Rakastan sinua liikaa! Odotan vain, että sanoisit jotain.. sanoisit, että välität edes vähän. Tai, että meistä voisi tulla jotain, jos ensin tutustutaan.
Haluaisin niin lähellesi❤️
n->m
En jaksa enää
32
896
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy olla tyhmä ihminen luulet et joku tunnistaa sata tuhatta käviää päivässä mu luulet tunnistetta
- Anonyymi
Ei ole ollut mahdollisuuksia sanoa oikein mitään. kuin hänelle
- Anonyymi
Ei tarvi sanoa mitään. Tuu mun lähelle vaan.
- Anonyymi
Rakastan sua nainen. Kaipaan läheisyyttä sun kanssa. Ei yhtään helpottanut nähdä ihan läheltä farkkupeppua. 😍🤩
- Anonyymi
Se että penis ottaa eteen kun näkee naisen perseen ei ole rakkautta!
- Anonyymi
Mäkin kaipaan sua ja läheisyyttä❤️✨💫🔥👍😘
- Anonyymi
Niin siinä sitten kävi, että kaikki luhistui 😭
Hetki menee, että saan itseni koottua. Mutta vahva nainen nousee aina tai sitten ei.. yritän nyt ainakin. Löytyisikö rakkautta muualta? ap- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
En jaksa enää yrittää. Ehkä näin on parempi. Olemme jatkossa vain ventovieraat toisillemme. Sitä hän varmaan haluaakin tai on aina halunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enää yrittää. Ehkä näin on parempi. Olemme jatkossa vain ventovieraat toisillemme. Sitä hän varmaan haluaakin tai on aina halunnut.
Mitä olet yrittänyt tehdä asialle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet yrittänyt tehdä asialle?
Yritin pitää yhteyttä..
- Anonyymi
Sinä olet minulle vain yksi anonyymi henkilö muiden joukossa. Asiat olisi voineet mennä toisinkin.
- Anonyymi
Asiat meni irl, niin kuin meni. En käsittele asioita tämän palstan perusteella. Vaan, miten tunnen oikeassa elämässä. Loukkaannuin ja se auttaa nyt unohtamaan hänet. Toivon vaan, että muistan tämän katkeruuden vielä kauan, ettei rakkaus häntä kohtaan pääse uusiutumaan.
- Anonyymi
No jos tuota noin kyselisit sitä ihan suoraan siltä mieheltä? Vai aattelitko ett hän täältä sut tajuaa tunnistaa anonyymipalstalta saatikka sitten vastailis? Tyhmiä riittää kyllä tääl S24 osastolla 🤣🥺
- Anonyymi
Sanoin rakastavani häntä, eikö se riitä?
- Anonyymi
Kaikki vastaukset tässä aloituksessa, ei ole aloittajalta. Ap.
- Anonyymi
Olihan se kova paukku huomata, että Hän on mennyt. Onneksi olen jo niin kovaa tekoa, että pääsen tästä vielä yli. Tunteetkin varmaan kuolee viimeistään siinä vaiheessa, kun muisti menee. Hänen sanoillaan: " Ei kaikki ole niin musta-valkoista".
Nyt on vain mustaa 😭💔 - Anonyymi
Minä kirjoitin tänne nämä sanat.🥰
- Anonyymi
Et kirjoittanut, kun minä! Olen aloittaja ja 17.45 myös minun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kirjoittanut, kun minä! Olen aloittaja ja 17.45 myös minun
Onko mitään parannusta tilanteessanne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mitään parannusta tilanteessanne?
Ei taida olla.. hän on tehnyt päätöksensä jättää. Tai siis ei jättää, kun ei meitä koskaan ole ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla.. hän on tehnyt päätöksensä jättää. Tai siis ei jättää, kun ei meitä koskaan ole ollutkaan.
Sanoi näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi näin?
Ei sanonut tai vastannut mitään, niin eiköhän asia ole näin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sanonut tai vastannut mitään, niin eiköhän asia ole näin..
No höh, olipa tylsästi tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh, olipa tylsästi tehty.
Hieman juu💔
- Anonyymi
Mä rakastan sitä naapurin miestä vieläkin. Harmi kun ei oo numeroo.
- Anonyymi
Toivottavasti saat yhteyden häneen..
- Anonyymi
Käy lainaamassa sokeria tai suolaa... 🤭
- Anonyymi
Täytyy sit vaan lähettää telepaattisesti viestiä. Onkohan sillä antenni sojottamassa oikeaan suuntaan? :D
- Anonyymi
Joskus on vain pakko luovuttaa kaikesta
- Anonyymi
Ei ole pakko luopua kaikesta. Miksi haluat niin?
- Anonyymi
Jo haluat tietää, mikä on suurin este. Pidän sinusta kokonaisuutena. Sensijaan niistä ihmisistä, joiden kanssa joudut olemaan tekemisessä, heistä en pidä, inhimillisellä tasolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741