Kankaanpään terveyskeskus ei vedä potilaita, ei saa takaisinsoittoja, ambulanssi ei ota kyytiin
Tämä uusi kela etu jää Kankaanpäässä saamatta kun ei yksityiset ole ottaneet ohjelmaan
Voisko koteihin lähettää eutanasia pillerit eläkeläisille, minkä ottaa kun jää sänkyyn eikä pääse ylös
Vois ottaa kun tilanne paha, ettei tarttis kauaa kituu
65 vuotiaille ei lääkäreitä
26
538
Vastaukset
- Anonyymi
65 vuotiaat kuuluu töihin, mut ainii ne onki laiskoja ku maataa vaa kotona.
- Anonyymi
65 saa eläkettä eikä tosiaankaan kuuluisi enää työelämään . Nuoremmat menköön töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65 saa eläkettä eikä tosiaankaan kuuluisi enää työelämään . Nuoremmat menköön töihin.
Vai ei kuulu nykyään eläkeikä on 70, joten töihi vaa laiskat 65 vuotiaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei kuulu nykyään eläkeikä on 70, joten töihi vaa laiskat 65 vuotiaat.
Ja paskat. Eläke alkaa 65 vuotiaana mutta voit tehdä enemmänkin jos haluat ja jos kehtaat viedä nuoremmilta mahdollisuuden työelämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paskat. Eläke alkaa 65 vuotiaana mutta voit tehdä enemmänkin jos haluat ja jos kehtaat viedä nuoremmilta mahdollisuuden työelämään.
jaa ja minkä takia netis sanotaan et nuorten eläkeikä on vasta 70 vuotiaana? ja missään ei puhuta et ois 65 eläkeikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa ja minkä takia netis sanotaan et nuorten eläkeikä on vasta 70 vuotiaana? ja missään ei puhuta et ois 65 eläkeikä.
Niin. Et ole sattunut lukeen että eri ikäisillä ihmisillä eläkeikä-ikä nousee. 65 syntyneet ja sitä jälkeen syntyneet se nousee astettain. Mutta nykyisin on niin että eläke alkaa kertyyn oliko se18 vuotiaasta. Ennen alkoi eläke kertyyn vasta 23 vuotiaana .Olit kerinnyt huhtoon töis jo monia vuosia. Että Mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Et ole sattunut lukeen että eri ikäisillä ihmisillä eläkeikä-ikä nousee. 65 syntyneet ja sitä jälkeen syntyneet se nousee astettain. Mutta nykyisin on niin että eläke alkaa kertyyn oliko se18 vuotiaasta. Ennen alkoi eläke kertyyn vasta 23 vuotiaana .Olit kerinnyt huhtoon töis jo monia vuosia. Että Mieti sitä.
Joo ja nouseekoha vielä seuraavalla vuosisadalla eläkeikä 80 ikään. Ku nyt 2000luvulla syntyneet saa olla 70 asti töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja nouseekoha vielä seuraavalla vuosisadalla eläkeikä 80 ikään. Ku nyt 2000luvulla syntyneet saa olla 70 asti töissä.
Se voi olla mahdollista mutta onko sillon enää eläkkeitä kun valtio kuppaa eläketahastojakin. Mitäs mieltä oot tosta sopeutumiseläkkeestä noille kurjille jotka putosi eduskunnasta. Että sopeutuivat oleen työttöminä.Onko se oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla mahdollista mutta onko sillon enää eläkkeitä kun valtio kuppaa eläketahastojakin. Mitäs mieltä oot tosta sopeutumiseläkkeestä noille kurjille jotka putosi eduskunnasta. Että sopeutuivat oleen työttöminä.Onko se oikein.
