Haluan älykkään , kauniin ja kiltin naisen joka ymmärtää syvintä sisintäni

Anonyymi-ap

En luovu mun mieltymyksistä ja tarpeista, rakastan omaa persoonaani, mut vihaan omaa mahdottomuuttani.

Minua ei sit kiinnosta tippaakaan oletko naapurin sedän mielestä hyvännäköinen tai vastaatko yleisesti (paheksuttuja) käsitteitä kauneudesta, kunhan olet sitä minusta.

Muiden hyvin kohtelu ja käytöstavat ovat äärimmäisen tärkeitä, vaikks osaankin arvostaa viekkautta ja kekseliäisyyttä.

Kropan ei tarvitse olla treenattu tai edes timmi, välitän vain luonteesta, persoonasta ja naamasta, muutama extra kilo ei tee unelmieni naisesta sen vähäisempää.

Itsetunto saa olla kunnossa, mutta saa olla myös huonokin. Rakastan ihmisiä sellaisena kuin he ovat, ilman mitään feikkaamista.

Vähempään en tyydy, en kykene suhteeseen sellaisen ihmisen kaa, joka ei sytytä kipinää sydämessäni, en halua päätyä hyväntekeväisyyden tekijäksi kuten vanhempani.

Olen olemassa vain säälin ja kiltin ihmisen jalon uhrauksen vuoksi, jolla hän riisti omst mahdollisuuteni, minä en tee sitä virhettä.

10

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Naisi kepitakse ja vägistatakse nagu põrgu

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin haluaisin vain löytää kauniin sielun joka osaisi soittaa minua niin että aukeisin kokonaan vain hänelle miehelle. Rakkautta ja välittämistä olisi paljon jakaa❤️mutta kaiken pitäisi olla aitoa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihastuin aikoinaan sun ulkonäköön ja siihen millainen tunnut olevan. Myöhemmin ihastuin siihen miten haastat mun persoonaa ja kuinka syvästi voit tuntea. Muistutat mua ennenkin jouduin tuon piirteen piilottamaan. Sivusta.

• Anonyymi
      UUSI

saanko kysyä mitä ihminen saa tehdä kanssasi? onko hän orja ja vankisi jonka elämästä määräät, muokkaat häntä, haluat että hänen tekee hyvää muille ja rikastuttaa sinua. ottaa jonku tietyn roolin, aseman tai vastaavaa? Nämä kirjoitukset vastaavat tuota touhua. en itse vaikutu. joskus tykkäsin kuvasta miten joku ajetteli, sanoin takaisin hyvää. mutta en itse halua semmoista elämää mitä tuo toihu määrittää tai ottaa vastaan mitä vaan. tuo työ, iloinen, säästetään jenkkimatkaan, jää pian kakkostyöksi. se on pakollinen matka, ja, kustantaa 15.000 euroa. pitää tehdä töitä, ja hyviä etuja alalla, on jos osaa työnsä. ajattelin vaan sanoa kun huomasin jotakin....

• Anonyymi
        UUSI

tulee sitä kiva määrä muualta, mutta maksetaan edelliset vuodet ja tappiota on tehty kiitettävästä tässä vajaa 2 vuotta. huikea summa. joten kiire tehdä lisää. nuo matkat ovat työtä ja hupia. pitää itse maksaa ja jotain niistä tulee sitten hyötyä. aikamoinen suunnittelu ja valmistelu. niin työ maistui hyvin mistä sitä saa. ja pitää jaksottaa että jaksaa ja, mahtuu muutkin jutut kuvioon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tulee sitä kiva määrä muualta, mutta maksetaan edelliset vuodet ja tappiota on tehty kiitettävästä tässä vajaa 2 vuotta. huikea summa. joten kiire tehdä lisää. nuo matkat ovat työtä ja hupia. pitää itse maksaa ja jotain niistä tulee sitten hyötyä. aikamoinen suunnittelu ja valmistelu. niin työ maistui hyvin mistä sitä saa. ja pitää jaksottaa että jaksaa ja, mahtuu muutkin jutut kuvioon.

jos pelkästään tuohon on lisäideoita ja yhteistyöhalukkuutta. kuunnellaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jos pelkästään tuohon on lisäideoita ja yhteistyöhalukkuutta. kuunnellaan.

New York - Philadelphia - Washington. Kesto arviolta 1.5 vko. En usko että viikko riittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

New York - Philadelphia - Washington. Kesto arviolta 1.5 vko. En usko että viikko riittää.

Ajetaan, lennetään, majoitusta. Joten etsitään pientä ryhmää mukaan. Mukavampi lähteä. monta juttua tehtävänä, lomaillaan, ja en tarkalleen tiedä mitä siellä odottaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mulle riittäisi hoikahko, sopivan ikäinen, ja ennen kaikkea miellyttävä ja säädyllinen luonteeltaan nainen, jolla on huumorintajua.

En edes pääse kokeilemaan kelpaako kun tuollaisia vaikea löytää. Joko porukka on ihan sekopäitä, varattuja tai sitten miestä riittää ja on riittänyt naiselle joka väliin.

Ehkä sitä alkaa olla vain liian vanha ja pitäisi tyytyä siihen joka jää jäljelle eli kiloja on kertynyt, lapset tehty ja ilme vakavoitunut sekä virallistunut....

....EI VITUSSA!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Se että saat elää ei oo virhe vaan parasta
      Mitä sulle voi antaa
      Mutta pässillä on aina omat mielipiteensä.
      pitääkin olla
      Sitä on todellinen vahvuus❤️
      Opettit vahvuudesta jotakin
      Nyt toit siihen rinnalle vielä vapaudenkin mies
      Kiitos❤️
      Naiselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3326
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      90
      3074
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2994
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      67
      2905
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      52
      2852
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2609
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2424
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      49
      2269
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      41
      2137
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1923
    Aihe