Katselin huvikseni eri hintoja Alpine CDA-9847R:lle ja huomasin, että PIXmania kauppaa tuotetta "vain" 216 eurolla postikulut. Luulin, että tätä soitinta ei mistään meinaisi vielä saada alle 250e.
Onko jollain kokemuksia täältä PIXmania:sta tilaamisesta? Mitä tilasit? Oliko tilauksen kanssa mitään ongelmia? Paljonko tuli toimituskuluja?
PIXmania.com luotettava?
27
13156
Vastaukset
- poxmania
vaan tilaamaan, tilasin videokameran joka tuli n.45 tunnissa kotiovelle ja pakkaus ja toimituskulut 14€, kun valitset DHL. Puuttumaan jäi akku jonka tiesin tilatessa et sitä ei ole varastossa joka tuli n.viikon päästä ilman kuluja kotiovelle. En keksi mitään syytä mikset tilaisi, ellet saa halvemmalla muualta.
- outoa
Tää nyt ei tähän liity, mut kuitenkin.
Kokeile tuolta: http://www.pixmania.com/
Valitset esim. saksan jossa hinnat myös euroissa...
Sitten takas ja valitset suomen ja saman tuotteen.
Ja yllätys, hinnat ovat halvemmat kun vastaavassa suomalaisessa:)
Liekö tämä sitä suomilisää?- joojoo
asia on niin että suomessa tulee hieman enemmän alvia ;)
- tuon
jo kauan aikaa saanut alle 220€ kun vaan tietää mistä kysyy.
- itseturhuus
Mahtaakohan sitä saada tuolla hintaa Suomenkin puolelta? Kaikkialla missä olen soitinta nähnyt kaupattavan, on hinta aina ollut päälle 280e. Suomesta tietenkin tilaisin, jos vain soittimen tuolla hinnalla saisin.
- joo
itseturhuus kirjoitti:
Mahtaakohan sitä saada tuolla hintaa Suomenkin puolelta? Kaikkialla missä olen soitinta nähnyt kaupattavan, on hinta aina ollut päälle 280e. Suomesta tietenkin tilaisin, jos vain soittimen tuolla hinnalla saisin.
Suomesta saa about... 250e kun vähän osaa tinkiä..
näytti alle 200e olevan tuolla caraudio-versand.de. Tai joku tonne päin oleva osote:)
- manu
Tilauksen tehtyäni tarkistin sivuiltansa missä mentiin ja huomasin viiden päivän viive-ilmoituksen. Eivät siis todellakaan toimittaneet tavaraa 48 tunnissa. Sähköposteihin ei saa mitään vastausta ja asiakaspalveluun ei tunnu pääsevän ollenkaan läpi. Yli puoli tuntia jonottamassa eikä mitään. Jos haluatte kokemuksia, katsokaa vaikka epinions.com sivuilta englannninkielisiä kokemuksia, jotka ovat yksinomaan huonoja. Tavaran saapumisesta tai siitä että saat tilaamasi tuotteen ei ole mitään takeita. Vaihto näyttäisi olevankin jo ihan mahdotonta. Pysy kaukana!
- karqa
Tilasin 30.11 sonyn digivideokameran ja "hiema" epäilin heidän toimitus aikatauluaan, kun näitä viestejä oli lueskellut. Varoittiva heti kun oli tilaus/maksu lähtenyt että heillä on logistisia ongelmia ja ajattelin että saan varmaan kameran ensi vuonna. Mutta jo 1.12 aamulla oli tavara kerätty ja lähetetty DHL:lle. Muutaman tunnin kuluttua paketti oli lähtenyt Pariisista Brysseliin ja siellä 3 tuntia ja sitten arlannan kentälle Tukholmaan ja sieltä tunnissa Vaasan koneeseen ja suoraan kuriirille ja mulle käteen 2.12 klo 12.36. Koko toimitus aika oli 52 tuntia, eli ei paljo heittänyt lupaamastaan 48 tunnista. Ainut miinus oli että kuitti puuttui piti pyytää erikseen lupasivat toimittaa pikimiten. Ovat nähtävästi saaneet logistiikkansa kuntoon.
