Minulle Naomi ei nähnyt viime syksynä. Antoi oikeansuuntaisia neuvoja kyllä. Mutta nyt vaikuttaa siltä, että hän tiesi oikein rakkaudessa.
Ensin sanoi, että mies on ”yksi hyvä vaihtoehto”. Sitten 4 kk päästä (valokuvasta) ”hän se ei ole”.
Kuvaili mulle tämän ihastuksen sijaan tulevam miehen, ajattelin etten tykkää sellaisesta.
Nyt kuitenkin tapasin tuollaisen (hän lupasi ”nousee aika nopealla aikataululla, jo kesällä”) ja siinä on kuvatut piirteet mutta enemmän.
Miten Naomi onnistunut rakkaudessa? Voisiko mulle olla nyt tämä?
Naomi parisuhde-ennustamisessa tarkka?
17
397
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen saanut häneltä hämmentävän oikeaan osuneet ennusteet. On todella hyvä juuri mitä tulee ihmissuhteisiin, niin rakkausasioissa kuin muutenkin.
Toi tosi "Naomimaista" että sanoo just noin että ”yksi hyvä vaihtoehto”.
Nyt kun olen ollut pidempään hänen asiakas, olen huomannut tuon, että jättää asioita hiukan kuin auki. Sanoinkin siitä hänelle kun kävin, katsoi mua sillain salaperäisesti hymyillen, kuin hällä tapana ja sanoi että kultaseni, mitäs mielenkiintoa sinulla sitten enää olisi, jos kertoisin kaiken viimeistä piirtoa myöden mitä nousee. Ne on sinun itse koettava ja elettävä.
Niin se tietysti onkin.
Saan häneltä aina sellaisen varmuuden, että mitä mun pitää seuraavaksi. Laittaa mun kompassin oikeaan suuntaan. Ollut mun luottonäkijä jo vuosia. - Anonyymi
Minulle Naomi ei nähnyt viime syksynä.
Miten se on mahdollista ettei Naomi näe kun sitä on kehuttu joka päivä vuodesta toiseen ja monia muita lytätty?- Anonyymi
Taasko löysit tähänkin ketjuun häntä mollaamaan?
Ikinä et ole edes käynyt kyseisellä ja se johtuu varmaan siitä ettei ole sinuu asiakkaaksi huolinut. Koita kestää. Taidat kuulua noihin monia muita lytätty- "ennustajiin" eli höpöhöpöjutunpieksijöihin.
- Anonyymi
Meillä kummittelee. On tosiaan siis useammankin tekemää havaintoa, mun miesystäväkin alkaa olla asiasta vakuuttunut.
Pidetään nyt sellainen Mystinen ilta, näin Facessa Naomin julkaisun ja varasin saman tien.
Hän on nyt sitten lupautunut tulemaan meille, odotan suurella mielenkiinnolla, että mitä tapahtuu.
Paikalle on tulossa joukko kutsumiani ystäviä, että vietetään samalla pitkästä aikaa oikein kunnolla naisten iltaa. - Anonyymi
Alkuperäinen tässä vielä:
kiitos sulle, joka kommentoit tuon että Naomi tietää mutta ei aina sano. Kun hän pari kertaa selvästi valitsi sanansa tarkkaan eli olin vakuuttunut että näki jotain mutta sanoi eri lailla.
Omassa tilanteessa olin epätoivoisen rakastunut ilmeisesti väärään mieheen. Mies kyllä on tekemisissä kanssani ja ehkä on kiinnostunut mutta tekee minulle riittämättömyyden tukeen. Naomi ensin syksyllä sanoi, että mies on ”yksi hyvä vaihtoehto”. Nyt kun keväällä olin aivan epätoivoinen hän ampui minut pilvistä alas. Mies lisäksi tapaili toista naista mutta tuokin on nyt loppu. Sanoi että heidän suhde jatkuu (jatkuikin yllättävän pitkään) mutta ei siis jatkunut. Nyt mies on alkanut pyöriä minun ympärilläni taas.
