi kirjottelet simppeleille ihmisille toisina esiintyen tällaista soopaa palstasetä? Ja mikä tämä avautumismonologi on muutenkaan? Kaikki hubbabubbavastaukset kummallista tajunnan virtaa

• Anonyymi

Jos toinen ajattelee molempien parasta, se kyllä näkyy oikeasti, myös toisen huomioonottamisena kaikissa asioissa, myös rahassa.

• Anonyymi

Ei tää nyt liity naiseen aivan muuhun

• Anonyymi

Ota hyvä ihminen koppi tuosta ajatuksesta, ehkä tosiaan joku nainen ei hallitse tai säätele kaikkea ympärillä tjsp. Sovellettavissa ihan laajemminkin tämä👍

• Anonyymi

Ei ollut isio vahinko , kuin kiimaOssilla meni kaikki.

• Anonyymi

Vastaus löytyy Kiinasta saatana

• Anonyymi

KiimaOssi meni asian ytimeen itsellä oma kupla ja maksettu jo.

• Anonyymi

Ossi maksaa 20 vuotta eikä riitä

• Anonyymi

Puristi nupin tyhmäksi vahinkoja sattuu

• Anonyymi

Kymäläinen realismi poista elementit

• Anonyymi

Juu näin on se siitä

• Anonyymi

Aika sekoitti pään

• Anonyymi

Sitä ne tekee

• Anonyymi

Harvoin näin käy

• Anonyymi

KiimaOssin tapauksia ei voi verrata

• Anonyymi

Voi verrata samaa paskaa

• Anonyymi

sitähän ne varmaan täällä hakkaa ja etsii syyllisiä. ja ei ketään kiinnosta täällä kirjoitella ja antaa todistusta milloin mihinkin ja etsiä niille oikeita syyllisiä että pääsee pois eikä tarvii olla niissä ryhmäjutuissa koko aikaa. itselle ei ole kyllä mitää oppia edes tullut, osan rahoista saa takaisin osa vaan tähä yhteistä hyvää ja on iso lasku ollut. ja pahimmat vielä nuo "kiskonnat" ja väärin "kostajien ja ottajien touhut". ne järjestelijät ovat kaikista pahimpia ja ikinä mene oikein.

• Anonyymi

mutta ikävissä tilanteista voi syntyä uutta. jos jotain hyvää on etsittävä, enpä olisi ikinä löytänyt tiettyjä lisätöitä tai avartanut silmiä laajemmin eri juttuihin jos elämä olisi mennyt kuten halusin. Ehkä yrityksen myötä niitä olisi löytynyt jos ei olisi ollut niin täyttä jne.... mutta ei se aina lohduta koska kukaan ei niitä juttuja halua käydä läpi mitä piti. ja ihan syyttömiä oltiin kaikkeen ja kyllä on isoa laskua maksettu kaikesta omalta osuudelta. se miten päätät jatkossa elää määrittää omaa tulevaisuutta ja eihän tuo touhu ole ollut missään asiassa reilua eikä moraalista eikä hyvää tavoittelevaa. se on vaan tiettjen ryhmien järjestelyä ja hakua vaikuttaa, väärin tavoin, liian paljon ja kaikessa liikaa.

• Anonyymi

olen väärän tyyppinen sinulle, minun pitää itse tehdä rahaa ja projekteja tänne. voin toki ehdottaa sinulle mutta en ole mukana tekemässä niitä koska en halua sinua ja tuon tyyppistä elämää. Sinä et halua naiselle elämää vadn jakut että keskittyy vain sinuun, tekee jotain työtä ja sinä ole se keskus. se ei houkuttele minua enkä ole sinuun rakastunut. etsi joku muu. ne vuodet kostautuu teille mut, mitä ootte muille tehnyt köuttönutcslashakkaamiseen estämiseen ja odotukseen tehdö muille, eikä ole korvattu mitenkään. se työ pitää tehdä itse omiin töihin, ja yleensä päätyön ohella kestää vuosia. jotkut hyödyntää myös harrastuksia, lisäopintoja ja 2 ammattia /työtä. perhevapaita.

• Anonyymi

ja on myyty ja tarjottu juttuja, mutta kun ette maksa vaan tarjoatte vaan kaikkea mitä ei haluta minä ei edistä omaa elämää. ei kukaan nainen, tai harva, anna perhe elämästä, työstä tai rahasta tai ota vastaan huonoa taloutta anna omistamista jonkin miehen takia jotta se saa.

• Anonyymi

teidän olisi pitänyt tehdä tuo 20 - 25v. ei enää 35-45 v lähde moiseen. tosi harva, eikä se ole oikeasti edes mahdollista. jos ei ole kovin rikas mies, ja sillon on elämän sisältö voi olla köyhää jos ei siitä touhusta tykkää.