- harmistunut
Surkeaa palvelua kyseisessä yrityksessä!
Tilasin tuotteen joka ei vastannut odotuksiani ja yritin palauttaa .
Voitte arvata onko onnistunut.EI!
Tuntikaupalla yritän päästä palautus lappuja tilaamaan ja jos pääsee jollekin sivulle
,kaikki on ranskaa ym..ei voi suomeksi asioida.
Kärsiä saa omissa nahoissa .
- mitään sieltä
En todellakaan voi kehua. Olin kyllä jo aikaisemmin kuullut, että firman toimitukset venyvät useita päiviä, mutta silti todellisuus yllätti. Tilasin tuotteen kuukausi sitten, koska muilla sitä ei ollut varastossa ja toimitusaika olisi ollut 7-9 vrk. Jokin niillä mättää pahasti, vielä maksamisen ja tilausvahvistuksen jälkeen tuote oli varastossa pari päivää, mutta sitten se yllättäin muuttuikin toimitusajaksi? 2-3vrk:n päästä piti tulla varastoon, vaan eipä tullut. Varastoon saapumista siirrettiin samat 3-4vrk yhä uudelleen. Mitään vastausta en koskaan saanut tuotteen saatavuudesta ja kun viimein hermot meni ja peruutin koko tilauksen, sekään ei onnistunut, koska "tilausta käsiteltiin jo".
Lähes 4 viikkoa tilauksesta tuote ilmestyi varastoon ja asiakaspalvelu lupasi toimituksen lähtevän seuraavana päivänä. Nyt siitä on mennyt 4 vrk, eikä tilaus ole vieläkään lähtenyt. Hermot, kuukausi aikaa ja 600e rahaa on mennyt - ilman mitään vastinetta. Älkää hyvät ihmiset ikinä tilatko sieltä mitään!- sieltä mitään
.. Jo 5 viikkoa, tilausta ei ole vieläkään käsitelty/postitettu (vaikka tuote on varastossa - ainakin väittävät niin). Aivan uskomatonta liiketoimintaa.
- Joulu pilalla
sieltä mitään kirjoitti:
.. Jo 5 viikkoa, tilausta ei ole vieläkään käsitelty/postitettu (vaikka tuote on varastossa - ainakin väittävät niin). Aivan uskomatonta liiketoimintaa.
Yli kuukausi on nyt kulunut siitä, kun maksoin tilaukseni tilisiirrolla. Sen jälkeen pitäisi kulua 2-5 päivää, kunnes siirto näkyy Pixmaniassa ja sitten tilattu tavara jo tulisikin. Olen nyt soitellut ja lähetellyt tietoja tilisiirtotapahtumasta, lähettänyt pankista saamiani tietoja tilisiirtoa koskien ja kuvan maksukuitista. Mitään ei tapahdu. Yleensä sähköpostiin saa vastaukseksi robottivastauksen "katso yleisimmin kysytyt kysymykset", puhelimessa heitellään ihmiseltä toiselle ja luvataan pikaista asianhoitoa. Ja taas kuluu viikko. Ikinä missään muussa nettikaupassa ei ole ollut näin massiivisia ongelmia.
- Jezwe
Tilasin autoradion ja samana iltana tuli tilausvahvistus. Seuraavana päivänä tilaus eteni ja paketti lähti. DHL toimitti paketin kotiovelle, kun oli kulunut tasan 52 tuntia. Olin kysellyt pakettia aiemmin päivällä DHL:n asiakaspalvelusta ja sieltä kerrottiin, että meidän jakoaluella paketti olisi pitänyt jakaa 12 mennessä. Eli 48 tuntia olisi toteutunut.