Naomi sanoi että mulle tulee täysin eri tyyppinen mies. Minua harmitti kun juuri tykkäsin ex-miehen tyylistä. Mutta nyt on kuvioissa ihan uutena uusi mies, entuudestaan tuntematon. Naomin kuvailu sopii.
Olen siis varovaisen toiveikas ja kiinnostunut miten on kuvaillut teidän tulevia kumppaneita. Onko Naomi jollekin pystynyt kuvaamaan esim luonteen piirteiltä tai jostain tunnusmerkeistä tulevan miehen oikeasti?
Pari muuta näkijää vaan rauhoitteli että tää ex-ihastus kyllä tulee vielä. Naomi sanoi, että hän ottaakin yhteyttä mutta hän ei ole se.- Anonyymi
Minulle kuvaili nykyisen mieheni riittävän tarkasti. Sanoi joitakin asioita ulkonäöstä, kun koitin häneltä tivata, että miltä näyttää ja missä tapaan.
Sitten eräänä iltana tapasin, siitä tulee pian viisi vuotta, ja heti mietin että tuo on varmasti nyt se mies.
Muistin, että Naomi oli sanonut mulle, että mies tulee kysymään minulta jotakin. Mies tosiaan esitti ensimmäisenä kysymyksen, jäi sitten siihen juttelemaan ja siitä se alkoi.
Luonteenpiirteet kuvaili kyllä myös oikein, ja kertoi miehen menneisyydestä asioita, mitkä on tapahtuneet.
Jälkeenpäin kun olen miettinyt, niin aika järkyltä oikeastaan tuntuu, että miten jollain voi olla tuollaisia kykyjä.
- Anonyymi
Syksyn keltaisia lehtiä harmaan auton katolla. Niin sanoi sen pari vuotta sitten. Että hänelle nousee näkymä sellaisesta.
Olin hiljattain eronnut, enkä uskonut enää koskaan löytäväni ketään, jonka kanssa halauaini alkaa uutta suhdetta.
Sanoi että rakkaus tekee tuloaan, että maltahan vain. Kysyin sitten että jaaha, milloinkahan sellaista olisi tapahtumassa, ja vastasi siihen sitten noin.
Eilen sen sitten muistin, kun seisoin uuden tuttavuuden auton vieressä. Autonsa tosiaan on harmaa ja sen auton katolle oli pudonnut keltaisia lehtiä.
Oikein vatsanpohjasta otti, olin ehtinyt täysin unohtaa sen mitä Naomi sanoi. - Anonyymi
Miten niin? Kerro sinä!
Päivän puheenaihe: ”Mutta muista Montesquieun määrittämä ”nais”vallan kolmijako totuuden ja oikeuden sumeilemattomana ja riippumattomana kyseenalaistamisoikeudettomana valtaoikeutena, -miesten kohtaloiden määrittäjänä!”
MIKSI SUOMEN ALKUPERÄISVÄESTÖ VÄHENEE, EIKÄ LAPSIA HALUTA SYNNYTTÄÄ JA KASVATTAA NIINKUIN OLI VIELÄ “PARI” SUKUPOLVEA SITTEN?
Tunteetko faktoja oikeudessa?! ”koska MINÄ haluan”, -perustelee tunteilla feministi! -ja mies maksamaan!
Tuo kysymys on ollut monien mielissä ja puheissa viime vuosina. Syntyvyys kantaväestössä, alkuperäisväestössä on laskenut ennen näkemättömälle alhaiselle tasolle. Siihen on monia syitä. Olen havainnut, että ilmiötä selvittävissä tutkimuksissa on näyttänyt olleen näköalattomuutta ja oikeista syistä ei, ehkä poliittisten syiden vuoksi, ole haluttu tai ymmärretty oikeasti oivaltaa ja/tai esittää edes hypoteeseja ja tutkimusongelmien jäsentelyä.
