Empatia pitäisi saada maakunnassa keskeiseen rooliin

Anonyymi-ap

Nyt ihmisen yksi tärkeimmistä asiosta eli empatiakyky, on yleisellä tasolla Pohjois-karjalassa aika pienessä roolissa. Se pitäisi saada kaikessa keskiöön. Silloin kateuskin loppuu.

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näytä mallia ja ole empaattinen meille. Lopeta vaikka syyllistävät viestisi. Edes pari päivää. Veikkaanpa, että et pysty.

• Anonyymi

Olisiko se empatiaa että ei varoittaisi parannusen teon tärkeydestä? No ei olisi. Nuhtelu ja varoittaminen on empatiaa koska ihmiset voi aiheuttaa sielulleen tuhon elleivät tee parannusta ja turvaa Jeesukseen.

Minä en syytä, minä tuon esille kritiikkiä asiota kohtaan mitä olen tässä maakunnassa havainnut harjoitettavan laajasti, eli monenlaista pahansuopaa toimintaa aivan tapakulttuurina ja osasi arkea normalisoituna.

Minä en suinkaan ole ainoa joka näistä asiosta puhuu ja kirjoittaa. Tälläkin palstalla on vuosien aikana tuotu moneen kertaan esille pahat juorut, kateus ja kieroilu yms vääristynyt tapakulttuuri Karjalassa.

Jos ja kun joitain tämä kritiikki jotenkin kolhaisee, niin hyvä, se on osoitus että sellaisella ihmisellä on toimiva omatunto ja hän voi potentiaalisesti muuttaa käytöstään ja tehdä parannuksen. Vaikein tilanne on jos ihminen ei edes tiedosta toimivansa väärin tai ei piittaa siitä. Pahinta on piittaamattomuus väärintekoja kohtaan.

Sanottakoon sekin, että itse juuri tänään rukoilin voimia kamppailla sellaisia vanhoja asiota vastaan jotka herättää katkeruuden tunteita. Nämä eivät liity tähän maakuntaan. Sanon tämän siksi, ettet ajattle minun paasaavan jostain norsunluutornista käsin vaan minulla on omat taisteluni. Kunkin pitää kamppailla kaikkea vastaan mikä on väärin ja tehdä parannusta.

• Anonyymi

Empatialla ei laskuja makseta

• Anonyymi

Aloittaja empatian airut :D

• Anonyymi

Koska aloittaja-neiti ei itse näköjään pysty korjaamaan k*llin puutostilaansa ja jatkaa hormoniensa häiritsemänä täällä sekoiluaan, hänet pitäisi saada maakunnassa tehokkaaseen hoitoon.
      Mielellään suljetulle.

• Anonyymi

Hoitoon ei taida päästä empatiaa peräänkuuluttamalla. Ihan niin huonosti asiat eivät ole tässä maassa. Mutta varmaan sekin aika tulee jolloin empatiasta saa lähetteen hoitoon kun pahuus on ensin normalisoitu vielä paremmin.

• Anonyymi

Sulla se vaan on miesten sukupuolielimet mielessä, lienet puutteessa?

• Anonyymi

Aloittajalla on se ettei kukaan tunne empatiaa hänen jalkoväliänsä kohtaan..,
      Harmittaahan se kyllä, voi voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      105
      3525
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      201
      2257
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2110
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1842
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1659
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1108
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      880
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      872
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      130
      792
    Aihe