On kaikista muista nuorista huolissaan paitsi minusta. Ties vaikka toivoisi kuolemaani.
Yksi tamperelainen päihdetyönntekijä sanoo, että nuorten pahoinvointi on kasvussa
26
191
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ajattelet, ettei hän olisi myös sinusta huolissaan ?
Koska ihan varmasti on. Masennuksesi aiheuttaa, että tuntuu ettei kukaan välitä.
Olet tärkeä, muista se.- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Ei minulla ole masennusta.
- Anonyymi
Hän on ollut Facebook dating osumani ja nykyään olemme myös kavereita Facebookissa.
- Anonyymi
"Kaikki muut paitsi minä itse" on valheellinen ajattelu.
Se on pakonomainen ajattelun malli, joka ei vie hyvään.
Ollisi opittava näkemään asiat positiivisemmin itsensä takia.
Itsen eriytyminen on muutenkin vaarallista ja terveellistä on olla ryhmässä 'kuten kaikki muut'.- Anonyymi
Mulla on paineita vapaaehtoistöistä.
- Anonyymi
Kertoo huonosta itsetunnosta, jos ajattelee, että itsessä olisi aina jotain vikaa, tai että itse olisi huonompi kuin muut.
Masennus ja ahdistus aiheuttavat herkästi itsetunnon heikentymistä.
Onko sekään terveellistä, että on ryhmässä ja yrittää " olla kuten kaikki muut " ?
Ihmisellä on lupa olla täysin oma itsensä, ei kukaan pakota olemaan " kuten kaikki muut ".
Itsellä ei ole hyvä olla, jos yrittää olla jotain, mitä ei oikeasti ole.
Kun hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on, niin huomaa, että kyllä muutkin hyväksyvät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on paineita vapaaehtoistöistä.
Miten vapaaehtoistöistä voi tulla paineita ?
Olen itse tehnyt aikoinaan vapaaehtoistöitä, ja se oli todella kivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vapaaehtoistöistä voi tulla paineita ?
Olen itse tehnyt aikoinaan vapaaehtoistöitä, ja se oli todella kivaa.Mä aloitin jo viime viikon maanantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä aloitin jo viime viikon maanantaina.
Vapaaehtoistyössä on hyvä puoli se, että ihminen tuntee itsensä hyväksytyksi ja jopa tarpeelliseksi.
Vapaaehtoistyössä voi antaa paljon, mutta siitä myös saa itselleen. Onnistumisen kokemuksia, sosiaalista kanssakäymistä, ehkä jopa uusia kavereita ja ystäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaaehtoistyössä on hyvä puoli se, että ihminen tuntee itsensä hyväksytyksi ja jopa tarpeelliseksi.
Vapaaehtoistyössä voi antaa paljon, mutta siitä myös saa itselleen. Onnistumisen kokemuksia, sosiaalista kanssakäymistä, ehkä jopa uusia kavereita ja ystäviä.Valtti työpajalla oon vapaaehtoistöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaaehtoistyössä voi antaa paljon, mutta siitä myös saa itselleen. Onnistumisen kokemuksia, sosiaalista kanssakäymistä, ehkä jopa uusia kavereita ja ystäviä.Mitä jos niissä tulee luvattomia poissaoloja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos niissä tulee luvattomia poissaoloja?
Jos tekee vapaaehtoistöitä, niin tuskin pystyy puhumaan luvattomista poissaoloista, koska työhän perustuu juurikin siihen vapaaehtoisuuteen, eli voit käydä jos haluat, ja jos et halua, ei ole pakko mennä.
Toki vapaaehtoistyössäkin jonkinlainen sitoutuminen on hyvä asia. Jos lupaa tietyt päivät ja ajat milloin menee, on hyvä pitää niistä kiinni.
Jos taas haluaa pitää vapaata, olla menemättä, niin kyllä sen pitäisi riittää, että siellä ilmoittaa milloin on poissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tekee vapaaehtoistöitä, niin tuskin pystyy puhumaan luvattomista poissaoloista, koska työhän perustuu juurikin siihen vapaaehtoisuuteen, eli voit käydä jos haluat, ja jos et halua, ei ole pakko mennä.
Toki vapaaehtoistyössäkin jonkinlainen sitoutuminen on hyvä asia. Jos lupaa tietyt päivät ja ajat milloin menee, on hyvä pitää niistä kiinni.
Jos taas haluaa pitää vapaata, olla menemättä, niin kyllä sen pitäisi riittää, että siellä ilmoittaa milloin on poissa.Tuosta kuoleman toivomisesta kysyisin, että onko olemassa niin julmia ihmisiä, että toivoisivat toisen kuolemaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta kuoleman toivomisesta kysyisin, että onko olemassa niin julmia ihmisiä, että toivoisivat toisen kuolemaa?
Toki heitäkin voi olla, ikävä kyllä. Mutta heillä on silloin itsellään tosi paha olla.
Terve ihminen ei toivo kenenkään kuolemaa, ei omaa, eikä muidenkaan.
Jos joku sanoisi, että toivoisi juuri sinun kuolemaa, niin kannattaisi yrittää olla kuuntelematta, koska ei sellaisesta kannata välittää. Se toinen purkaa pahaa oloaan nimenomaan julmalla tavalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos taas haluaa pitää vapaata, olla menemättä, niin kyllä sen pitäisi riittää, että siellä ilmoittaa milloin on poissa.Vapaaehtoistyösopimusta voi jatkaa rajattomasti.
- Anonyymi
Nuoret paljon tekevät itsemurhia.
- Anonyymi
No on kyllä melko sadistinen, psykopaatti psykiatri. Sillon sen pitäs olla hoidossa eikä muiden. Mieluiten tungetaan lepositeisiin huoneeseen 3 vuodeksi ja neuroleptejä sama aika, Hyvä että siinä tilassa voi edes paskoa ja se on oikeen sille. Ja sen jälkeen tietenkin kysytään että parantuko se pää sillä heidän hoidolla. Tuskin ku ei osaa sen jälkeen edes kykene syömään lihapullia joita on siellä vitun osastolla joka päivä.
KYLLÄ PSYKIATRIN PITÄÄ VÄLITTÄÄ JA SIIHEN KUULUU EMPATIA- Anonyymi
Ei se pidä paikkaansa, mitä hänestä sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pidä paikkaansa, mitä hänestä sanoin.
Vihaisena vain sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaisena vain sanoin.
Kyllä välillä saa olla vihainenkin.
Viha on myös tunne, ja on hyvä, että osaa näyttää tunteensa. Toki rajansa kaikella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä välillä saa olla vihainenkin.
Viha on myös tunne, ja on hyvä, että osaa näyttää tunteensa. Toki rajansa kaikella.Itse olen nykyään melkein aina vihainen ja se tuskin hyödyttää ketään, kaikkein vähiten itseä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen nykyään melkein aina vihainen ja se tuskin hyödyttää ketään, kaikkein vähiten itseä.
Miksi sitten olet melkein aina vihainen, kun siitä ei itsellekään ole mitään hyötyä ?
Eikö olisi parempi olla sillä tavalla, ettei ole vihainen.
Ja mille olet vihainen, itsellesikö ?
- Anonyymi
Hän on myös mielenterveystyöntekijä.
- Anonyymi
Kanootilla melonta on hieno harrastus.
- AnonyymiUUSI
35-vuotias mies on yleensä kiinnostavampi kuin 20-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382426Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482030Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91966Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien481695Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391428Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241096Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68905Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62893Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119888- 67886