Jo ainakin 70-luvulta alkanut valistustyö ihmisten luontoa rasittavasta lisääntymisestä maapallolla omaksuttiin Suomessa kunniapaikoille johtavaksi hegemoniaksi ja vähälapsisuus arvofilosofiaksi. Ja totta kai, suomalaisten tunnollisuus kanavoitui siihen, että oli kunniakkain valinta perhekooksi vanhemmat ja kaksi lasta. Isommista perheistä harrastettiin pilkkapuheita ja kouluissakin alettiin, ellei jakamaan, niin ainakin puhumaan ja suosittelemaan kondomien käyttöä. Pilkkapuheilla pyrittiin halventamaan suurperheisiä ja kuvaamaan suurperheiden hankkiminen monin eri negatiivisin yhteiskunnallisinkin julkaisuin ja kouluissa yhteiskuntakasvatuksen menetelmin. Pohdittiin julkisesti kuinka maapallon asukasluku kasvaa nopeasti yli maapallon kantokyvyn. Ajoittain oltiin jo harkitsemassa monilapsisuuden kriminalisointia esim. Kiinan tapaan.
Samaan aikaan ns. seksuaalisuutta korostava, vapaan seksuaalisuuden eetos alkoi saada alaa. Naisten emansipaatio, emansipoituminen tuli joidenkin alussa radikalisoitumisen ja vastakulttuuristen ilmiöiden sarvipäärokin myötä omaksutuksi valtakulttuuriksi ja sekularisoitumiskehitys alettiin nähdä ja omaksua Suomen valtakulttuuriksi. Oltiin siirtymässä ateistiseen sekularisoituneeseen arvopohjaisen realismin aikakauteen. Ns. vapaan kasvatuksen ja ihmisten erillistämiskehityksen kärjessä naiset alkoivat tuoda esille feminismin vaatimuksia tyyliin: ”Meitä naisia ei kukaan omista!” Naisten paatos nousta valtakunnan johtoon ja syrjäyttää miehet hegemonioissa ja valtiollisissakin johtopositioissa, tiivistyi tiivistymistään ja feministi-ideologian suulaus perheissä alkoi aiheuttaa enenevässä määrin perheiden sisäisiä ristiriitoja ja perheen jäsenten erillistymistä omien vaatimusten ja ”saaliiden”, arvopaikkojen ja ”minä-minä” ajattelun ja toiminnan riitelytantereiksi. Ihmisten pahoinvointi alkoi myös väestötasolla lisääntyä. Tästä viimeisin tutkimus, joka julkaistiin Iltalehdessä eilen oli toteamus, että masennuksen oireilun on ylittänyt suomalaisten kokemat ahdistuskokemukset. Ihmiset ovat muuttuneet keskimäärin arvioiden yhä vetäytyvemmiksi, hiljaisemmiksi, passiivisemmiksi ja haluttomammiksi osallistua, ainakaan yhteiskunnan tarmokkaaseen ylläpitoon ja kehittämiseen. On pakko ”mielestään ainoan oikeassaolijan”, ”viisaimmankin” nähdä, että väärällä yhteiskunnallisella tiellä ollaan. - Anonyymi
Nyttemmin on herännyt ns. uushenkisyydet. Ihmiset pyrkivät löytämään takaisin kestäville ja voimaannuttaville sekä elämän rauhan ja harmonian poluille. Myös uskon kysymykset ovat alkaneet mietityttää monia, jotka ovat halunneet löytää jalkojensa alle kestävän turvan kun ovat havainneet, että kulttuuriset ja hegemonialliset ”maailman hetteiköt ja lettosuot”, niistä ei ole löydettävissä onnea, turvaa ja siunausta, eikä perhe-elämän kestävyyttä. Yhä useammat kantavat ristinmerkkiä, osoittaessaan hengellisyyttään. Mutta suomalaiset ovat erään ”viisaan” tutkimuksen mukaan avarakatseisia sekularisteja 90% ja ahdasmielisiä uskovaisia 10%. No, -mihin se sinun näkemyksesi mukaan on johtanut ja johtaa? Kerro!