Tilausta tehdessäni huomasin, että olin vahingossa valinnut "huolettoman kaupanteon palvelun". Palvelunehtoja tutkiessani huomasin, että palvelun voisi peruuttaa 14 vrk sisällä. Tein peruutuksen kun paketti oli tullut ja kaikki oli kunnossa. Lähetin sähköpostin ja kerroin tarvittavat tilitiedot. Seuraavana päivä tuli vastaus, jossa kerrottiin asian olevan käsittelyssä. Odotin kaksi viikkoa ja lähetin uudestaan saman viestin. Taas sama vastaus jne. Nyt on aikaa kulunut eka viestistä 1,5kk ja viimeksi eilen laitoin kyselyn rahoista ja taas sama automaattiviesti. Saa nähdä saanko rahoja koskaan (kyse onneksi 12e). Eli yhteenvetona voi todeta, että jos kaikki menee putkeen saat tilauksesi 4 päivässä, mutta jos tulee ongelmia asiakaspalvelu tökkii ja pahasti!. Täytyy toivoa että mankka ei hajoa, koska en usko että sieltä saa uutta/korjattua takaisin koskaan! - Ovikello##
Lähettääkö ne aina Saksasta asti? Eli toimiiko Pixmania Saksasta käsin, jossa soomi(kesä)pojat vastailee.?
- wertyu
Niin no Pixmania on ranskalainen verkkokauppa ja tuotteet tulee Saksasta, niin tottakai ne lähetetään sieltä.
- I.A.
niin osta Pixmaniasta. Voi jopa toimia. Itse katselin aikoinaan netistä paljonkin palautetta Pixmaniasta ja päätin jättää puljun täysin omaan rauhaansa.
- vuosi vaihtuu..
En ole saanut tilaamaani tuotetta, en rahojani takaisin, eikä sähköposteihini enää myöskään vastata. Siitä erikoinen firma, ettei varsinaisia yhteystietoja ole missään saatavilla. Mitä voin tehdä?
- Todella pettynyt
vuosi vaihtuu.. kirjoitti:
En ole saanut tilaamaani tuotetta, en rahojani takaisin, eikä sähköposteihini enää myöskään vastata. Siitä erikoinen firma, ettei varsinaisia yhteystietoja ole missään saatavilla. Mitä voin tehdä?
Olen tilannut nettikaupoista ympäri maailman useiden vuosien ajan ja ensimmäiset vaikeudet tulivat nyt eurooppalaisen Pixmanian kanssa! Kukapa olisi uskonut.
Paketin toimitusaika venyi useita päiviä luvatusta. Paketti toimitetaan ensin kuljetusliikkeen (PNL) avulla Ranskasta Suomeen ja sitten Postin kautta perille.
Kun olin aikani odottanut, päätin tilata tuotteet muualta ja perua tilauksen. Kun tuotteet lopulta saapuivat postiin, kävin käännyttämässä ne takaisin saamieni ohjeiden mukaisesti. Rahat saisin takaisin, kun tuotteet palautuisivat Pixmanialle.
Paketin palautuminen Pixmanialle kesti ikuisuuden. Lopulta he panivat kuljetusliikkeen etsimään pakettia. Odotin pari päivää, kyselin uudestaan paketin perään ja se ihmeellisesti löytyi heti viestini jälkeen.
Tämän jälkeen kesti vielä useamman päivän, että tuotteet todella päätyivät Pixmanialle ja pääsin lopulta pyytämään erikseen takaisinmaksua.
Tuotteet maksettiin takaisin, mutta postimaksua ei. Kysyin kuluttajansuojalain perusteella postimaksujakin takaisin ja lopulta niistä maksettiin jollain logiikalla osa. En antanut periksi, vaan pyysin maksamaan koko hinnan, joka on nyt luvattu maksaa pian.
Koko tähän kuvioon kului yli 5 viikkoa. Jouduin lähettämään yhteensä yli 10 viestiä ja soittamaan kerran. Oma postilaatikko on täynnä automaattisia vastausviestejä ja pahoittelufraaseja. Pixmanian meileihin ei voi vastata suoraan, vaan viestit täytyy aina lähettää heidän sivujensa kautta ja viestit eivät näin jää itselle talteen.
Vastaavat tuotteet tilasin jo tämän prosessin aikana Aasiasta ja sain ne ilman mitään ongelmia viikossa ja paljon halvemmalla!
