POTILAAN HOITOTAHTOA EI LÄÄKÄRI KUNNIOITA .DUUNIUKKKO/MONSTERIUIKKO KANAVA ON NAUHOITETTU LIVELÄHETYS VIDEOLLA MISSÄ PUHUU MYÖS MONSTERIN ISÄ .
KATSOKAA MITEN ALS
16
588
Vastaukset
- Anonyymi
Tube kanava on Duuniukko .
- Anonyymi
Tuo lääkäri ei myönnä hengityskonetta mikä on tuon potilaan hoitotahdossa.Montako on kuollut tuon lääkärin takia ennenaikojaan .
- Anonyymi
Potilaan hoitotahtoa pitäs kunnioittaa kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Kuinka monta vanhusta ja sairasta on hoidettu hengiltä kun hoito on tullut liian kalliiksi?
- Anonyymi
Niimpä.Sairaat on vain tiellä niin ajattelee lääkärit .Kauhea tuo als elämää toisten armoilla.
- Anonyymi
Etkö saa hankittua uutta näppäimistöä, tämä nykyinen kirjoittaa vain isoja kirjaimia.
- Anonyymi
Kuka edes kaipaa kerrostalokopissa tai korpimökissä yksin elävää vanhusta.
Ihmistä joka sairauksineen on vain rasite veronmaksajille. - Anonyymi
Ja on se aikuisille lapsillekin helpotus kun loppuu miettiminen milloin joutaisi äidin tai isän luona käymään kun ei tee mielikään nähdä rumaksi muuttunutta naamaa ja kuunnella sitä samaa ikuista jankkausta.
- Anonyymi
Puhutko kenties itsestäsi !
- Anonyymi
Kamalaa puhetta! Noinko toivot itsellesi käyvän!
- Anonyymi
"Puhutko kenties itsestäsi !"
Puhun sinusta, itse rakensin oman talon lähelle vanhempiani ja huolehdin vanhempieni talon kunnosta, vedestä, lämmöstä ja sähköstä heidän elämänsä loppuun asti.
Meidän ei tarvinnut kyhjöttää toistemme nurkissa urahtelemassa ja vi##ua huutamassa. - Anonyymi
Kovaa puhetta. En ota kantaa, mutta itse olen hoitanut omat vanhempani ihan lähes käsillä kantaen. Kukapa meistä ei muutu vanhuksena, vaan ei rakkaus kuole siihen. Siinä on kuitenkin isä tai äiti.
- Anonyymi
En koristellut vanhempieni tupaa värivaloilla bordelliksi.
Vanhempani saivat itse päättää mitä seinillensä ripustavat, milloin saunansa lämmittävät ja milloin ystäviään kylään kutsuvat, milloin menevät nukkumaan ja milloin heräävät.- Anonyymi
Höpön löpö🐵
- Anonyymi
Olette minulle kateellisia .Timo Juvonen
- Anonyymi
Sydämeltään pahoja ihmisiä. Kaivavat vaikka mistä negatiivista sanomista -- ja sitähän tuntuu löytyvän ihan mitättömistä asioista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527610Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613675Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211791