Kylmä, tuomitseva ja sarkastinen,nenänvarttaan pitkin tuijottava farmaseutti. Ei tarvitse edes sanoja käyttää ilmaisemaan kuinka paljon parempi kuvittelee olevansa. Kokemusta?
Porin apteekissa oli asiakaspalvelijana
8
266
Vastaukset
- Anonyymi
Narsisteja päätyy kaikkiin ammatteihin. Kysy siltä ensi kerralla saiko se lapsena tissiä vai pitikö imeä omaa sormea jossain pimeässä kaapissa :D
- Anonyymi
Se on ihan sama katsooko farmaseutti pitkin nenänvartta, tai onko hän olevinaan, tai mitä vaan. En halua enkä tarvitse asiakaspalvelulta minkäänlaista imelää mielistelyä enkä teennäistä ystävällisyyttä. Kunhan hän osaa työnsä, ja hoitaa asiakkaansa ammattimaisesti, ripeästi ja tunteettomasti, niin se on paras tapa. Näin ei pääse jonojakaan syntymään kun hoidetaan ne kuulumiset vasta vapaa-ajalla.
On kuvottavaa jos myymälässä tms asiakkaaseen ripustautuu joku maanvaiva, että mitä saisi olla ja voinko auttaa. Parempi sanoa heti että en tarvitse apua mutta ostorauhaa kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama katsooko farmaseutti pitkin nenänvartta, tai onko hän olevinaan, tai mitä vaan. En halua enkä tarvitse asiakaspalvelulta minkäänlaista imelää mielistelyä enkä teennäistä ystävällisyyttä. Kunhan hän osaa työnsä, ja hoitaa asiakkaansa ammattimaisesti, ripeästi ja tunteettomasti, niin se on paras tapa. Näin ei pääse jonojakaan syntymään kun hoidetaan ne kuulumiset vasta vapaa-ajalla.
On kuvottavaa jos myymälässä tms asiakkaaseen ripustautuu joku maanvaiva, että mitä saisi olla ja voinko auttaa. Parempi sanoa heti että en tarvitse apua mutta ostorauhaa kyllä.Näin on. Lisäksi pitää muistaa, että kaikilla on joskus parempia ja huonompia työpäiviä. Minulle riittää apteekissa, että farmaseutti neuvoo, jos käyn kysymässä neuvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuvottavaa jos myymälässä tms asiakkaaseen ripustautuu joku maanvaiva, että mitä saisi olla ja voinko auttaa. Parempi sanoa heti että en tarvitse apua mutta ostorauhaa kyllä.Itse en halua sosiaalista kontaktia ollenkaan. Ja kyllä ihminen voi ihan ulkoisestikin eleillään vit.tuilla kuten tässä minun tapauksessa kävi. Minä olen maailman ilkein ihminen jos en hoitaisi vakavia sairauksiani ja yritän käyttäytyä joka paikassa mahdollisimman kunnioittavasti niin sen takia nyppii nämä. T. Aloittaja
- Anonyymi
Testaapa huviksesi häijää/sastamalan ABC:lla sijaitsevaa apteekkia.Siinä vasta myyjätär.
Olisin ostanut hiilitabletteja kun ne auttaa vatsavaivoihin juotuani ABC:n kahvia.
Myyjä alkaa tuputtamaan jotain pillereitä joissa on iso hintalappu.Kieltäydyn ja pyydän hiilitabletteja ja siitäkös madame suuttuu.Eivät kuulemma ole tarkoitettu vatsavaivoihin ja estävät muiden lääkkeiden toimintaa.
Koitan selittää että en syö muita lääkkeitä ja kyllä ne auttaa vatsavaivoihin.Madame ottaa ihan kunnolla kierroksia ja ääni nousee miten ne ei ole edelleenkään vatsavaivoihin tarkoitettuja.
Tässä kohtaa otin taskustani tyhjän hiilitablettipurkin ja aloin lukemaan etiketistä madamelle tietoa: Carbo Medicinalis, RIPULIIN JA ILMAVAIVOIHIN.
Vihan lieskat silmistä leimuten minulle kerrotaan ettei heillä ole hiilitableteita ollenkaan ja nyt olisi ostettava se madamen suosittelema paketti eikä kimitystä pahoitella mitenkään vaikka jäätiin valehtelusta kiinni.
Ei tullut kauppoja.Madame jäi kihisemään apteekkiinsa jossa ilmeisen ymmärrettävistä syistä ei ollut lisäkseni muita asiakkaita. - Anonyymi
Aivan sama vänköö on meilläkin päin käyty hiilitableteista farmaseutin kanssa. Hain hyllystä mustan purkin lääkehiiltä, ja tämä rupesi kysyyn että mihin tarkoitukseen. Sanoin että oraaliseen käyttöön ja että mitä se kellekään kuuluu mihin käyttöön. Hiilitabletti ei ole reseptilääke. Sitten se alkoi taas, mutta tiedätkö sinä mihin tarkoitukseen sitä käytetään? Sitten alkoi kiehuttamaan. Sanoin että mitäs luulet, kun asiakas tulee ja marssii hakemaan hyllystä lääkehiilipurkin, että tietääkö hän mihin sitä käytetään vai huvikseenko vain ottaa kivannäköisen purkin? Nuori maanvaiva yhä yritti, niin mutta sitä käytetään myrkytystiloissa myrkyllisen aineen sitomiseen. Sanoin että jaaha, meillä sitä on perheessä käytetty kymmeniä vuosia vatsakipuihin, ripuliin, närästykseen, ja toimii erinomaisesti näissä tapauksissa.
Mutta sitä ei ole tarkoitettu sellaiseen käyttöön hän sanoi. No minulle on yhdentekevää jos se ei ole tarkoitettu tällaisiin tapauksiin, mutta se toimii erinomaisesti tällaisissa tapauksissa Kyseessä ei ole lääkeaine vaan puhdistettua hiiltä, mikä ei ole elimistölle mitenkään vaarallinen, vaan ilmeisen päinvastoin. Se neutraloi vatsan happamat pH arvot käden käänteessä ja poistaa vatsakivut.
Niitä ei pidä ottaa ainakaan montaa kerralla tällaiseen tarkoitukseen, se sanoi. Jaa, no minä otan vatsakivun sattuessa 10=12 tablettia heti, ja toimii. Uloste on vaan mustaa seuraavat puolitoista vuorokautta. Sitten se kyllästyi ja käveli pois, mutta sai kuitenkin minut ärtyneeksi 🤣 - Anonyymi
Ai kauhia. Mä meen apteekkin ja otan tuotteen hyllystä ja kassalle.
Siis näinhän sen pitäisi mennä. Mutta heti kun on astunut liiketilaan, niin rynnitään kysymään tarvitsenko apua.
Viimeksi olin tyttäreni kanssa, ja meillä oli iloinen rupattelutuokio, mutta niin vain tultiin keskeyttämään ja kyselemään voisiko olla avuksi. 😠
Kyllä ihmiset osaa kysyä jos ne ei löydä, ja saahan sitä tutkailla ja vertailla.
Siinä menee jotenkin hämnennyksiin, ja tekee väärän valinnan kun ulkopuolinen tulee hämmentämään hakiessani päänsärkytablettia tai vatsalääkkeitä. 😤 - Anonyymi
Ihme mielensä pahoittajia taas kitisemässä. Asikaspalvelijoille voi sanoi heti tervehtimisen jälkeen että kiitos pärjään kyllä. Ei ole koskaan jääneet jankkuttamaan mitään kuten palstanillittäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1503785Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki993639Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423173Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest182521- 1822204
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu271397- 961239
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241081Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1271044Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691038