joo elikkä häämatkaa tässä mietiskelin. tietäiskö joku paikan joka oli "hienostunut", muttei mikään yleinen turistikohde. matka kesällä ja joku lämmin paikka olis ihan jees...tosin ei mielellään yli 5h lentomatkaa... hmmm---meri, hiekkarantoja ilman sairasta turistirysää, kallioita, rentoutumista, hyviä paikallisia ravintoloita. rauhallinen paikka, jossa vois keskittyä omaan kultaan ja rentoutumiseen...x) meni vaikeeks...onko joku käyny paikassa jossa olis edes osa näist toiveista?
häämatkalle...MINNE?
6
1589
Vastaukset
- romantikko kakkonen
pariisi on romantiikan pääkaupunki.
- eelia- 76
Mä vihaan Pariisia sydämeni pohjasta, ei voi mitään. Me lähdetään Budapestiin.
- simpukka
Joku Välimeren pieni matka kohde? Varmasti matkaoppaissa on selitetty, kuinka turistirysä paikka on. Ja miksi se pitäisi olla matkatoimiston kautta? Hommatkaa itse lennot, hotellit yms. niin varmasti saatte mieluisenne :). Itse haaveilen häämatkasta Santoriniin, Kreikkaan.
- on kyllä
jo aikamoinen turistipaikka...
- Elokuun morsian
Ranskan ja Italian Rivieralla on aivan ihania paikkoja. Ja siellä on kiva myös reissata pitkin rivieraa, etenkin jos on kauemmin kuin viikon. Löytyy merta, rantoja, ihania ravintoloita, ostosmahdollisuuksia, ei sairasta turistirysää, alle 5h lentomatka, aika moni toiveesi siis toteutuu :)
- rannoissa löytyy
heei..
ahvenanmaakin yllättää, on kuin ois oikeasti ulkomailla, rantoja ja majoituksia ihanaisia on mistä valita. tänä kesänä oltiin vko, kierrettiin saaria. oli parhaat helteet ja mielettömän hienoa!
pohjois-saksassa on myös mahtavat valkeat hiekkarannat, suht edullista kun menee pikkukyliin. suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku425128Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1012088Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302016HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1151853Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151819- 1111730
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma491097Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2371033Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.45944- 71931