Ensin oli pitkä jono,sitten tuli miespuolinen kassa toiseksi,sittenpä alkoikin asiakkaan ostokset lentelemään,onko tuo oikein.
Olipa taas smarketissa huono kassapalvelu (mies)
36
923
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pappa tullut Jäälistä asti pudikselle ostoksille?
- Anonyymi
Eihän se jono lyhene jos myyjä joka ostoksen silkkihansikkain kassan läpi vetäisee. Kyllä se on mukava katsoa, kun myyjällä hommat tapahtuu eikä ole nakkisormena jonoa kasvattamassa.
Kyllä he hommansa hyvin hoitaa, vaikka pitää olla pää kolmantena jalkana menossa asiakkaita palvelemaan. Hattua nostan heille, raskasta työtä tekevät.- Anonyymi
Ai niinkö pitää olla nopea että lattialle saakka lentelee ostokset kun kassa viskoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö pitää olla nopea että lattialle saakka lentelee ostokset kun kassa viskoo.
Voihan sitä olla ottamassa kassan päässä koppia valmiina ja pakata sitä mukaa tavarat kassiin, kun sitä alkaa tulemaan. Eipähän lentele sitten lattialle asti ostokset. Jouduttaa huomattavasti lyhentämään kassalle syntyvää jonoa. Mikä siinä on, että pitää pällistellä ja odottaa niin kauan, että on kaikki ostokset hihnan päässä, jotta voi ruveta pakkaamaan. Itse kyllä pyrin heti menemään pakkaamaan, kun olen tavarat laittanut kassalle, eipä tarvi myyjällä odotella, että saisi uuden asiakkaan palveltavaksi ja jono huilaa sujuvasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä olla ottamassa kassan päässä koppia valmiina ja pakata sitä mukaa tavarat kassiin, kun sitä alkaa tulemaan. Eipähän lentele sitten lattialle asti ostokset. Jouduttaa huomattavasti lyhentämään kassalle syntyvää jonoa. Mikä siinä on, että pitää pällistellä ja odottaa niin kauan, että on kaikki ostokset hihnan päässä, jotta voi ruveta pakkaamaan. Itse kyllä pyrin heti menemään pakkaamaan, kun olen tavarat laittanut kassalle, eipä tarvi myyjällä odotella, että saisi uuden asiakkaan palveltavaksi ja jono huilaa sujuvasti
Höpöhöpö,et nähnyt tilannetta ja se ei ollut kuvaamasi kaltainen.
- Anonyymi
S-Marketin myyjillä puuttuu äly aukaista lisäkassaa ennen kuin on jono jo. Asiakkaat ei oo sen kummempia. Suu auki seisotaan ja katotaan kun kassahenkilö lappaa tavaraa ohi. Siinä odotellessa voi kaivaa maksuvälineen ohi eikä alkaa penkomaan laukkua kun kaikki tavarat on hihnan toisessa päässä.
- Anonyymi
Vain tolloimmathan ne seisovat kassajonoissa, fiksuimmat käyttävät itse palvelua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tolloimmathan ne seisovat kassajonoissa, fiksuimmat käyttävät itse palvelua!
Olutta ei voi maksaa itsepalveluna, valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ihan itse käyttävät palvelua, sitähän kassalla toki saa. Jotkut taas käyttävät itsepalvelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olutta ei voi maksaa itsepalveluna, valitettavasti.
Onko sinulla alkoholiongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla alkoholiongelma?
On. Olut on aina loppu kotoa.
- Anonyymi
Mutta kyllä se yx mieskassa on töykeä.
- Anonyymi
Töykeämpi on yksi netissä vinkuva valittaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töykeämpi on yksi netissä vinkuva valittaja!
🤔😶
- Anonyymi
Pienetpä on murheet sinulla. Sattuuhan niitä vahinkoja. Kukapa meistä on täydellinen.
- Anonyymi
Pitää laittaa tena jos sulla vahinko sattuu.
- Anonyymi
Pappa vaatii vähintään valtiomiestason palvelua kun astuu S-Markettiin
- Anonyymi
On kyllä palvelun taso kirjavaa,kiitos vihreät ja vassarit.
- Anonyymi
Ja lestarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lestarit.
Onko vielä joku aihe tai henkilö, jota pappa ei ei ole tällä palstalla arvostellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lestarit.
Ja kommarit jne.....
- Anonyymi
H.S oli kyllä kiva... avasi kassan vain minulle. Isot + ssat siitäkin ja jatkoon yes yes!
- Anonyymi
Viekää tuo haukkuja kyttääjä jonnekin kauemmas täältä! Tyyppi todella vastenmielinen mielinen kiusaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viekää tuo haukkuja kyttääjä jonnekin kauemmas täältä! Tyyppi todella vastenmielinen mielinen kiusaaja!
Pysyisi siellä korvessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyisi siellä korvessa!
Siis kuka on se haukkuja,koira?Vai?
- Anonyymi
Pois edestä köyhät kassajonossa,täällä ois käteismaksajiakin.
- Anonyymi
Miten se luottotiedoton pankkikorttia saisikaan!
- Anonyymi
Nythän keskustelu menee jo pois aiheesta.
- Anonyymi
K-kaupassa on kotiinkuljetuspalvelu niin ei tarvi mennä kauppoihin ahdistumaan. Vinkki vinkki.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Jos asiakas karjaisee "sininen älletämmä" kassahenkilölle ei voi odottaa ystävällistä vastausta. Kannattaa aina miettiä miten kohtelee muita ihmisiä eikä vain tuijottaa omaan napaansa.
- Anonyymi
Hyvä Vili hyvä!
- Anonyymi
Sellaisia murjakkeita on muoritkin siellä kaupassa.
Ei ole palveluasennetta. - Anonyymi
Menkääpä K-Kauppaan, siellä palvellaan.
Ei ole köyhiä haitolla.- Anonyymi
Vai palvellaan... osa henkilökunnasta katsoo ikäänkuin asiakasta ei olisi olemassakaan, eivätkä osaa tervehtiä. Mutta auta armias, kun joku ystävä saapuu, silloin sitä kyllä pälpätetään.Ja aina tavarat on purkamatta, lavat käytävien täyttönä. Mutta osa myyjistä on kyllä ihan asiallista porukkaa.
- Anonyymi
K kauppaan on menty,ei voi käydä s kaupassa ku siellä on niin epäystävällinen kassapalvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K kauppaan on menty,ei voi käydä s kaupassa ku siellä on niin epäystävällinen kassapalvelu.
Pappa on käynyt itsepalvelukassalla ja todennut palvelun epäystävälliseksi. Kaljapurkki ei ole kelvannut ja kone ruvennut myyjää huutelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573803
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.463197Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532959Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,442850SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752426Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621931Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a241925Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1281796- 891249
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681190