Sen verran on syrjintää nyt, että älkää muun heimolaiset vastatko tähän.
Te voitte aloittaa oman palstanne ja siellä ruotia tätä kysymystä.
Savolaiset erityisesti.
Sen verran olen maailmaa karjalaisena kiertänyt, että olen tehnyt yleishuomion, että karjalainen on perusrehellinen.
(Huom. STOP savolaiset - aloittakaa oma palstanne).
Mitä mieltä muut karjalaiset olette?
Luulen itse, että on kyse peruskarjalaisesta lastenkasvatuksesta. Lapset opetetaan jo pienestä pitäen olemaan rehellisiä.
Itelleni on tästä opista ollut mahdottomasti hyötyä.
Kun oon perusrehellinen, niin rikokset ei ole ees kartalla. Eli ei huolta, että joutuisin poliisin huostaan, ja että tekisin veropetoksia.
Rehellisyys maan perii.
Tämä kysymys on osoitettu vain karjalaisille!
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kysehän on nyt puhtaasti siitä että sinä, "arvoisa" vinkuja ämmä, et tarvitse kuin kunnollista k*rpää.
Se parantaisi sairautesi nopeasti.
Ongelmasi on se, ettet saa sitä mistään...- Anonyymi
Oli siis toivomus, että "eivät karjalaiset" vastaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli siis toivomus, että "eivät karjalaiset" vastaisi.
Mut ku mie nii karja.lainen oon
- Anonyymi
Olen itsekin Karjalainen, mutta nyt tulee mieleen joskus Karjalaisuus-K
- Anonyymi
Mist sie tyyppi karjalaisia löyvät. Ehkä rajan takaa mihin haluat yhtyä niinkö.
- Anonyymi
Käykö Pohjois-Karjalalainen?
- Anonyymi
Jos limppisi vielä pimoittuu, sinulla on toivoa kyydä sarpaa...
Sen avulla voit parantua hulluudestasi. - Anonyymi
Pielisen-Karjala on paras.
- Anonyymi
Käy Pohjois-Karjalainen.
Ne alkuperäiset karjalaiset ovat jo siirtyneet muualle, mutta perintö elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Pohjois-Karjalainen.
Ne alkuperäiset karjalaiset ovat jo siirtyneet muualle, mutta perintö elää.Joo, esi-isät listi ne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294987Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova621862HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1111650
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291484Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p220886- 71881
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen53769Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40764- 53762