Perheissä ei haluta lapsia. Kansalaiskasvatus on saaaaavuttanut päämääränsä. Naiset ovat feministisoituneet vihaamaan ja alistamaan miehiä, oikeuksiensa korostamisin. Keskisarjan ja Virran kuuluisaksi ja poliisitutkintaankin esitetyn keskustelun kun siirrät prototyyppinä perheiden puolisoiden väliseksi protokeskustelutyypiksi, olet oikeilla jäljillä ymmärtämään mihin ”minä-minä” -keskustelu on johtamassa. Toivon, että riitelykulttuuri väistyisi ja …!!!
Usein olen kuullut naisten nykyisin julkisuudessakin sanovan: ”Mies ei minua omista!” ”Minä päätän itse!” Ja jopa naisten mainoksessa: ”Koska MINÄ haluan!” Tuo asenne ja yhteiskunnallinen naisten emansipaatio on oire jostakin todella huolestuttavasta ilmiökokonaisuudesta suomalaisessa yhteiskunnassa. Samaan aikaan avioeroissa lapset lähes poikkeuksetta viranomaispäätöksellä ohjataan eroavalle äidille ja miehet julistetaan syyllisiksi milloin mihinkin, ainakin julkisissa naisten toimittamissa jutuissa ja mediakeskusteluissa. Naiset usein puhuvat omista lapsistaan, jotka mies on vain siittänyt. Olen kuullut myös usein naisten sanovan: ”Minun mieheni!” Naiset siis omistavat miehen ja lapset ja perheoikeudet, ennen avioeroa.
Kun miehelle jää vain 18-21 vuoden maksuvelvollisuus äidin omistamista lapsista, jotka eronnut äiti opettaa näkemään ja muistamaan isästään pahat muistot ja luonteenpiirteet, mutta ei koskaan kerro omista pahoista tekemisistään ja luonteensa ilmauksista…, olemme tulleet lasten syntymisten ja väestönkasvun ehtymisen juurisyiden äärelle. - - Kuka mies haluaa perustaa perheen ja hankkia naisen omistukseen lapsia? Pitääkö olla erityisen naiivi ja tyhmä pistääkseen pään emansipoituneen feministin poliittisesti rasvatun köyden silmukkaan vapaaehtoisesti. - Anonyymi
Jotta lapsia Suomeen syntyisi lisää, isille, jotka eivät saa eron jälkeen osallistua lasten arkeen, eikä juhliin, ei jouluun, eikä pääsiäiseen, ei matkoihin, ei valmistujaisiin, ei häihin, ei perheryhmiin internetissä, -eikä saa mitään vastinetta rahoilleen, jonka feministivalta kaikkine etuineen on kuin ammattiliitto jäsenilleen, oikeutta myöten säätänyt naistenoikeudeksi. Isille, jotka on lisäksi pyritty häpäisemään niin yksityisesti kuin julkisestikin (vrt. Myllylän tapaus), -”antamalla ns. tietää…) Pilataan samalla koko yhteiskunnassa miesten maine, kunnia ja osallisuus miehelle tärkeissä arvoyhteisöissä ja arvoverkoissa. ”Me emme ota sinua mukaan leikkeihin!” on jo pienillä tytöillä tapana koulussa osoittaa oikeutta. Kun se asenne on jalostettu akateemisilla feministisillä meriiteillä, syntyy Keskisarjan ja Virran käymän keskusteluprototyypin kaltaisia myös perheitä hajottavia debatteja.
Ainoita tästä tilanteesta edes osittain korjaavia yhteiskunnallisia ratkaisuja olisi, että avioerojen sattuessa, valtio ottaisi vastattavakseen nykyisin lähes poikkeuksetta miehille feministipäättäjien muiluttamat maksut sanktioineen. Niin päättäen lapsiluvun myönteinen kasvu motivoitaisiin ja monissa tapauksissa aborteiltakin vältyttäisiin. Kun nykyisin miehille / Isille ei ole oikeassa elämässä jäämässä lasten suhteen muuta osallisuutta kuin maksumiehen rooli, ovat maksuvelvoitteet miehiä syrjiviä. Etenkin kun valtio pakottaa miehet prosesseissa, joissa mielivallalla oikeutetut ratkaisut ovat lähes poikkeuksetta erotilanteissa, jopa itsestään selvänä pidetysti naisten erityiskohtelun etujen mukaisia. Oikeudessa perheasioista on ohjattu päättämään naisjuristit, kuin naisten ammattiliiton edunvalvojat.
