Alatkohan pikku hiljaa oivaltaa, mihin tilanteeseen olet kaiken lisäksi itsesi saattanut?
Tukala tilanne
67
629
Vastaukset
- Anonyymi
Heti aamusta vispilöimässä draamaa. Voi teitä teinejä.
- Anonyymi
Voi sinua pikkuista, kun luulet teiniksi. Tässä mitään draamaa ole, jos osaat lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua pikkuista, kun luulet teiniksi. Tässä mitään draamaa ole, jos osaat lukea.
Sori, en rupea draamailemaan sun kanssa täällä. Nousit selvästi väärällä jalalla sängystä. Mukavampaa päivää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en rupea draamailemaan sun kanssa täällä. Nousit selvästi väärällä jalalla sängystä. Mukavampaa päivää!
Sinähän tästä draaman nyt loit kommentoimalla. Kaikki, jotka eivät osaa itse ajatella peesaavat sinun ajatusta. Olisiko hymyilevä hymiö auttanut sinua näkemään aloituksen ei niin draamana 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kovin kiinnostavia palstaäijä nämä sinun hyvin tönköt draamailut itsesi kanssa. Ei sillä, etteikö joku voisi kirjoittaa tällaistakin aloitusta, mutta heti kärkeen on helppo päätellä mistä tässäkin ”sensaatiossa” on kyse
- Anonyymi
Ja sulle kuuluu toisten tilanteet miten? -sivusta
- Anonyymi
Onko tullut erhettä huonoja valintoja ja/tai valittua väärä seura? Sivusta ulla Taalasmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tullut erhettä huonoja valintoja ja/tai valittua väärä seura? Sivusta ulla Taalasmaa
Tehtyä erhettä- ok autocorrect sinne päin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy akkulaturilta. Tai telkkarilta. Ne kertoo motiivis tohonki kommenttiis.
-lapionvarre.sta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy akkulaturilta. Tai telkkarilta. Ne kertoo motiivis tohonki kommenttiis.
-lapionvarre.staSe koira älähtää mihin kalikka kalahtaa sano. En muuten taaskaan ymmärrä teknologiaan liittyvän puheenpartesi funktiota
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa sano. En muuten taaskaan ymmärrä teknologiaan liittyvän puheenpartesi funktiota
Kontentin syynäys hyvää analyysia on ja mainokset norjaksi, eiks jep. Niin älytöntä ettei kuvaavaa sanaa edes ole
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kontentin syynäys hyvää analyysia on ja mainokset norjaksi, eiks jep. Niin älytöntä ettei kuvaavaa sanaa edes ole
Ja ku päästään pipi ei saa ruutuakaan auki- ja mitähän vattua sieltä pitäis näkyä
- Anonyymi
Ai kun rakastan naista?
- Anonyymi
Mikä hätä sinulla on nyt ?
- Anonyymi
Nimenomaan! Älkää nyt heti aamusta jaksako
- Anonyymi
Anonyyminä ilman tunnisteita syötät heti aamusta pahaa mieltä jollekin.
- Anonyymi
Ei ole minun vastuulla sinun paha mieli. Jokainen tulkitkoon aloituksen parhaaksi näkemällään tavalla 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun vastuulla sinun paha mieli. Jokainen tulkitkoon aloituksen parhaaksi näkemällään tavalla 🙂
Minä en tulkitse sinun sairasta mieltä mene muualle syöttämään tuota pahaa oloasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tulkitse sinun sairasta mieltä mene muualle syöttämään tuota pahaa oloasi.
Miten voi noin muka juilia kupolia anonyymin aloitus? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies mikään paha ei ole minulta🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies mikään paha ei ole minulta🤭
No voi hihihihi palstatetä kun oot taat hattu
- Anonyymi
Vapautin juuri itseni tukaluudesta eli
Joo en enää ikinä mieti tai lähesty sinua
Mitään ongelmia ei oo jos en lähesty sua🤣
Niin helposti saa paremman mielen
Heippa ja näkemiin
Naiselta,l- AnonyymiUUSI
Hymiö mukaanlukien et ole tosissasi myöskään jutuissasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitäkö sinä myös näet vaivaa mitä tulee tämän aloittajaäijän hykertelyyn? Selvästi äijä taas aivan mielissään kun saa pyöriteltyä jotain euron draamaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen haudanvakavana ja tosissaan enenän kun ikinä..
