Jatkuvasti käypi Tokmanila silleen, että ei sitä tarjoustavaraa olekaan. Nytki viime viikola oli oikeesti hyviäki ämpäritarjouksii mut sunnuntaina ei ollut ennää jälelä. Tuo on taatusti tahallaan tehty niin että tavaraa on tosi vähä ja tyhmiä (Tokmannin mielestä) asiakkaita vain houkutellaan kauppaan ja aatellaan että ostaa ne jotain kuiteski. Hyi Tokmanni.
Kalajoen Tokmannin tarjoukset ovat petollista kieroilua
17
318
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen saanut Tokmannilta kupongin, jolla saa jälkeenpäin jos joku tarjous on loppunut.
- Anonyymi
Jos noin on, niin miksi Tokmanni ei siitä kerro???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin on, niin miksi Tokmanni ei siitä kerro???
Tokmannin Kalajoen päällikkö vois tähän kertoa, että miten ton edun voi saada:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmannin Kalajoen päällikkö vois tähän kertoa, että miten ton edun voi saada:
Miksi pitäisi kertoa? Ei sitä kaikille typeryksille kerrota.
- Anonyymi
Tokmannin kahvitarjoukset ovat jo kuuluisaa historiaa. Ne muutamat tarjouskahvipaketit myydään tarjousajan ensimmäisenä aamupäivänä.
- Anonyymi
Eilen hain kassillisen jäätelöä puoleen hintaan ja sama tänään. Pakastin kiittää.
- Anonyymi
Kovin ovat vähäisiä Kalajoen Tokmannin jäätelövalikoimat. Kaikkiko veit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopiat syövät hitaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen tarjouksessa, puoleen hintaan.
- Anonyymi
Kahvi pakko jättää ostamatta olen niiiiiiiin paljon sitä ostanut?
- Anonyymi
Menkää persaukiset muualle, vaikka Ykaan. Vai onko sielläkin liian kallista.
- Anonyymi
Tuommoista on Tokmannin toiminta. Siksipä en siellä juuri käy enää. Onhan Kalajoella onneksi muitakin kauppoja.
- Anonyymi
Sinun säälittävä asiakkuutesi ei merkkaa yhtään mitään.
- Anonyymi
Eihän sitä kahviakaan voi kauppaan kovinpaljoa tilata Sehän vanhenee aika pian
- Anonyymi
Siksikö sitä tarjouskahviakin oli hyllyssä vain pikkuriikkisen. S-kaupassa tarjouskahveja on aina suuret lavat ja sitä riittää. Oudoksi on menny tuo Tokmanni. Tätä menoa se tekee itsensä tarpeettomaksi.
- Anonyymi
Taitaa mennä Tokmanilla aika huonosti ja siksi se tekee asiakkaille tommosia inhottavia temppuja, että hyvät tarjouskset loppuu lähes aina kesken heti alkuunsa. Kolmena vuonna peräjälkeen on tullut tappiota n. 70 miljoonaa/vuosi ja nyt kesällä antoivat tulosvaroituksen. Ehkä parempiakin konsteja asiakkaiden houkuttelemiseen olisi, kuin nuo lähes aina kesken loppuvat hyvät tarjoukset.
- Anonyymi
Tokmanni -konsernin vuoden 2024 liikevaihto oli n. 1675 miljoonaa euroa ja liikevoitto n, 100 miljoonaa euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1569341Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3447103Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1056042- 1654017
Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu683390Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353308Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht793011Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen163005- 1882883
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171896