Lastenoikeudet ja lapsen etu, joihin naiset usein viittaavat? Mihin ne jäivätkään tilanteissa, joissa emansipoitunut feministi, oman kehonsa itsemääräämisoikeuteen vedoten puolustaa oikeuttaan syntymättömän, kohdussa kasvavan (isän ja äidin, siis vielä kohdussa) ”turvassa” olevan lapsensa surmaamiseen. Ovatko lasten etuihin viittaaminen naisten päättäessä siis myös tässä oikeasti naisten itselleen määrittämiä tunneperusteisia, ei faktuaalisia oikeuksia?!
Vaikka suhtaudun ymmärtämyksellä elämän, sen kärsimysseuraamusten ja erityistilanteiden pakottaviin ratkaisuihin, tässä pohdin asiaa siitä näkökulmasta, miksi lapsia on yhä vähemmän. Katsahtakoon armon Jumala ja Rauhan ruhtinas, Jeesus Kristus laupeutensa silmillä meitä kaikkia puutteellisia ja synteihin langenneita isiä ja äitejä, jotka ovat langenneet, mutta katuvat ja haluavat saada syntinsä anteeksi. ”Autuaita ovat rauhan tekijät…” (Ote Jeesuksen vuorisaarnasta. Lue se Raamatusta kokonaan.)
Löydämmekö takaisin tien myös toistemme sydämiin, kunnioittamiseen, rakastamiseen ja rauhaan? Siitä riippuu tulevaisuutemme! Voimia ja iloa sinulle niin äideille kuin isille! Jumalan rauhakin on kaikille kuuleville tarjolla. Ei ole syytä vajota epätoivoon.
Bartolomeus Papa-Georgo Poulosko-Metusalem
Viisamokatu 007
”Kuusamo”- Anonyymi
Ihan vaikuttavaa stooria mutta olikohan nyt ihan oikeeseen topiciin?
- Anonyymi
Ajoitukset taitaa mennä metsään? Ei ole ainakaan itselleni osuneet, vaikka on itse sanonut ns. tarkan ajoituksen kuukausien päähän. Tässä parin vuoden sisään on ollut 2 ihmistä, joista kummastakin sanonut, että tämä on tuleva puoliso. Kummankaan kanssa ei tullut mitään omasta aktiivisuudesta huolimatta eli ei näe myöskään ihmisiä oikein kohdallani.
- Anonyymi
Jos olet ollu liian aktiivinen ja sillä pilannu koko jutun.
Eikö ennustukset perustu siihen, että on asioita mitä sitten tapahtuu, mutta jos olet itte käyny niitä liikaa vääntään nii onhan se selvää ettei ne toteudu eikä ainakaan niissä aikatauluissa missä olisi muuten toteutuneet.
Mulle on osuneet kohdilleen ihan just eikä melkein. Ystävälleni antoi myös varmaan ihan oikein ennustuksen, mutta hänpä alkoi sanatarkasti vahtia että miten toteutuu ja sitten kun tapasi sen miehen, juuri siinä aikataulussa minkä Naomi oli sanonut, niin mun ystävä sabotoi sen omalla toiminnallaan täysin. Alkoi roikkua miehessä, paukutti viestejä hälle tämän tästä, väkisten laitella sanoja sen miehen suuhun ja itte ehdotella treffejä ym no, kaveri otti jalat alleen ja katosi.
En tiennyt olisiko mun pitänyt itkeä vai nauraa, kun ystäväni alkoi sitten mulle tilittää, että no ei mennyt ennustus oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet ollu liian aktiivinen ja sillä pilannu koko jutun.