Olisi kannattanut lukea netistä näitä kokemuksia ennen kuin tein tilauksen! En ole mistään muusta yrityksestä lukenut näin paljon negatiivisia kokemuksia lukuisilta eri foorumeilta. - örf1
Todella pettynyt kirjoitti:
Olen tilannut nettikaupoista ympäri maailman useiden vuosien ajan ja ensimmäiset vaikeudet tulivat nyt eurooppalaisen Pixmanian kanssa! Kukapa olisi uskonut.
Paketin toimitusaika venyi useita päiviä luvatusta. Paketti toimitetaan ensin kuljetusliikkeen (PNL) avulla Ranskasta Suomeen ja sitten Postin kautta perille.
Kun olin aikani odottanut, päätin tilata tuotteet muualta ja perua tilauksen. Kun tuotteet lopulta saapuivat postiin, kävin käännyttämässä ne takaisin saamieni ohjeiden mukaisesti. Rahat saisin takaisin, kun tuotteet palautuisivat Pixmanialle.
Paketin palautuminen Pixmanialle kesti ikuisuuden. Lopulta he panivat kuljetusliikkeen etsimään pakettia. Odotin pari päivää, kyselin uudestaan paketin perään ja se ihmeellisesti löytyi heti viestini jälkeen.
Tämän jälkeen kesti vielä useamman päivän, että tuotteet todella päätyivät Pixmanialle ja pääsin lopulta pyytämään erikseen takaisinmaksua.
Tuotteet maksettiin takaisin, mutta postimaksua ei. Kysyin kuluttajansuojalain perusteella postimaksujakin takaisin ja lopulta niistä maksettiin jollain logiikalla osa. En antanut periksi, vaan pyysin maksamaan koko hinnan, joka on nyt luvattu maksaa pian.
Koko tähän kuvioon kului yli 5 viikkoa. Jouduin lähettämään yhteensä yli 10 viestiä ja soittamaan kerran. Oma postilaatikko on täynnä automaattisia vastausviestejä ja pahoittelufraaseja. Pixmanian meileihin ei voi vastata suoraan, vaan viestit täytyy aina lähettää heidän sivujensa kautta ja viestit eivät näin jää itselle talteen.
Vastaavat tuotteet tilasin jo tämän prosessin aikana Aasiasta ja sain ne ilman mitään ongelmia viikossa ja paljon halvemmalla!
Olisi kannattanut lukea netistä näitä kokemuksia ennen kuin tein tilauksen! En ole mistään muusta yrityksestä lukenut näin paljon negatiivisia kokemuksia lukuisilta eri foorumeilta.Parasta on ettei takuut pelaa....
- a
örf1 kirjoitti:
Parasta on ettei takuut pelaa....
aika huvittava lukee näitä ettei pixmania ole luotettava :D
takuuthan ovat tehty sillai että on muutenki aika epätodennäköistä että asiakas saisi jotain oikeutta ''maanantaituotteissa''
ja jos posti tulee myöhässä, ei ole poissulettu ajatus etteikö posti muka tunaroisi? ja hah, nekin ovat ihmisiä
ja mitä tulee sivuston ''hitauteen'' johtunee siitä että kyseinen kauppa on hintansa puolesta sen verran suosittu että serverikone pakostikkin tökkii, ja millä välillä nämä tyypit muka saisivat tarpeeksi aikaa koneensi ''virittämiseen''? ja voihan vika olla ihan asiakkaankin nettiyhteydessä, jos ei sillä mokkulalla pärjää siellä korvessa, niin ei kai sillä siinä vaiheessa kannata mitään omaisuuden tilausta tehdä?
jostakin luin että positiivisen palautteen kirjoittaja voi olla myös pixmanian omaa henkilökuntaa, mutta voihan siinä tapauksessa negatiivisen kirjoittaja olla vaikka multitronicin henkilökuntaa
''jos lanku näyttää laholta, voi se sitä ollakkin, jos et itse kokeile ja varmista asiaa''
niimpä, jokainen kokeilkoon loppujen lopuksi ITSE onko pixmania hyvä liike vai ei?
