todella odotan että saan haukkua häirikön, jotta hän varmasti ymmärtää sen etten voi sietää häntä, elämäni pilaajaa! Käytävällä huutelu vahvistaa inhon tunnetta! Kuten pelkkä oven availu tiettyinä aikoina!
Sitä päivää
3
255
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä moinen pahuus on alkanut, siitäkö kun en suostu ns. tanssimaan hänen ajatustensa mukaan? Minä, minä haluan että teet juuri niin kuin minä tahdon, hän ajattelee, mutta ei ymmärrä ihmisyyttä ja että jokaisella on oma tapansa elää!
- Anonyymi
Parisuhteessa jouduin elämään toisen ihmisen tahdon mukaan, koska hänellä ei ollut kykyä ymmärtää mitään sitä mitä parisuhteessa olo tarkoittaa ja miten puoliso otetaan huomioon! Kaiken tuon takia, en halua enää yhtäkään uutta ihmistä pilaamaan elämääni. En jaksa tutustua, eikä minua kiinnosta tutustua keneenkään. Sellaiseen minulla ei ole ollut mitään tarvetta pariinkymmeneen vuoteen! Tietysti sellainen henkilö joka on ollut aina yksin ajattelee eri tavalla ja siksi hänen pitää yrittää löytää toinen sellainen ihminen, joka on myös ollut aina yksin! Minulla on takana noin kolmenkymmenen vuoden parisuhde, enkä enää koe mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään kanssa. Monet ikäiseni naiset ovat samaa mieltä kanssani, koska parisuhteessa nainen joutuu tekemmään liikaa sellaisia asioita, koska miehet eivät osaa tai pysty, kuten kaikesta keskusteleminen. Siksi vanhemmat naiset eivät halua enää uutta suhdetta ja kun halutkin ovat loppuneet, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, että yksin oleminen on ainoa oikea vaihtoehto saada elää omaannäköistään elämää! Ja se elämä on todella hyvää elämää, koska ei tarvitse jakaa enää mitään asioita kenenkään kanssa! SAA ELÄÄ JUURI NIIN KUIN ITSE HALUAA JA SE ON IHAN PARASTA ELÄMÄÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa jouduin elämään toisen ihmisen tahdon mukaan, koska hänellä ei ollut kykyä ymmärtää mitään sitä mitä parisuhteessa olo tarkoittaa ja miten puoliso otetaan huomioon! Kaiken tuon takia, en halua enää yhtäkään uutta ihmistä pilaamaan elämääni. En jaksa tutustua, eikä minua kiinnosta tutustua keneenkään. Sellaiseen minulla ei ole ollut mitään tarvetta pariinkymmeneen vuoteen! Tietysti sellainen henkilö joka on ollut aina yksin ajattelee eri tavalla ja siksi hänen pitää yrittää löytää toinen sellainen ihminen, joka on myös ollut aina yksin! Minulla on takana noin kolmenkymmenen vuoden parisuhde, enkä enää koe mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään kanssa. Monet ikäiseni naiset ovat samaa mieltä kanssani, koska parisuhteessa nainen joutuu tekemmään liikaa sellaisia asioita, koska miehet eivät osaa tai pysty, kuten kaikesta keskusteleminen. Siksi vanhemmat naiset eivät halua enää uutta suhdetta ja kun halutkin ovat loppuneet, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, että yksin oleminen on ainoa oikea vaihtoehto saada elää omaannäköistään elämää! Ja se elämä on todella hyvää elämää, koska ei tarvitse jakaa enää mitään asioita kenenkään kanssa! SAA ELÄÄ JUURI NIIN KUIN ITSE HALUAA JA SE ON IHAN PARASTA ELÄMÄÄ!
Ja minulla on täysi oikeus saada elää omannäköistäni elämää, jos joku ei sitä ymmärrä se ei minua liikuta tippaakaan! En ole enää mukana projektissa, enkä olisi koskaan halunnut ollakaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?907177Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277099Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1186320Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975428Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635245Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus425141Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274625Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t34134Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193655