Ihmettelen kovin miksi mies ei oo enään niin kiinnostunut seksistä mies +50 minä +30 puutteessako tässä pitää alkaa elämään vai alanko käydä vain vieraissa mikäli seksiä ei tule. Olen jo jonkin aikaa sanonut, että suhde ei toimi ilman seksiä. Kerran kahdessa viikossa vaan ei riitä mulle.
Mikä siinä on
20
586
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka usein haluaisit?
- Anonyymi
Pari kertaa viikossa ainakin.
- Anonyymi
Kyllä se kummasti piristää ja ensi kerralla se on vaan vieras, toisella jo tuttu.
Rohkeasti vaan nautiskelemaan, niin arkikin on juhlaa. - Anonyymi
Kannattaa käydä vieraissa! Mailma täynnä puutteessa olevia miehiä!
- Anonyymi
Mistä niitä löytyy? Ei viittis mitään deitti profiilia tehä.
- Anonyymi
Vasraus löytyy avauksissa bi-/hs tai parinvaihto esiliinana " aisureina" ukoille joilla naismaailma yms. alkaa häipyä hissukseen!
- Anonyymi
Oletko märehtinyt itsesi rumapainoiseksi? Oletko pilannut ihosi tatuoinneilla? Oletko leikkauttanut hiukseksi mieshiuksiksi tai värjäyttänyt ne epäluonnillisen värisiksi?
- Anonyymi
Kaikkiin vastaus en. Kyllä pitää naisella pitkät hiukset olla ja no yksi tatuointi on mut se ollut jo yli 10-vuotta. Normi painoinen oon. Jospa se vaan on ku 20-vuotta yhdessä niin toinen ei pidä seksiä niin tärkeänä kun mä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkiin vastaus en. Kyllä pitää naisella pitkät hiukset olla ja no yksi tatuointi on mut se ollut jo yli 10-vuotta. Normi painoinen oon. Jospa se vaan on ku 20-vuotta yhdessä niin toinen ei pidä seksiä niin tärkeänä kun mä.
Ei muuta kuin vieraitten nussittavaksi kun menet, sieltä löytyy sitten ehkä jotain. Riittävän monelle kun annat.
- Anonyymi
Kanta-Hämeessä 58v. Mies puutteessa, vaimo pihtaa! Lähialueella olevat naiset kiinnostaa! Hierontaa annan naisille ilmaiseksi! Tapaaminen julkisella paikalla, nähdään molemmin puolin onko kiinnostusta pidemmälle! T. Make
- Anonyymi
Turun suunnalla mukava ja turvallinen, meidän salaisuus.
M57 - Anonyymi
Pia Kaarinasta etsii mieshierojaa! Mielellään eroottista.
- Anonyymi
Voisin hieroa sinua Pia. Asustelen lähellä Turkua. Olen 59v.Hoikka siisti mies hieron kyllä joka paikan kuntoon.
Meillä taas toisin päin halut siksi seuraa etsin vieraasta.kik skimpaaja
- Anonyymi
Kuinka rumapainoiseksi olet märehtinyt itsesi? Mies ei voi sietää läskiä rouvaa.
- Anonyymi
Meillä kai tuli vähän päälle +50 pari kertaa viikossa pari kertaa kerrallaan,että silleen?
- Anonyymi
Meillä seksi loppui vuosia sitten, mieheni 66v itse olen 50v. Sanon loppui kun mies kestää muutaman minuutin silloin kun ruinaan seksiä, hellyydestä tietoakaan tai suutelusta. Pari vuotta sitten tapasin salilla 30 vuotiaan miehen, ystävystyttiin juttumme sopi yhteen. Yhden kerran hän pyysi kotiaan kahville, molemmat olimme kiihottuneita valmiiksi. Päädyimme kahvittelun jälkeen sänkyyn, sain parasta seksiä pitkään aikaan. Nykyään harrastamme seksiä jopa parikin kertaa viikossa, salin jälkeen siirrymme hänen asunnolleen. Useempi salilla tietää suhteesta, kukaan ota kantaa onneksi. T. Anja
Itse olen pohtinut vieraissa käymistä useaan otteeseen, kun oma tilanteeni seksin suhteen vaimoni kanssa on niinkin huono kun nolla. Jos sinulla rohkeutta riittää ja asut kenties pääkaupunkiseudulla, niin voisimme kenties alkuun jutella asiasta keskenämme???
Kanta-hämeessä 54v. apumies tarjolla.
- Anonyymi
Sanoppa se, kun myös päinvastaisia kokemuksia esiintyy palstalla kaiken aikaa!?
Kuka on oikeassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1553931Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,913316SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.932701Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2812528Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392276Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1091956- 421039
- 951018
- 53889
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16840