• Anonyymi

minä olen henkilö joka on sitounut omien lastensa äityyteen. se on minulle maailman tärkein asia ja lasteni hyvin vointi. sitten janoan himoan haluan ammatillista tyydytystä, rahaakin, vakautta, harmoniaa ja balanssia. Sitten minulla on omat mielipiteet, poliittinen ajatus, koti on minulle rakkain paikka maailmassa, en ikinä anna anteeksi sen häpäisyä. rakkaus on minulle tärkeää, kovia pettymyksiä ja menetyksiä. olen myös ihan fiksu en hyppää nertisuhteseen ja luovu elämästäni ja anna vittuämmien ja äijien määritellä itseäni ja elämääni vaatien perinteitä, vaatien jakoa, vaatien luopumaan kaikesta. ja usko se on minulle tärkeää, en häpeää sitä enää.

• Anonyymi

mikään ei ole parempi tunne, kun asiat hoidettu kuntoon, lapset voi hyvin, mahtava työviikko takana, perjantaisafka syöty, lapset jo nukkuu hyvinvoivina valmiina viikonloppuun. nauttia olosta pimeässä, juoda lasi viiniä ja ottaa puhelu ystävälle. tai maata sohvalla rakkaan kanssa ja todeta, me olemme onnekkaita. En jaksa murehtia, kuka meitä seuraavaksi vihaa, kuka iskee taas jostakin. nyt on hyvä. ja kaikki rehellisesti tullut, saavutettu työllä tehty. mikään ei tule sormia napsauttaen, ja tiedätkö miksi se tunne on tuossa niin mahtavaa. he kaikki tietävät, näin on joskus ollut, ei aina, jotenkin muistavat ne vaikeudet ja työn, ja osaavat kaikkea, arvostaa, ja rehellisesti hyvällä omalla tunnolla siitä nauttia. ja tiedätkö se fiilis, se on mahtava. kyllä sitä kelpaa hakata mutta vielä parempaa olisi kun kokisitte sen aitona itsestä.

• Anonyymi

ja tiedättekö niitä asioita ei saa tilaamalla, manifestoimalla, odottamalla omaa vuoroaan, järjestämällä, se on elettävä.

• Anonyymi

punaviinin maku suussa on parhainta kun sitä juo vain joskus. Ei joka päivä ei ehkä edes joka viikko. vähän kuin kahvilan cappuccino suklaakakun kera.

• Anonyymi

Deja-vu olemme kokeneet tämän joskus ennenkin, ihan tässä elämässä. Voi että se tuntuu vielä paremmalta kuin muistinkaan.

• Anonyymi

On järkevää valita mahdollisimman kiltti ja ymmärtäväinen ihminen lisääntymiseen.

• Anonyymi

voin myös kertoa kun kävelee kauppaan 20 km kun auton akku on taas sökö, ja saa sen kahvikupin, tupakan, aamiaisen, ja siinä matkalla kui lonkeron metsässä, juhannuksen kunniaksi. olo on mahtava 🙂 siinä välissä näkee hirviä ja isoja myyriä ja vaatteetkin vähenee matkalla ja jalat tärisee kun pääsee kotiin. mutta olo on mahtava. se pitää teidän kokea itse, ei hakata muista ja Ostaa sitä hyvää oloa. vaan laittaa itsensä liikkeelle, minulla on ok kunto. joten 5km voi tehdä hyvää.

• Anonyymi

saako tulevaisuus seksistä siivon, että ei seksistä aiheudu laskun maksua

eilen kun seksi on ollut puhdasta väkivaltaa kun leijona kuningas tarttui nartun kaulasta kiinni ja pakotti seksuaaliseen kanssakäymiseen punaisen savanniauringon alla

minkälainen olisi ollut pliisu seksi, joka ei olisi rikollista

kysykää naisilta

sinäputkessa video jossa tapettu Kirk väittelee feministin kanssa, niin Kirk älykäs taisi voittaa vihaisen femon, mutta se ei tee naisista silti häviäjää. Naisia suositaan siitäkin huolimatta.

• Anonyymi

kerro, paljonko on sinun rakkauden hintasi, mitä olet saanut aikaiseksi

olisi kiva vertailla eri miesten laskun määrän kaiken jälkeen

kun nussii ja lopussa kiitos seisoo

• Anonyymi

Rahaa saa tai ei saa, se ei ole tämän elämän juttu. Rahakin on aina lopulta lainassa. Rahan kanssa pelleilevät eivät usein tajua mitään suurista tunteista saatikka rakkaudesta. Joten heille koko asia saattaa olla vierasta. Jokainen joka tajuaan elämän ja rakkauden voiman, niin rakkaus on valtava määrä energiaa. Tuollaisen rinnalla ”muka omistaminen” tuntuu ihan mitättömältä. Jos joku pettää esim. taloudellisesti toista, suurin juttu siinä on epäluotettavuus ja inhimillinen heikkous.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      288
      2286
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1710
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      215
      1359
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      84
      1234
    5. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    6. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      57
      1029
    7. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      973
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      965
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      940
    10. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      886
    Aihe