KATSOKAA MITEN ALS

Anonyymi-ap

POTILAAN HOITOTAHTOA EI LÄÄKÄRI KUNNIOITA .DUUNIUKKKO/MONSTERIUIKKO KANAVA ON NAUHOITETTU LIVELÄHETYS VIDEOLLA MISSÄ PUHUU MYÖS MONSTERIN ISÄ .

16

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tube kanava on Duuniukko .

• Anonyymi

Tuo lääkäri ei myönnä hengityskonetta mikä on tuon potilaan hoitotahdossa.Montako on kuollut tuon lääkärin takia ennenaikojaan .

• Anonyymi

Potilaan hoitotahtoa pitäs kunnioittaa kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

Kuinka monta vanhusta ja sairasta on hoidettu hengiltä kun hoito on tullut liian kalliiksi?

• Anonyymi

Niimpä.Sairaat on vain tiellä niin ajattelee lääkärit .Kauhea tuo als elämää toisten armoilla.

• Anonyymi

Etkö saa hankittua uutta näppäimistöä, tämä nykyinen kirjoittaa vain isoja kirjaimia.

• Anonyymi

Kuka edes kaipaa kerrostalokopissa tai korpimökissä yksin elävää vanhusta.
      Ihmistä joka sairauksineen on vain rasite veronmaksajille.

• Anonyymi

Ja on se aikuisille lapsillekin helpotus kun loppuu miettiminen milloin joutaisi äidin tai isän luona käymään kun ei tee mielikään nähdä rumaksi muuttunutta naamaa ja kuunnella sitä samaa ikuista jankkausta.

• Anonyymi

Puhutko kenties itsestäsi !

• Anonyymi

Kamalaa puhetta! Noinko toivot itsellesi käyvän!

• Anonyymi

"Puhutko kenties itsestäsi !"

Puhun sinusta, itse rakensin oman talon lähelle vanhempiani ja huolehdin vanhempieni talon kunnosta, vedestä, lämmöstä ja sähköstä heidän elämänsä loppuun asti.
      Meidän ei tarvinnut kyhjöttää toistemme nurkissa urahtelemassa ja vi##ua huutamassa.

• Anonyymi

Kovaa puhetta. En ota kantaa, mutta itse olen hoitanut omat vanhempani ihan lähes käsillä kantaen. Kukapa meistä ei muutu vanhuksena, vaan ei rakkaus kuole siihen. Siinä on kuitenkin isä tai äiti.

• Anonyymi

En koristellut vanhempieni tupaa värivaloilla bordelliksi.
      Vanhempani saivat itse päättää mitä seinillensä ripustavat, milloin saunansa lämmittävät ja milloin ystäviään kylään kutsuvat, milloin menevät nukkumaan ja milloin heräävät.

• Anonyymi

Höpön löpö🐵

• Anonyymi

Olette minulle kateellisia .Timo Juvonen

• Anonyymi

Sydämeltään pahoja ihmisiä. Kaivavat vaikka mistä negatiivista sanomista -- ja sitähän tuntuu löytyvän ihan mitättömistä asioista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      256
      1852
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1378
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1259
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1115
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      65
      923
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      923
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      894
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      836
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      803
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      800
    Aihe