niin, että olette aliarvioineet minun ymmärrystä siitä mitä ympärilläni esitetään! Olin ajatellut, että myös häirikkö voisi asua omassa talossa tässä kaupungissa ja jopa tutulla alueella. Ilmeisesti niin on ja kassalla käytiin taas esitystä, jota inhoan sydämeni pohjasta. Emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!
Yhä koen sen
7
135
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että niitä oikeita vastauksia, kiitos!
- Anonyymi
Laulussa laulettiin niin, että sanat eivät tule helposti suustani ulos ja tosiasia on se, etten enää moneen vuoteen ole odottanut edes yhtä sanaa oman lapseni ikäiseltä! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa ilman minun lupaa! En halua enää koskaan nähdä sitä henkilöä, jonka takia menetin elämäni suurimman ja tärkeimmän asian toteutumisen, liittyen vakituiseen työpaikkaan!
- Anonyymi
Hänessä ei ole mtään sellaista miksi pitäisin hänestä! On se kumma, että muut eivät ymmärrä sitä, mitä minä en elämältäni halua! Teitte valtavan virheen kun alotitte projektin niin laaja-alaisena ja elämääni jo monen vuoden ajan pilanneena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä ei ole mtään sellaista miksi pitäisin hänestä! On se kumma, että muut eivät ymmärrä sitä, mitä minä en elämältäni halua! Teitte valtavan virheen kun alotitte projektin niin laaja-alaisena ja elämääni jo monen vuoden ajan pilanneena!
Että taas vituttaa nää samat jankkaukset päivästä toiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette yrittäneet pakottaa minua hyväksymään häirikkö elämääni ja se jos mikä on todella väärin. Käsi ylös kaikki ne jotka eivät myöskään halua, että muut haluavat väkisin tyrkyttää sellaista henkilöä häneelle ystäväksi, jota hän todella inhoaa!
- Anonyymi
Mistäs tiedät mun inhoamiset?
- Anonyymi
Aloittajalla on jokin valtaisa hätä. Hengitysharjoitukset auttavat rauhoittamaan mielen. Vallan saa pois ihmisiltä kun kävelee pois heidän luotaan. Ei jokaisen ihmisen pidäkään tulla kaikkien kanssa toimeen, sehän olisi hälyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161