No eipä se kyllä oikein oo. Luulis nykyajan ihmiset ja miksei vähä vanhemman ikäset et ei se maailma pyöri kotona olemisella. Tietysti siihe palkan suuruus vaikuttaa mutta kyllä kuitenki jokane täälläki tekee sitä, ja tietysti pitkiä päiviä et saa sen hyvän rahan ja varsinki viikonloppuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret ovat laiskoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret ovat laiskoja
Joka ikäpolves on laiskoja ja ahkeria ei se miksikään muutu. Ei saa yleistää että kaikki on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ikäpolves on laiskoja ja ahkeria ei se miksikään muutu. Ei saa yleistää että kaikki on.
Sitte voi sanoo että on ahkeria ku painetaa 247 töitä monta viikkoo ilman et nukkuu ja syö. Kyllä siihen jokane pystyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte voi sanoo että on ahkeria ku painetaa 247 töitä monta viikkoo ilman et nukkuu ja syö. Kyllä siihen jokane pystyy.
Kyllä on puhdas vale.Sitä ei usko kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on puhdas vale.Sitä ei usko kukaan.
Kyllä kuule enne vanhaa elettiin noi. Ja kyllä luulis nuorten jaksavan, mut ainii nehä onki laiskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuule enne vanhaa elettiin noi. Ja kyllä luulis nuorten jaksavan, mut ainii nehä onki laiskoja.
No ei varmaan eletty.ihmisen fysiikka ei yksinkertaisesti vaan kestä sitä. Että vale on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan eletty.ihmisen fysiikka ei yksinkertaisesti vaan kestä sitä. Että vale on
Ja mistä sinä sen tiedät, kyllä jotkut kestää ja tietää omat rajansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä sinä sen tiedät, kyllä jotkut kestää ja tietää omat rajansa.
Jaa nukkumatta vai .tuskinpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa nukkumatta vai .tuskinpa.
kyllä nuoret ny jaksaa vähemmilläki unilla, pari tuntia ja sitte mennää taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä nuoret ny jaksaa vähemmilläki unilla, pari tuntia ja sitte mennää taas.
Mutta kun kirjoitettiin että 24/7. Tunteja päiväs ei olekaan ko 24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun kirjoitettiin että 24/7. Tunteja päiväs ei olekaan ko 24.
no jaksaiskoha ne sitte jos esim sinä oot 24 tuntia töis, sitte meet kotio huilaa pariks tunniks ja sitte se sama tuntimäärä seuraavan päivän puolelle. ei kuulosta paljolta.
- Anonyymi
Minkä ikäinen siellä kirjoittelee, suurin osa työttömistä on 25-55 vuotiaita kankaanpäässäkin. Ne eläkeläiset jotka tunnen nii kuin itsekin ovat tehneet töitä jo kouluikäisestä kesät ja suurin osa jo 17 vuotiaasta ainakin 45 yhtäjaksoisesti
Tänä päivänä harvoin 15 vuotia on tehnyt yhtään työpäivää
Suomalaisia työttömänä 13% suurin piirtein joka kunnassa, kaunisteltuja lukuja esim jotkut tuki työllistetyt ja työhön sopeuttamiskurssit
Matuista työttömänä 70% ja tuskin joutuvat hakemaan töitä samoin kuin suomalaisten, mutta miten hakisivat kun eivät osaa puhua suomea ja ruotsia, tuskin kirjoittaakaan.- Anonyymi
Nuorisotyöttömyys johtuu suureksi osaksi kunnei eläkeläiset jää ajoissa pois. Vai onko se oikein että 85 työntekijä on työmaalla mutta joutuu sieltä suoraan hoitokotiin.
- Anonyymi
Minä olen tehnyt töitä 15vuotiaasta saakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tehnyt töitä 15vuotiaasta saakka
Nykyään saa olla mielisäns ko sais töitä 18-19 vuotiaana. Mutta se ei aina toteudu.
- Anonyymi
Ainakin minä olen saanut takaisinsoitot sovitusti, ja päässyt lääkärillekin tai hoitajalle kohtuuajassa.
- Anonyymi
Varmaan oot jotenkin sukua terveydenhoitajien kanssa. Tai muuten häntyriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565