Hän oli vain julkaissut ihmisten tietoja ja kiristänyt rahaa, mutta sitten hän olikin vahingossa julkaissut kaikkien tiedot.
Ei oikein käynyt ilmi, että missä hän oli julkaissut nuo tiedot.
Jos hän oli julkaissut sellaisessa paikassa nuo tiedot jolla ei ole mitään merkitystä mitä siellä julkaisee, koska he jotka sivustoa käyttää voivat/ovat ihmisiä jotka tekevät samaa.
Osa saa kiristettyä rahaa ja osa maksaa heille, mutta osa ei.
Minä luin ihan lehti lehdestä niin Kivimäki väitti, että poliisit on ”ryssineet” tutkinnan.
Kyllä minuakin vähän ihmetyttää, että KIVIMÄKI EI LOUKKAA KENENKÄÄN KUNNIOITA TUOLLA RIKOKSELLA, mutta minä olen niin SUURI KUNNIANLOUKKAUS RIKOLLINEN FACEBOOKISSA.
Kivimäkeä pitäis vissiin Suomi 100vuotta vanhemman panostajan TÄRYTTÄÄ KUNNOLLA niin OPPII KUNNIOITTAMAAN ja tietää miten INTERNETISSÄ TOIMITAAN!
Hakkeri hiiret eivät mene toisten SALASANOILLA ja KÄYTTÄJÄTUNNUKSILLA kenekään TILEILLE TONKIMAAN!
Kivimäki on niin nuori vielä, että hän ei ole oppinut että KENENKÄÄN KIRJEITÄ EI SAA AVATA EIKÄ LUKEA!
Kivimäki sanoi jotai haastattelussa joka oli minusta aika jännä juttu!
Olihan erikoinen tuo Kivimäen juttu
9
160
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on isompia ongelmia tulossa koko maailmaan.
- Anonyymi
Hakkerit olisi hyvä miettiä mitä hakkeroi. Onko siinä järkeä vai ei.
- Anonyymi
Hetken hurmio ha jumalan leikkiminen pitkä turmio. Mitä ttua ne itestään oikein kuvitteli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetken hurmio ha jumalan leikkiminen pitkä turmio. Mitä ttua ne itestään oikein kuvitteli
Ja tällä niiden avunantajalla, eli koko häksäämisen ns aivoilla vielä pokkaa itkeä että vaikeuksia tulee. No ai jaa mix
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tällä niiden avunantajalla, eli koko häksäämisen ns aivoilla vielä pokkaa itkeä että vaikeuksia tulee. No ai jaa mix
Mikä miestä motivoi laittamaan kaikki peliin raha roina kiristys lahjonta mikä
- Anonyymi
Niin pitäs, mutta kyllä pitäisi heidän ALKAA PÄÄTÄ KÄYTTÄMÄÄN MYÖS JOTKA VAATII KUNNIOITTAMAAN HEITÄ FACEBOOKISSA.
Minä toimin niin, kun Facebookin säännöissä lukee eli jos olet syyllistynyt RIKOKSEEN niin sinä et saa olla Facebookissa.
META saa kaikkiin oikeudet mitä FACEBOOKISSA ja muilla METAN SOME SIVUSTOILLA JULKAISTAAN, koska FACEBOOKIN KÄYTTÄJÄT OVAT VAATINEET, että HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA.
TUO MAINITAAN METAN KÄYTTÄJILLE LUODUISSA SÄÄNNÖISSÄ.
ASIA ON KÄSITELTY LOPPUUN JA ERÄÄT MIELISAIRAAT LAHJOTTIVAT KOKO SUOMEN METALLE, KOSKA HE KUNNIOITTAVAT ENEMMÄN BITTI MAAILMAA, KUN TÄTÄ MAAILMAA MISSÄ ME ELETÄÄN!
TODISTETTAVASTI MARSSISSA ON ELÄMÄÄ JA MONELLA MUULLAKIN PLANEETALLA EIKÄ VAIN MAASSA ELI TELLUKSELLA.
- Anonyymi
Täysin tunteeton ihminen.
- Anonyymi
Jos on pahan puolella niin silloin on varmasti tunteeton ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on pahan puolella niin silloin on varmasti tunteeton ihminen.
Älkäähän nyt kivittäkö.
Ei tuo lietsominen auta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033883
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482761- 1142579
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392088Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311870Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261668- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?761429- 221378
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311