en sitten kehu enkä hauku liikettä annan vain oman mielipiteeni, jos ei joku tätä sulata, niin se voisi hankkia elämän ja vetää päänsä sieltä juuri pois - ei maanantai
a kirjoitti:
aika huvittava lukee näitä ettei pixmania ole luotettava :D
takuuthan ovat tehty sillai että on muutenki aika epätodennäköistä että asiakas saisi jotain oikeutta ''maanantaituotteissa''
ja jos posti tulee myöhässä, ei ole poissulettu ajatus etteikö posti muka tunaroisi? ja hah, nekin ovat ihmisiä
ja mitä tulee sivuston ''hitauteen'' johtunee siitä että kyseinen kauppa on hintansa puolesta sen verran suosittu että serverikone pakostikkin tökkii, ja millä välillä nämä tyypit muka saisivat tarpeeksi aikaa koneensi ''virittämiseen''? ja voihan vika olla ihan asiakkaankin nettiyhteydessä, jos ei sillä mokkulalla pärjää siellä korvessa, niin ei kai sillä siinä vaiheessa kannata mitään omaisuuden tilausta tehdä?
jostakin luin että positiivisen palautteen kirjoittaja voi olla myös pixmanian omaa henkilökuntaa, mutta voihan siinä tapauksessa negatiivisen kirjoittaja olla vaikka multitronicin henkilökuntaa
''jos lanku näyttää laholta, voi se sitä ollakkin, jos et itse kokeile ja varmista asiaa''
niimpä, jokainen kokeilkoon loppujen lopuksi ITSE onko pixmania hyvä liike vai ei?
en sitten kehu enkä hauku liikettä annan vain oman mielipiteeni, jos ei joku tätä sulata, niin se voisi hankkia elämän ja vetää päänsä sieltä juuri poisTakuuta ei maanantaituotteessa?? tilaa kiinasta suoraan niin saat takuun liki ilmaisiin tuotteisiin, jos tuotteessa jotain vikkaa niin monesti ilmaisena lähettää tilalle uuden eikä halua vanhaa takasi
- Lätexi
ei maanantai kirjoitti:
Takuuta ei maanantaituotteessa?? tilaa kiinasta suoraan niin saat takuun liki ilmaisiin tuotteisiin, jos tuotteessa jotain vikkaa niin monesti ilmaisena lähettää tilalle uuden eikä halua vanhaa takasi
Hmm itse tilasin näytönohjaimen prossun powerin tietokoneeseen :P (eilen illalla, nyt on 0:39 nii ollaan nii näsäviisaita. BTW mitäs kun otin tuon UPS Lähetys jossa luvataan toimitus ajaksi 24-48/72h??
Itse mitä olen thomannilta tilaillut ( saksalainen musiikki nettikauppa) ja sieltä ups toimitukset ovat olleet 4 pv pintaan. Mutta joten mitähän sitten tämä pixmania sanookaan että meinaakohan sekin että meneekin 72h vai 84h? eli 4pv? eli jos eilen tilasin tänään käsitellään. Ja hyvällä tuurilla menee lentokoneeseen niin olisi täällä jo perjantaina mutta pahoin pelkään että menee ma / ti - ranskiksetboikottiin
Lätexi kirjoitti:
Hmm itse tilasin näytönohjaimen prossun powerin tietokoneeseen :P (eilen illalla, nyt on 0:39 nii ollaan nii näsäviisaita. BTW mitäs kun otin tuon UPS Lähetys jossa luvataan toimitus ajaksi 24-48/72h??
Itse mitä olen thomannilta tilaillut ( saksalainen musiikki nettikauppa) ja sieltä ups toimitukset ovat olleet 4 pv pintaan. Mutta joten mitähän sitten tämä pixmania sanookaan että meinaakohan sekin että meneekin 72h vai 84h? eli 4pv? eli jos eilen tilasin tänään käsitellään. Ja hyvällä tuurilla menee lentokoneeseen niin olisi täällä jo perjantaina mutta pahoin pelkään että menee ma / tiIhan paskasti pakkaavat (en tiedä sit pakkaako tuo nopeammin kuljettava firma paremmin). Tilasin autosoittimen joka oli jo laatikossa paskana. Soitin lähti päälle mut puolet ominaisuuksista olivat kateissa kun yksi säätönupikka ei toiminu.
