Ihmettelen kovin miksi mies ei oo enään niin kiinnostunut seksistä mies +50 minä +30 puutteessako tässä pitää alkaa elämään vai alanko käydä vain vieraissa mikäli seksiä ei tule. Olen jo jonkin aikaa sanonut, että suhde ei toimi ilman seksiä. Kerran kahdessa viikossa vaan ei riitä mulle.
Mikä siinä on
17
345
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka usein haluaisit?
- Anonyymi
Pari kertaa viikossa ainakin.
- Anonyymi
Kyllä se kummasti piristää ja ensi kerralla se on vaan vieras, toisella jo tuttu.
Rohkeasti vaan nautiskelemaan, niin arkikin on juhlaa. - Anonyymi
Kannattaa käydä vieraissa! Mailma täynnä puutteessa olevia miehiä!
- Anonyymi
Mistä niitä löytyy? Ei viittis mitään deitti profiilia tehä.
- Anonyymi
Vasraus löytyy avauksissa bi-/hs tai parinvaihto esiliinana " aisureina" ukoille joilla naismaailma yms. alkaa häipyä hissukseen!
- Anonyymi
Oletko märehtinyt itsesi rumapainoiseksi? Oletko pilannut ihosi tatuoinneilla? Oletko leikkauttanut hiukseksi mieshiuksiksi tai värjäyttänyt ne epäluonnillisen värisiksi?
- Anonyymi
Kaikkiin vastaus en. Kyllä pitää naisella pitkät hiukset olla ja no yksi tatuointi on mut se ollut jo yli 10-vuotta. Normi painoinen oon. Jospa se vaan on ku 20-vuotta yhdessä niin toinen ei pidä seksiä niin tärkeänä kun mä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkiin vastaus en. Kyllä pitää naisella pitkät hiukset olla ja no yksi tatuointi on mut se ollut jo yli 10-vuotta. Normi painoinen oon. Jospa se vaan on ku 20-vuotta yhdessä niin toinen ei pidä seksiä niin tärkeänä kun mä.
Ei muuta kuin vieraitten nussittavaksi kun menet, sieltä löytyy sitten ehkä jotain. Riittävän monelle kun annat.
- Anonyymi
Kanta-Hämeessä 58v. Mies puutteessa, vaimo pihtaa! Lähialueella olevat naiset kiinnostaa! Hierontaa annan naisille ilmaiseksi! Tapaaminen julkisella paikalla, nähdään molemmin puolin onko kiinnostusta pidemmälle! T. Make
- Anonyymi
Turun suunnalla mukava ja turvallinen, meidän salaisuus.
M57 - Anonyymi
Pia Kaarinasta etsii mieshierojaa! Mielellään eroottista.
- Anonyymi
Voisin hieroa sinua Pia. Asustelen lähellä Turkua. Olen 59v.Hoikka siisti mies hieron kyllä joka paikan kuntoon.
Meillä taas toisin päin halut siksi seuraa etsin vieraasta.kik skimpaaja
- Anonyymi
Kuinka rumapainoiseksi olet märehtinyt itsesi? Mies ei voi sietää läskiä rouvaa.
- Anonyymi
Meillä kai tuli vähän päälle +50 pari kertaa viikossa pari kertaa kerrallaan,että silleen?
- Anonyymi
Meillä seksi loppui vuosia sitten, mieheni 66v itse olen 50v. Sanon loppui kun mies kestää muutaman minuutin silloin kun ruinaan seksiä, hellyydestä tietoakaan tai suutelusta. Pari vuotta sitten tapasin salilla 30 vuotiaan miehen, ystävystyttiin juttumme sopi yhteen. Yhden kerran hän pyysi kotiaan kahville, molemmat olimme kiihottuneita valmiiksi. Päädyimme kahvittelun jälkeen sänkyyn, sain parasta seksiä pitkään aikaan. Nykyään harrastamme seksiä jopa parikin kertaa viikossa, salin jälkeen siirrymme hänen asunnolleen. Useempi salilla tietää suhteesta, kukaan ota kantaa onneksi. T. Anja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27215281Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089401Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237129Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766258Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335632Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474826Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281992IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717