Et voi päätellä
Tekstistä mielialaa ei edes hymiön kanssa
Et sukupuolta. Et sitä miten usein joku on palstalla
Sulla muissa tapauksissa harha päällä
Pahin harhatällähetkellä on palstasetä ja guppe jankkaajalla.
En jatkossa oo täällä niin eivät minua enää kiusaa .
- Anonyymi
Ei mulla mitään tilannetta ole. Yritä ymmärtää se kuinka moni täällä uskoo ja kaatuu trollien ja stalkkaajien juttuihin ja hän, hän , hän pakkomieleihin.
- Anonyymi
Jos sinut vedettäisiin juttuihin mukaan mitkä ei koske sinua. Miten toimisit ?
Katsoisit pitkän aikaa sormien läpi ja annat asioiden myllyn pyöriä hyvässä ja pahassa.
Vaikka et olisi täällä niin jutut jatkaa elämää.
Tulet takaisin palstalle ja toteet tätähän mä halusin, niikö ?- Anonyymi
Tuo on täysin totta. Kukaan syytön ei ota toisten tekeleitä itselleen. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täysin totta. Kukaan syytön ei ota toisten tekeleitä itselleen. Sivusta.
No etten sanois, siitä huolimatta röyhkeiden asenne on suurinpiirtein se, että etsäviitsisitsä uhrautua ja kantaa perättömien väitteiden taakan. Ei kiitos. Kasvatan vaikka kllin tahdonvoimalla mieluummin jos tää asenne siitä on kiinni
- Anonyymi
Ai odotanko nyt palstavauvaa 😬
- Anonyymi
Miten toi liittyy tähän ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toi liittyy tähän ketjuun.
Miten mikään liittyy tähän ketjuun
- Anonyymi
Mistä minä tiedän. Puutun vain puolustusjuttuihin.
En kirjota mitään nuorten typeriä juttuja.
Vie poliisille selvitykseen tarinasi äläkä muita syyttele turhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie poliisille selvitykseen tarinasi äläkä muita syyttele turhaan.Aa tutkiiko poliisi palstaraskauksia nykyään 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie poliisille selvitykseen tarinasi äläkä muita syyttele turhaan.Luin tuon palstaäijän kommentin moneen kertaan eikä se yhtään auttanut tätä tulkintaa sen suhteen että miksi kirjoitit mitä kirjoitit, onko hermot kireällä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa tutkiiko poliisi palstaraskauksia nykyään 😳
Ei mutta turhia syytöksiä tutkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mikään liittyy tähän ketjuun
Palstavauvan odotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie poliisille selvitykseen tarinasi äläkä muita syyttele turhaan.Eikö kritiikin pohjalta keskustelut ole rakentavaa ja puhdistavaa. Et ilmeisesti käy töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuossa lauseessa oli syytös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kritiikin pohjalta keskustelut ole rakentavaa ja puhdistavaa. Et ilmeisesti käy töissä.
Mistä nyt keskustelet ja kenen kanssa mielestäsi? Kuka edes olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelusi vaikuttaa aika maaniselta ja ymmärryksesi the forcen! valjastamisesta aika kaukaa haetulta. Kerro nyt kuitenkin, että missä tämä väärä syytös näkyy esim tämän AP palstaäijän hubbabubbaketjun yhteydessä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nyt keskustelet ja kenen kanssa mielestäsi? Kuka edes olet.
Lue aloitus uudelleen ja ketju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelusi vaikuttaa aika maaniselta ja ymmärryksesi the forcen! valjastamisesta aika kaukaa haetulta. Kerro nyt kuitenkin, että missä tämä väärä syytös näkyy esim tämän AP palstaäijän hubbabubbaketjun yhteydessä. Sivusta
Never mind, pelihousut taisi revetä ihan vaan aloituksesta. Ja nyt pitäisi tutkia jep jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue aloitus uudelleen ja ketju.
Juu siinä ei ole päätä eikä häntää. Anonyymiä trollailua. Yhtä tärkeä viesti kuin kuin vessaseinä tekstit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu siinä ei ole päätä eikä häntää. Anonyymiä trollailua. Yhtä tärkeä viesti kuin kuin vessaseinä tekstit.
