Myyvät Iisalmen Gigantissa rikkinäistä tavaraa, eivät ota vastuuta. Eivät noudata kuluttajansuojalakia....
Iisalmen Gigantti kiertäkää kaukaa
22
858
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö siellä muita liikkeitä ole?
- Anonyymi00012
Gigantti laittaa palautetut tuotteet alennukseen ja myy niitä romuja.
- Anonyymi00013
Jos joku ostaa koneen, niin sitä ei pitäisi saada palauttaa, se on tyhmää. PITÄKÖÖN KONEENSA
- Anonyymi
Pysyä poissa sieltä
- Anonyymi00003
Ainakin yksi vanhempi myyjä ukko kärttynen suorastaan vastenmielinen käytös vaikka useamman satasen ostos..hyvä kun ei silmille sylkenyt.
- Anonyymi00007
JHoo sma ukko oli. Alkoi peppuroida, vaikka olen ostanut sieltä kodinkoneita yms. Asioin samaisen ukon kanssa, ostin useamman satasen edestä laitteita. Alkoi peppuroida, kun ei saanut valvontakameraa toimimaan. Minulla oli mukana toinen samanlainen, siitä ukko hikeentyi jas tokaisi. hän ei toisesta kaupasta ostettuja korjaa. Kyse oli wifi. laitteesta jonka toimivuutta tarkasteltiin. Taitas ukko joutaa kaljaporukoihin. On siellä joku, joka tuntee asioita. Saattaapa olla, sen kaupan avaaminen olla entistä raskaampaa.
- Anonyymi00004
Vähän samaa huomannut. Isompien kaupunkien Giganteissa asiakas on oikeassa mutta Iisalmessa välillä tuntunut, että tulikin mentyä.
- Anonyymi00006
Kika- Antti paskan pantti, totean kokemuksen rinta äänellä.
- Anonyymi00005
Pysyn poissa ihan sama missä on.
- Anonyymi00008
iisalmen gigantissa käytiin katsomassa jääkaappi pakastin koneita. epäilin mittoja että mahtuuko nämä uudet pakastimet ja jääkaapit tuonne minun lokeroon niin pitäs käydä ensin mittaamassa ettei joudu rakennushommiin niin myyjä täti meinas että ostat ne nyt ja menet sitten myöhemmin mittaamaan kotiin😂.
en ostanut mitään sieltä kun painostettiin heti ostamaan.- Anonyymi00015
Olisit mitannut lähtiessäsi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisit mitannut lähtiessäsi.
en.
- Anonyymi00009
Vaan jo paistaa aurinko mukavasti, ei tunnu pakkanenkaan niin mahdottomalta, kun aurinko paistaa!
- Anonyymi00010
Voi sitä naurun käkätystä räkätystä
- Anonyymi00011
Jos ei aurinko paistaisi, ulkona nauraisi kuin puuhevonen pakkasella.
- Anonyymi00014
Kyllähän se naurattaa itsekutakin, kun aurinko paistaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllähän se naurattaa itsekutakin, kun aurinko paistaa.
Aurinkokin nauraa!
- Anonyymi00017
On tuolta tullu ostettua jääkaappi,pakastin,puhelin ja pyykinpesukone. Hyvää palvelua aina saanut, että pitäsköhän se peiliinkin välillä vilkaista miten myyjiä kohtelee.
- Anonyymi00019
tuputuputuputititi.tuputanko ja?
sä tarviit vielä tän,tän ja tän sen lisäksi myös tämän ja tähän tämä.
nyt ostat koska vähän pakko kun viimeinen on, se on viimeinen ja alle katteiden myydään. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
tuputuputuputititi.tuputanko ja?
sä tarviit vielä tän,tän ja tän sen lisäksi myös tämän ja tähän tämä.
nyt ostat koska vähän pakko kun viimeinen on, se on viimeinen ja alle katteiden myydään.Tänään on jo torstai, ja huomenna perjantai!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tänään on jo torstai, ja huomenna perjantai!
pakkasta-25 ja aurinko paistaa yli 3 tuntia tänään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268