Riittääkö nestekaasuliedelle 10amppeerin sulake.
Suunnittelen keittiöön sähköliedem vaihtamista kaasulieteen.
Riittääkö 10ampeerin sulake
12
448
Vastaukset 12
- Anonyymi
Mikä on lieden. Nimellisteho aevokilvessä
Myös käyttöohjeessa mainitaan sulakekoko - Anonyymi
Kaasuliesi ei toimi sähköllä !!!
- Anonyymi
Sytytin toimii sähköllä. 10 A riittää satavarmasti.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan että riittääkö kaasuliedelle 10 kg nestekaasua? Kyllä riittää hyvin pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Ei tarvitse sähköä!
- Anonyymi
Vois siinä olla valot ja vaikka sähkö uuni
Arvokilpi kertoo- Anonyymi
Vai että kaasuliedessä sähköuuni !!! Kas kun ei puu-uuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että kaasuliedessä sähköuuni !!! Kas kun ei puu-uuni.
Kaasuliedet sähköuunilla, noita löydät vaikkapa Nettiraudasta!
- Anonyymi
Hyvin riittää. Eihän siinä ole, kuin kipinägeneraattori.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on? Sulla on kuitenkin siinä seinässä 3x16 A syöttö tai sitten 1x20 A voi olla vanhassa remontoimattomassa talossa. Näissä kyllä paukkua piisaa.
- Anonyymi
Jos:
1) Liesi on kokonaan ilman uunia
tai
2) Liedessä on kaasulla kuumeneva uuni
molemmissa tapauksissa 10A sulake riittää.
Jos
3) Liedessä on sähköllä kuumeneva uuni:
Todennäköisesti 10A sulake riittää, mutta tarkasta käyttö- tai asennusohjeesta millaista sulakekokoa vaaditaan.
Jos on erityisen isotehoinen uuni, saattaa vaatia 16A, mutta usein 10A riittää.
Tehorajoitukset (lieden liitäntäteho):
10A = 2300 W
16A = 3680 W
Pelkkä sähkökipinän muodostus (jotta kaasulieden kaasuliekki saadaan syttymään) , tehonkulutus on hyvin vähäinen, joten varmaa 2A sulakekin riittäisi. Uudiskohteisiinhan tuollaisia ei asenneta, mutta jossain todella vanhassa talossa voi sulaketaulusta tuo 2A sulakekin löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455