Onko totta vai tarua että Kiteellä, kaiketi Romolantiellä, olisi asunut ”dracula” lempinimellä ollut mieshenkilö? Onko vielä hengissä ja mistä sai tällaisen lempi/kutsumanimen?
Muutaman kerran kuullut henkilöstä mutta koskaan ei ole auennut, onko vain huulenheittoa vai ihan asiaa?
Kiteen dracula
12
878
Vastaukset 12
- Anonyymi
Suattaa olla pelekkä rapula. Suattaapi olla enellii ja etennii tai sitten ei. Ennee.
- Anonyymi
Drakulassa katujasi tallaa....
- Anonyymi
Oli ennen naisopettajakin jolla tuo lempinimi. Helposti annettiin nimityksiä.
- Anonyymi
Keskiyöllä täydenkuun aikaan selviää, kun kävelet hautausmaan vierestä.
- Anonyymi
Käytiin joskus pikkupoikina kurkkimassa kyseisen herran ikkunasta sisälle. Suurin osa meistä sai elinikäiset traumat näkemästämme, eikä olla tapauksesta sen enempää juteltu... Suosittelen unohtamaan henkilön olemassaolon, jos haluaa säilyä järjissään.
- Anonyymi
Mitä siellä näkyi? Onko tämä henkilö vielä elossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä näkyi? Onko tämä henkilö vielä elossa?
Kyllä, "elossa" on ja pysyy. Harvemmin sattuu enää vastaan, kun on sen erään groteskin tapauksen jälkeen välttänyt julkisia tiloja ja ihmisiä.
- Anonyymi
Ajoiko tämä ”dracula” mustalla siipi-Mersulla?
- Anonyymi
Onko tämä tällainen teidän "dracula" mahdollisesti niitä pontikankeittäjämiehiä?
- Anonyymi
Puoskari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoskari
Aijaa, sekö jota sanoivat pitkäsormeksi ja teki laittomia abortteja? Phyi helevetti!👺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1741894Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset222992- 71897
- 56830
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646