Sen verran on syrjintää nyt, että älkää muun heimolaiset vastatko tähän.
Te voitte aloittaa oman palstanne ja siellä ruotia tätä kysymystä.
Savolaiset erityisesti.
Sen verran olen maailmaa karjalaisena kiertänyt, että olen tehnyt yleishuomion, että karjalainen on perusrehellinen.
(Huom. STOP savolaiset - aloittakaa oma palstanne).
Mitä mieltä muut karjalaiset olette?
Luulen itse, että on kyse peruskarjalaisesta lastenkasvatuksesta. Lapset opetetaan jo pienestä pitäen olemaan rehellisiä.
Itelleni on tästä opista ollut mahdottomasti hyötyä.
Kun oon perusrehellinen, niin rikokset ei ole ees kartalla. Eli ei huolta, että joutuisin poliisin huostaan, ja että tekisin veropetoksia.
Rehellisyys maan perii.
Tämä kysymys on osoitettu vain karjalaisille!
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kysehän on nyt puhtaasti siitä että sinä, "arvoisa" vinkuja ämmä, et tarvitse kuin kunnollista k*rpää.
Se parantaisi sairautesi nopeasti.
Ongelmasi on se, ettet saa sitä mistään...- Anonyymi
Oli siis toivomus, että "eivät karjalaiset" vastaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli siis toivomus, että "eivät karjalaiset" vastaisi.
Mut ku mie nii karja.lainen oon
- Anonyymi
Olen itsekin Karjalainen, mutta nyt tulee mieleen joskus Karjalaisuus-K
- Anonyymi
Mist sie tyyppi karjalaisia löyvät. Ehkä rajan takaa mihin haluat yhtyä niinkö.
- Anonyymi
Käykö Pohjois-Karjalalainen?
- Anonyymi
Jos limppisi vielä pimoittuu, sinulla on toivoa kyydä sarpaa...
Sen avulla voit parantua hulluudestasi. - Anonyymi
Pielisen-Karjala on paras.
- Anonyymi
Käy Pohjois-Karjalainen.
Ne alkuperäiset karjalaiset ovat jo siirtyneet muualle, mutta perintö elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Pohjois-Karjalainen.
Ne alkuperäiset karjalaiset ovat jo siirtyneet muualle, mutta perintö elää.Joo, esi-isät listi ne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1043524Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012257Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371842Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5880- 51862
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130792