Tilaa mielummin suomalaisista firmosta(ainaki rahasi ei mene yhtä helposti hukkaan jos jotain ikävää sattuu). Jos pixmanialta tulee toimiva tuote niin onnea, koska jos jokin menee mönkään niin SE VITUTTAA!
Hox! Pixmanian raha-asiat hoitaa saksalainen firma, kuljetuksen jotkin pohjoismaiset maat mm.Tanska,joku Fotovista on myös osana likaisessa pelissä ja eikä siinä vielä kaikki!
Asiakaspalvelu on myös hankala jne jne jne... - pixmania
Todella pettynyt kirjoitti:
Olisi kannattanut lukea netistä näitä kokemuksia ennen kuin tein tilauksen! En ole mistään muusta yrityksestä lukenut näin paljon negatiivisia kokemuksia lukuisilta eri foorumeilta.Olen takunnut Tämän s-tanan pixmanian kanssa jo kuukausukaupalla.Tilasin pari vempelettä ja toinen ei ollutkaan toivotunlainen joten palautin sen ja siitähän tämä souvi sitten alkoi.
s-postin kautta todella vaikea saada yhteyttä ja myös puhelimella.Olen saanut kuitenkin molemmilla kun sitkeästi olen yrittänyt mutta mitähän lie puh.laskutkin maksaneet kaikkiaan? Nyt olen saanut takaisin rahat laitteesta mutta luvatut postimaksut edelleen tulematta jotka olivat 37,40 €.
Vaikka viestissä lukee vastausosoite jolla pitäisi pankkitiedot lähettää,ne ei mene perille.Periksi en aio antaa periaatteesta. - Hyvä liike
pixmania kirjoitti:
Olen takunnut Tämän s-tanan pixmanian kanssa jo kuukausukaupalla.Tilasin pari vempelettä ja toinen ei ollutkaan toivotunlainen joten palautin sen ja siitähän tämä souvi sitten alkoi.
s-postin kautta todella vaikea saada yhteyttä ja myös puhelimella.Olen saanut kuitenkin molemmilla kun sitkeästi olen yrittänyt mutta mitähän lie puh.laskutkin maksaneet kaikkiaan? Nyt olen saanut takaisin rahat laitteesta mutta luvatut postimaksut edelleen tulematta jotka olivat 37,40 €.
Vaikka viestissä lukee vastausosoite jolla pitäisi pankkitiedot lähettää,ne ei mene perille.Periksi en aio antaa periaatteesta.Käytä Fanatid audioo. Sielä hinta hieman korkeempi mutta palvelu pelaa ja saat kamat ajoissa ja takuu plus muut jutut toimii.
- Tietokoneenkasaaja
Tilasin tänään 30.7 Pixmanialta tavaraa ei ollut mitään ongelmia missään kohtaa. Kertoivat ettei Visa Electron toimi heillä mutta muuten Nordea Solo toimii ja todennäköisesti myös muut luottokortit. Omissa tiedoissasi näet tilausseurannan ja mitä olet tilannut sekä missä vaiheessa tilauksesi on. Tilatkaa siis arkipäivisin kello 11 - 19 sieltä sitä tavaraa niin voitte kysyä neuvoja asiakaspalvelusta jos on ongelmia niin parin tunnin sisällä tulee selvällä Suomen kielellä sähköpostiin vastaus eikä tosiaan tarvitse omien tietojen kautta mihinkään asiakaspalveluun ottaa yhteyttä vaan ihan erikseen löytyy yhteystiedot sivun alalaidasta. Toimituskuluja tuli alle 12€ ja tilasin 280€ edestä tavaraa haen ne sitten postista itse kun saapuvat 5 - 6 päivän sisällä. Ihme parjausta tästä puljusta joka sivulla vaikka tuntuu olevan ihan kunnon firma toisin kuin väitetään. Usein saa jopa vielä alennusta näkyvään hintaan useita kymmeniä euroja.
- Tietokoneenkasaaja
Bring hoitaa Suomessa toimitukset lähimpään postikonttoriin ja sitten on UPS sun muut erikseen jotka hoitelee pikalähetykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521