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Never mind, pelihousut taisi revetä ihan vaan aloituksesta. Ja nyt pitäisi tutkia jep jep
Asddfghh sanoitko tutkia? Joo referoin edellistä kirjoittajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako udella, että mikä saa teidät hikoilemaan tällaisen aloituksen takia? Sivusta T naiselta. Onpa ”mukavaa” tämä tungettelu tai tungetteleva asenne muita kohtaan, saisipa tätä tehdä työkseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako udella, että mikä saa teidät hikoilemaan tällaisen aloituksen takia? Sivusta T naiselta. Onpa ”mukavaa” tämä tungettelu tai tungetteleva asenne muita kohtaan, saisipa tätä tehdä työkseen
Tai työ missä vttuilusta maksetaan, hmm blogisti ehkä
- AnonyymiUUSI
Kyllä!
- Anonyymi
Ei ole tukala, hankala se on, mutta kyllä näihin jokin ratkaisu lopulta muodostuu. Paras on ettei tee mitään hätiköityä ja kaikella on tarkoituksensa.
- Anonyymi
No, jos haluat asian noin nähdä.
- Anonyymi
Olen kyllä. Täysipainoiseen rehelliseen työhön, mitä
et pysty muuksi vääntämään/ sivusta - Anonyymi
Sellaiseen, etten voi elää ilman häntä. Ja hän kun ei halua, niin melkoinen umpikuja on. Tukalaksi tilanteeksi voisi myös sanoa.
- Anonyymi
Edelleen mä hymyilen täällä syystä kun kirjoitin J•••e.lle ja oli sweet love. Mies johon rakastuin, kirjoitin ja johon moni muu sivullisena jäi koukkuun. Totuus paljastui ja jäin ilman omaa rakasta. Oiskohan monikin ollut välissä. Aina saa yrittää mutta mun rakkautta ei muille riitä. Nyt tämä kääntynyt toisinpäin ja juttuja pukkaa laidasta laitaan tänne. Tässä ajassa myös huomannut kuinka häikäilettömiä moni on täällä. Ei tietenkään kaikki. Lumipalloefektit nähty monet kerrat täällä.
Kun olen pois täältä. Hymyillen hän , hän pakkomieltä luetaan täällä ja jos yhteen ketjuun vastaan jotain alkaa aika nopeasti oudot jutut eli vastahyökkäys mene palstalta pois. Valta, kateus, katkeruus jne- AnonyymiUUSI
No mutta tämäpä tilitys omasta aloituksestasi vaihtui aiheesta toiseen palstasetä
- Anonyymi
Joku kuvittelee että ihmisiä voi ohjata kuin robotit oman mielihalujen mukaan.
- Anonyymi
Niinkö sinä olet tottunut elämässäsi toimimaan? Kannattaa opetella siitä pois hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sinä olet tottunut elämässäsi toimimaan? Kannattaa opetella siitä pois hyvin nopeasti.
Asiasta voi olla monta mieltä mutta tuskin siihen tarvitsee tiistain aamua pilata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta voi olla monta mieltä mutta tuskin siihen tarvitsee tiistain aamua pilata.
Ei mun aamu ole pilalla :-) Ihmiset eivät huomaa, että projisoivat omaa olotilaansa. Jos olet huonolla päällä, oletat toisten olevan. Jos ohjailet toisia, oletat toistenkin ohjailevan jne.
- Anonyymi
Olen tiennyt sen viime syksystä asti. Mielenkiintoista että sinä ymmärrät sen vasta nyt.
- AnonyymiUUSI
Vuoden alusta paremminkin. Ja ei, sinä et ole hän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden alusta paremminkin. Ja ei, sinä et ole hän.
Tai itseasiassa... hmmm.
- AnonyymiUUSI
Ihana tilanne.
- AnonyymiUUSI
No mutta sehän on sitten kiva :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehän on sitten kiva :-)
On se kunhan vielä konkretisoituu. En ole kokenut rakkautta ja onnellisuutta vuosiin ja vuosiin.
- AnonyymiUUSI
Oivalsin että lähtötelineestä päästyäni voitan ykköspalkinnon 🫴🏻🥇 ja se on kultainen 🚣♀️🔜🚣♂️
- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa. 🧔♂️ 🫴🏻🥇
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013721
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472650- 1142489
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣391988Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291747Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221541- 271532
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701275Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81261