Naomi parisuhde-ennustamisessa tarkka?

Anonyymi-ap

Minulle Naomi ei nähnyt viime syksynä. Antoi oikeansuuntaisia neuvoja kyllä. Mutta nyt vaikuttaa siltä, että hän tiesi oikein rakkaudessa.
Ensin sanoi, että mies on ”yksi hyvä vaihtoehto”. Sitten 4 kk päästä (valokuvasta) ”hän se ei ole”.
Kuvaili mulle tämän ihastuksen sijaan tulevam miehen, ajattelin etten tykkää sellaisesta.
Nyt kuitenkin tapasin tuollaisen (hän lupasi ”nousee aika nopealla aikataululla, jo kesällä”) ja siinä on kuvatut piirteet mutta enemmän.

Miten Naomi onnistunut rakkaudessa? Voisiko mulle olla nyt tämä?

6

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mä olen saanut häneltä hämmentävän oikeaan osuneet ennusteet. On todella hyvä juuri mitä tulee ihmissuhteisiin, niin rakkausasioissa kuin muutenkin.
      Toi tosi "Naomimaista" että sanoo just noin että ”yksi hyvä vaihtoehto”.

Nyt kun olen ollut pidempään hänen asiakas, olen huomannut tuon, että jättää asioita hiukan kuin auki. Sanoinkin siitä hänelle kun kävin, katsoi mua sillain salaperäisesti hymyillen, kuin hällä tapana ja sanoi että kultaseni, mitäs mielenkiintoa sinulla sitten enää olisi, jos kertoisin kaiken viimeistä piirtoa myöden mitä nousee. Ne on sinun itse koettava ja elettävä.

Niin se tietysti onkin.
      Saan häneltä aina sellaisen varmuuden, että mitä mun pitää seuraavaksi. Laittaa mun kompassin oikeaan suuntaan. Ollut mun luottonäkijä jo vuosia.

• Anonyymi
      UUSI

Minulle Naomi ei nähnyt viime syksynä.

Miten se on mahdollista ettei Naomi näe kun sitä on kehuttu joka päivä vuodesta toiseen ja monia muita lytätty?

• Anonyymi
        UUSI

Taasko löysit tähänkin ketjuun häntä mollaamaan?
        Ikinä et ole edes käynyt kyseisellä ja se johtuu varmaan siitä ettei ole sinuu asiakkaaksi huolinut. Koita kestää. Taidat kuulua noihin monia muita lytätty- "ennustajiin" eli höpöhöpöjutunpieksijöihin.

• Anonyymi
      UUSI

Meillä kummittelee. On tosiaan siis useammankin tekemää havaintoa, mun miesystäväkin alkaa olla asiasta vakuuttunut.
      Pidetään nyt sellainen Mystinen ilta, näin Facessa Naomin julkaisun ja varasin saman tien.
      Hän on nyt sitten lupautunut tulemaan meille, odotan suurella mielenkiinnolla, että mitä tapahtuu.
      Paikalle on tulossa joukko kutsumiani ystäviä, että vietetään samalla pitkästä aikaa oikein kunnolla naisten iltaa.

• Anonyymi
      UUSI

Alkuperäinen tässä vielä:

kiitos sulle, joka kommentoit tuon että Naomi tietää mutta ei aina sano. Kun hän pari kertaa selvästi valitsi sanansa tarkkaan eli olin vakuuttunut että näki jotain mutta sanoi eri lailla.

Omassa tilanteessa olin epätoivoisen rakastunut ilmeisesti väärään mieheen. Mies kyllä on tekemisissä kanssani ja ehkä on kiinnostunut mutta tekee minulle riittämättömyyden tukeen. Naomi ensin syksyllä sanoi, että mies on ”yksi hyvä vaihtoehto”. Nyt kun keväällä olin aivan epätoivoinen hän ampui minut pilvistä alas. Mies lisäksi tapaili toista naista mutta tuokin on nyt loppu. Sanoi että heidän suhde jatkuu (jatkuikin yllättävän pitkään) mutta ei siis jatkunut. Nyt mies on alkanut pyöriä minun ympärilläni taas.

Naomi sanoi että mulle tulee täysin eri tyyppinen mies. Minua harmitti kun juuri tykkäsin ex-miehen tyylistä. Mutta nyt on kuvioissa ihan uutena uusi mies, entuudestaan tuntematon. Naomin kuvailu sopii.

Olen siis varovaisen toiveikas ja kiinnostunut miten on kuvaillut teidän tulevia kumppaneita. Onko Naomi jollekin pystynyt kuvaamaan esim luonteen piirteiltä tai jostain tunnusmerkeistä tulevan miehen oikeasti?

Pari muuta näkijää vaan rauhoitteli että tää ex-ihastus kyllä tulee vielä. Naomi sanoi, että hän ottaakin yhteyttä mutta hän ei ole se.

• Anonyymi
        UUSI

Minulle kuvaili nykyisen mieheni riittävän tarkasti. Sanoi joitakin asioita ulkonäöstä, kun koitin häneltä tivata, että miltä näyttää ja missä tapaan.

Sitten eräänä iltana tapasin, siitä tulee pian viisi vuotta, ja heti mietin että tuo on varmasti nyt se mies.
        Muistin, että Naomi oli sanonut mulle, että mies tulee kysymään minulta jotakin. Mies tosiaan esitti ensimmäisenä kysymyksen, jäi sitten siihen juttelemaan ja siitä se alkoi.
        Luonteenpiirteet kuvaili kyllä myös oikein, ja kertoi miehen menneisyydestä asioita, mitkä on tapahtuneet.
        Jälkeenpäin kun olen miettinyt, niin aika järkyltä oikeastaan tuntuu, että miten jollain voi olla tuollaisia kykyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      35
      3862
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3444
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      110
      3397
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3158
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      84
      3131
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2815
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2600
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2493
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      46
      2443
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2176
    Aihe