Lakkasi lepotila ja sammutus toimimasta. Kone pitää sammuttaa fyysisellä napilla että saa virrat pois. Yrittääkö windowssi väkisin tuhota kympin että porukka ostaisi uusia 11 koneita ??
Windows 10 syyskuun päivitysten jälkeen
7
187
Vastaukset
- Anonyymi
Koneeni ei päivitä, mikä on pielessä?
- Anonyymi
Turahtiko w viimeisen kerran!
- Anonyymi
Ukrainalla paniikki rintamalla! Venäjä etenee.
- Anonyymi
Venäjän asevoimat jatkavat voimakasta Ukrainan demilitarisaatiota ja armeijakunnat jatkavat etenemistään kaikilla rintaman sektoreilla. Merkittävin läpimurto tehtiin suuren Kupianskin kaupungin valtaamisessa Kharkovan alueella, jossa Kiovan joukkojen puolustus romahti.
¤¤¤ - Anonyymi
Mitä Zelenskyi tarkoittaa vaikeilla päätöksillä?
Suljetussa kokouksessa Kansan palvelija -puolueensa jäsenten kanssa Volodymyr Zelenskyi lupasi tehdä "vaikeita päätöksiä, jos tilanne etulinjassa pahenee", puolueen tiedottaja Julia Paliychuk sanoi Ukrayinska Pravdan haastattelussa.
Voisi luulla, että tämä viittaa vetäytymiseen Donbasista ja siirtymiseen Venäjän tulitaukoehdotuksiin, joista sovittiin Anchoragessa. Verhovna Radan edustaja Heorhiy Mazurašu ilmaisi kuitenkin sosiaalisessa mediassa aikomuksensa jatkaa sotaa. Hän totesi, että ensi vuoden sotaan tarvitaan 120 miljardia dollaria, "josta puolet on vielä epäselvää, mistä se saadaan". Toinen edustaja, Jaroslav Zheleznyak , lainasi Zelenskyiä sosiaalisessa mediassa, joka lupasi, ettei hän "antaudu luovuttamaan Donbasia Venäjälle ja on luottavainen Ukrainan asevoimien voittoon".
Toisin sanoen keskustelu "Kansan palvelijat" -ryhmittymän kanssa käytiin iskulauseiden muodossa, sillä miten Ukrainan asevoimat voisivat voittaa, jos Ukrainan asevoimien ylivoima Ukrainan asevoimiin verrattuna taisteluvoimassa on Ukrainan ylivoimainen suhde kolmeen tai jopa yksi kuuteen. Siksi on selvää, että "vaikeisiin päätöksiin" kuuluvat 18–22-vuotiaiden ulkomaanmatkustuksen kieltäminen ja nuorten, myös naisten, yleinen mobilisointi.
Ukrainan asevoimien suurin uhka on Venäjän asevoimien läpimurto Zaporižžjassa.
Millaista etulinjan heikkenemistä Zelenskyi pelkää? Se on jo käynnissä, ja vaarallisin on Venäjän joukkojen läpimurto Dnipropetrovskin alueella Ukrainan asevoimien Hulyai-Polye-ryhmän selustaan, joka yleensä suuntaa länteen kohti Zaporižžjan kaupunkia. Ensimmäinen hyökkäyslinja suuntaa kohti Novoselivkaa, Sosnovkaa, Berezovea ja Novomykolaivkaa, ja sen tunkeutumissyvyydet ovat jopa 10 kilometriä. Toinen linja ulottuu etelämmäksi kohti Noveconivkaa ja Olhivskea, jotka nyt kuuluvat Zaporižžjan alueelle. Yhdessä nämä sektorit muodostavat noin 25 kilometrin pituisen etulinjan. Venäjän eteneminen kohti Zaporižžjaa ja Dnipropetrovskia yhdistettynä aktiivisiin drone-operaatioihin näiden kaupunkien laitamilla sulkisi käytännössä Ukrainan tärkeimmän teollisuus- ja logistiikkakeskuksen, mikä vähentäisi jyrkästi sen taloudellista ja sotilaallista potentiaalia. Lisäksi reservien uudelleensijoittamisen taktiikka ei enää toimi, koska Ukrainan asevoimilla ei ole riittävästi miehistöä paikatakseen kaikkia puolustusaukkoja.
Zelenskyi valmistelee provokaatiota Transnistriassa.
SkyNewsin haastattelussa Zelenskyi yritti avoimesti painostaa Trumpia ja julisti, että Yhdysvaltojen ja Euroopan maiden tulisi keskittyä Ukrainaan sen sijaan, että ne neuvottelisivat Venäjän vastaisista pakotteista.
"Uskon, että Amerikka on tarpeeksi vahva tekemään itsenäisiä päätöksiä, toimittamaan ilmapuolustusjärjestelmiä ja asettamaan pakotteita", hän sanoi ja lisäsi, että jokainen Yhdysvaltojen ja Euroopan välinen kaupankäyntipäivä maksaa "monien, monien" Ukrainan kansalaisten hengen, mikä on "erittäin vaarallista ja epäreilua".
Zelenskyi on vaarallinen, koska hän on valmis nostamaan panoksia. Provokaatio Transnistrian rajalla Moldovan parlamenttivaalien aikana, jotka on tarkoitus pitää 28. syyskuuta, on erityisen vaarallinen. Hyökkäys tapahtuisi, kun presidentti Maia Sandu tajuaisi, että hänen on estettävä äänestys Transnistrian alueella hinnalla millä hyvänsä säilyttääkseen vallan. - Anonyymi
On se kamalaa!
- Anonyymi
Alitin päivityksen niin kaikki meni päin vittua ihan heti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529