Haluat sitten jutella kaikkien muiden kanssa

Anonyymi-ap

Minä olen ilmeisesti vain ilmaa? Luulin, että välillämme olisi jotain. Nyt tiedän paremmin. Ei ole. Et nainen tiedä kuinka kovaa satutit minua.

20

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sun kanssa jutellaan kun et vastaa viesteihin kuin välillä?

• Anonyymi

Tämä sama ja se, että välillä vaikutat siltä, ettet kaipaa mun seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sama ja se, että välillä vaikutat siltä, ettet kaipaa mun seuraa.

Jos tuolta tuntuu, ehkä se on niin.

• Anonyymi

Oli jotain siihen asti kunnes valheesi tuli esiin mies
      Totuus särki kaiken mistä olin kanssasi haaveillut.
      Ja poisti sinut unista ja haavekuvista.
      Voin sanoa että se sattui ja sinä et välittänyt yhtään.
      Mitä teit sydänmelleni ja sille mitä eniten rakastin.
      Minun haaveeni ja unelmani olivat yhdentekeviä.
      Tämän sen nyt ... Olet täynnä tuota samaa
      Uikutustasi ettet välitä kuin itsestäsi mies
      Sinä satuttit minua .
      Naiselta

• Anonyymi

Aloita oma ketju.

• Anonyymi

Jos olisit hän, niin vttu nyt oikeesti sinne peilin eteen!

• Anonyymi

Hänellä on hyvin ja erehdyit taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on hyvin ja erehdyit taas.

Mitä hänellä on hyvin?

• Anonyymi

Sun pitää tulla puolitiehen vastaan.

• Anonyymi

Luulet väärin 🫂 pupuseninuppusenikultapuppelinihöpsykkäisenimurusenihöpötysnassukkaisenirakkauspakkauksenipusuhuulenipörröpäähöppänäiseni.

• Anonyymi

Ei se niin ole, en vain halua paljastaa mitä ajattelen sinusta kenellekkään. Ei ole sattumaa ne viestit mitä lähetin. Oli ihana nähdä mennä viikolla.

• Anonyymi

Lisään vielä että meidän välillä voi olla paljon.

• Anonyymi

Telepatiaa on ainakin✨💫🔥❤️

• Anonyymi

En ollut minä vaan toiset ja siivoosin just pöydän niin voin huomenna alkaa tietokoneella kirjoittamaan.
      Kyllä minä ajattelin mainita, että meidän hieno sopimus pohjakin meni vituilleen.

Minähän saan vaimona tehdä SOPIMUKSEN, että MAKSAVAT 1 000 000 EUROA ja SUORAAN VANKILAAN JOS HE LOUKKAAVAT MEIDÄN KUNNIOITA, koska HE TEKEVÄT TUOTA KOKOAJAN.
      Tuota on tehty kaupan kassalla ja huolto-aseman kassalla ja nuo EI OLE MITÄÄN VAHINKOJA VAAN IHAN TAHALLISIA TEKOJA!
      Minä sain sen toisen jälkeen kunnian loukkaus tuomion ja sen jälkeen tapahtu taas, mutta hän oli kyllä kiinnostunut miehestäni.
      Satun kyllä tietämään kuka hänen mies on.

• Anonyymi

Lisään tähän, että en minäkään kyllä naimisiin ole ollut menossa mutta jos sillä tienaa niin kyllä siinä jo väkisin alettava RAKASTAMAAN NIIN SAA EDES RAHAT POIS, koska heillähän sitä rahaa vaikuttaa olevan enemmän mitä meillä!

• Anonyymi

Te satutitte myös. Ja jatkatte vielä. Mikä idea?

• Anonyymi

Täällähän on porukan tunnuslause on niin kivaa kiusata toisia. Ei ideaa se on vaan kivaa heille. Pääkoppa on tyhjää täynnä näillä tyypeillä.

• Anonyymi

Sinä jäät juttelemaan siellä muiden naisten kanssa. Minun seuraani et hakeudu. Tunnen olevani yhdentekevä sinulle.

• Anonyymi

Ne muut ei salakuuntele eikä hakkeroi kännykkääni.

• Anonyymi

Kyllä sinä voit tulla minun kanssani juttelemaan kun minut näet mutta jostain syystä sinä et koskaan tee aloitetta siihen!
      Tiedät kuitenkin varmaan että se paikka missä sinä yleensä olet ei kiinnosta minua varsinkaan silloin kun siellä on...
      Olisi kenties hyvä löytää joku sellainen paikka missä sitten todella saisimme keskustella ihan vain kahdestaan ilman ympäröivää "hälinää".
      No tämä tuskin oli häneltä, mutta meillä hiukan samansuuntaista sekavaa päättämättömyyttä ilmassa. ( Tai sitten häntä ei vaan kiinnosta.. )
      Olisi kuitenkin ihan mukava päästä taas juttelemaan niitä näitä, vaikka haettaisiin kipsalta kahvit ja mentäisiin johonkin luonnon helmaan niistä nauttimaan.
      Nyt kun vielä ulkona tarkenee.
      - naiselta vaan 🙂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      118
      9096
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      315
      6917
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      100
      5980
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3880
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      30
      3261
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      78
      3250
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      179
      2552
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1836
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1488
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1286
    Aihe