Eikö ennustukset perustu siihen, että on asioita mitä sitten tapahtuu, mutta jos olet itte käyny niitä liikaa vääntään nii onhan se selvää ettei ne toteudu eikä ainakaan niissä aikatauluissa missä olisi muuten toteutuneet.
Mulle on osuneet kohdilleen ihan just eikä melkein. Ystävälleni antoi myös varmaan ihan oikein ennustuksen, mutta hänpä alkoi sanatarkasti vahtia että miten toteutuu ja sitten kun tapasi sen miehen, juuri siinä aikataulussa minkä Naomi oli sanonut, niin mun ystävä sabotoi sen omalla toiminnallaan täysin. Alkoi roikkua miehessä, paukutti viestejä hälle tämän tästä, väkisten laitella sanoja sen miehen suuhun ja itte ehdotella treffejä ym no, kaveri otti jalat alleen ja katosi.
En tiennyt olisiko mun pitänyt itkeä vai nauraa, kun ystäväni alkoi sitten mulle tilittää, että no ei mennyt ennustus oikein.No ei kyllä tuollaisesta ollut kyse. Itseasiassa tämän näkijän neuvoja noudatin hienovaraisessa aktiivisuudessa. Itseäni kun on aiemmin moitittu siinä, että olen liian passiivinen. Mitään viestipommituksia tms. sekopäistä en ole harrastanut koskaan.
- Anonyymi
Minulle Naomin mutta myös parin muun maineikkaan
näkijän kertomat puolisot on muuttuneet matkan varrella. Mistä voisi olla kyse? Joko siitä, että tämä toivomani mies muuttui ihmisenä ihan erilaiseksi tai sitten siitä, että minulle sallittiin uskoa, että tuo olisi se oikea. Kun rakastin häntä niin ja tavallaan hän oli matkan elämässäni, sydänsuruista huolimatta toi uuttakin. Kuten Naomi sanoi ”joskus joku tulee elämäämme valaisemaan tietä hetkeksi, on ikään kuin sillan yli viejä. Ja kun tehtävä on suoritettu, on aika väistyä syrjään”.
Jännä kyllä sekä Naomi että nämä muut näkijät kertoivat sitten uudesta puolisosta samat asiat ”näkyy kansainväliset näkymät, muita kulttuureita, työssä tulee vastaan ja mies on minua nuorempi”. Kysyinkin, mitä tarkoittaa. Luulin, että on jotain symboliikkaa. Niin kaikki sanoi ”sinä olet syntynyt ensin”.
Jään odottamaan. Naomi kyllä lupasi, että tulis jo kesällä. Mutta varoitti ”ettei liian nopeasti lähde juttuihin mukaan”- Anonyymi
Tykkään Naomissa juuri siitä, ettei anna liian "valmiiksi pureskeltuina" niitä ennusteita, vaan että sitten kun ne tapahtuu, tajuan vasta siinä, että tätähän hän silloin tarkoitti.
Itse en ole vuosiin käyttänyt muiden palveluita, aikoinaan kävin muutamilla muillakin, asuin silloin vielä pääkaupunkiseudulla.
Osan näkymistä sanoo tosi tarkasti, ja joitakin ihmisiä kuvaa hyvin tunnistettavasti, on sanonut tarkoin värejä, aikoja, yhteen surutapahtumaan tiesi kertoa paikalle saapuvien määrän.
Sellaisia mitä ei voisi mitenkäänn tietää, jos ei olisi todellista lahjaa.
Sitten joihinkin asioihin jättää tuon "salaperäisyyden verhon"
pidän sitä ammattitaitonaan. On kuitenkin synnyinlahjanaan saanut kykynsä, niin tietää varmasti mitä on tarpeen kertoa ja mitä taas ei, liian tarkoin.
- Anonyymi
Itselle ei nähnyt.
Puhui ympäri pyöreitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst20914135Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i555607Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58684895Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2833887PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1143606Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1333586Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.852130Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171477Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581261Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3001185