Joka tulee sydämestäni.
Se on sana, lause, nimi tai merkki,
mutta sen voima on suurempi kuin arvaat. ✨️
Minä en enää peitä tunteitani.
Lähetän ne sitä kautta sinulle avoimesti,
koska tiedän, että sydämesi kuulee.
Kun viestini saavuttaa sinut,
me katsomme toisiamme tasavertaisesti.
Ei tarvita selityksiä, ✨️
vain sydänten tunnistaminen riittää.
Sinä ja minä, ✨️
kaksi maljaa, jotka täydentävät toisiaan.
Yhteys, joka on aina ollut,
nyt vain tulee näkyvämmäksi ✨️
Rakas ✨️
Lähestyn dinua viestittämällä
17
377
Vastaukset
- Anonyymi
Et uskalla laittaa suoraa ja rehellistä viestiä. 😢
- Anonyymi
Minä rakastan sinua tänään, huomenna, ylihuomenna ja koko loppuelämäni. Olet ihaninta, minkä tiedän. Kaikkein parasta sinulle toivon ja tärkeimpänä elämää suurempaa rakkautta, vaikka se sitten olisikin jonkun muun kuin minun kanssani. Kaipaan sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastan sinua tänään, huomenna, ylihuomenna ja koko loppuelämäni. Olet ihaninta, minkä tiedän. Kaikkein parasta sinulle toivon ja tärkeimpänä elämää suurempaa rakkautta, vaikka se sitten olisikin jonkun muun kuin minun kanssani. Kaipaan sinua.
Tarkoitin puhelimeen, mutta on palstarakkauskin parempi kuin ei mitään. Rakastan sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin puhelimeen, mutta on palstarakkauskin parempi kuin ei mitään. Rakastan sua!
Aion laittaa vielä viestin puhelimeesi, mutta sen jälkeen en enää kehtaa. Toivon, et se viestiminen tällä kertaa onnistuu, et oikeesti tietäisi, että mitä tää on. Onko jotain suurta vai eikö ole mitään. Mä tiedän omat tunteeni ja mitä haluan elämässäni.
- Anonyymi
Älä vaan laita viestiä🤪Emmä voi tässä tilassa ottaa vastaan enempää rakkautta sulta. Olet rakas. Tiedät ja tunnet sen.
- Anonyymi
No höh. Olin juuri näpyttelemässä WA:ssa. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä nyt vaan se viesti liikkeelle äläkä luule et juttelet
S24 Palstalla juuri hänelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Washingtonissa?
-sivusta
- Anonyymi
Avoimuus ja luottamus kunniaan. Toki viestittää voi muutenkin.
- Anonyymi
Mikä avoimmuus? Ihmisen kanssa joka stalkannut, ei sellaista voi koskaan antaa anteeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä avoimmuus? Ihmisen kanssa joka stalkannut, ei sellaista voi koskaan antaa anteeksi!
En minäkään sellaisesta pidä, vaikka on ollut melko laajaa touhua. En silti välitä.
- Anonyymi
Minä en odota viestiä keneltäkään, joten sellaista ei kannata edes lähettää!
- Anonyymi
Kenelle lie kirjoitettu, mutta itse en halua tuollaisia kirjoituksia!
- Anonyymi
Asumisrauhan häirintää, mikä on ollut tosi raadollinen kokemus! Hyi miten pahoja ihmiset voivatkaan olla oman edun tavoittelussaan!
- Anonyymi
Ei liity viesteihin, joten olkaa huoleti, en ala viestejä lähettelemään 😅
Aloitus on hänelle, joka ymmärtää merkit ja viestit 😉🫠 tuli vähän puujalka aloitus ja kirjoitus... - Anonyymi
Kiitos kauniista sanoista
- Anonyymi
Ihana runo rakas. Kiitos siitä❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013791
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482721- 1142539
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392038Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301807Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271552
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701305Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291