Voin kuvitella kuinka me ajauduttaisiin autiolle saarelle kahdestaan

Anonyymi-ap

Ensin olisit rohkea, kyllä me tästä selvitään, olethan armeijan käynyt. Kun aikaa kuluisi alkaisit ikävöidä äitiäsi ja läheisiäsi. Rakentaisit lauttaa jotta pääsisit pois. Minut jättäisit saarelle, olisit jo kyllästynyt. Joisit viimeiset vedet jos olisi tarpeen. Pyydystäisit oman ruoan ja huutaisit että hommaa omat sapuskat. Huutaisit kuinka oksettava karvainen nainen olen. Ja oikeassahan olisit, kun ei sheivausvälineitä olisi. Kaikki romantiikka olisi poissa. En kestäisi kuinka nyyhkyttäisit palmun alla öisin ikävästä kotiin. Oma vaimokulta ja se kaikista rakkain...äiti. Jumissa saarella parrakkaan ja karvaisen naisen kanssa. Niin siinä kävisi.

17

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hih hih :) 🏝🏝🏝

• Anonyymi

Väärässä olet. Rakentaisin saaren täyteen taloja, jotka täyttäisimme omilla lapsillamme. Taistelisin viimeiseen asti, jos joku joku ulkopuolinen yrittäisi saarelle. Olisin onnellisempi kuin koskaan siellä, koska minulla olisi sinut ja ihana perheemme. Olisimme omavaraisia. Kasvatamme kaiken ruokamme ja lisäksi kalastan ja metsästän ruokaa.

• Anonyymi

Kauhea tarina, voin kuvitella melkein saman. Paitsi että mun tarinassa mä tuntisin kasvavaa syyllisyyttä siitä että hän joutuu olemaan samalla saarella mun kanssa, ja yrittäisin uida sieltä pois.

• Anonyymi

...no nyt mulle tuli paha mieli tästä. Hieno homma.

• Anonyymi

Mun tarinassa keksittäisiin yhdessä tehdä ne sheivausvälineet ja sitten sheivailtaisiin yhdessä…

• Anonyymi

Äitiiiiiiiii, nyh nyh 😭😭

• Anonyymi

Ootko kateellinen siitä että jollain on rakastavat vanhemmat ja hyvät välit heihin🙄🙄
        -sivusta

• Anonyymi

Tuohan olisi ihan oikein sinulle, kun saalistat toisen naisen miestä. Mieti miltä tuntuisi itsestäsi, jos sinulle tehtäisi niin? Ja kun se mies pettää kerran, niin tuskin sinullekaan olisi uskollinen. Eikö vapailta markkinoilta löytyisi joku sinullekin, vai kaipaatko naisten välistä kilpailua? Jotkut sellaisestakin saa tyydytystä.

• Anonyymi

Rauhoitu. Tuskin sun miestä kukaan saalistaa kuvitteellisessa tarinassa 😂

• Anonyymi

Sulle on varmaan vaikea lukea kirjoja koska jos on pettämistarina niin luulet että on oma miehesi kyseessä. Kannattaa hakea apua sairaalloiseen mustasukkaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoitu. Tuskin sun miestä kukaan saalistaa kuvitteellisessa tarinassa 😂

Olen täysin rauhallinen. Hirvittää vaan, kun ihmisiltä tuntuu olevan moraali täysin hukassa. Ihan kaikki tuntuu olevan sallittua tässä maailmassa. Siis kyllä jokainen joutuu vastaamaan vielä omista teoistaan, vaikkette sitä pystykään nyt ymmärtämään. Enkä minä pelkää kenenkään saalistavan "miestäni", koska ihan sinkku olen. Kysyin ap:ltä täysin relevantit kysymykset, joihin ei ainakaan vielä tullut vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin rauhallinen. Hirvittää vaan, kun ihmisiltä tuntuu olevan moraali täysin hukassa. Ihan kaikki tuntuu olevan sallittua tässä maailmassa. Siis kyllä jokainen joutuu vastaamaan vielä omista teoistaan, vaikkette sitä pystykään nyt ymmärtämään. Enkä minä pelkää kenenkään saalistavan "miestäni", koska ihan sinkku olen. Kysyin ap:ltä täysin relevantit kysymykset, joihin ei ainakaan vielä tullut vastausta.

Tutustupa joskus vaikka kirjaston sisältöön, sieltä löytyy niin oikeita kuin kuviteltujakin versioita ihmisistä, jotka eivät ole sinä. Lue edes muumeja! Meitä on moneen junaan, ja toiset jää asemalle vahingossa tai tahallaan - sellainen on katsos ihmisyyden koko kirjo, ja se ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustupa joskus vaikka kirjaston sisältöön, sieltä löytyy niin oikeita kuin kuviteltujakin versioita ihmisistä, jotka eivät ole sinä. Lue edes muumeja! Meitä on moneen junaan, ja toiset jää asemalle vahingossa tai tahallaan - sellainen on katsos ihmisyyden koko kirjo, ja se ihan ok.

Luen kyllä paljonkin, mutten kioskikirjallisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luen kyllä paljonkin, mutten kioskikirjallisuutta.

Tuntuu että ymmärrys ja vaikutus on sitten jäänyt hyvin, hyvin pinnalliseksi, ja ihminen sivistymättömäksi. Itse en mainostaisi sitä ihan noin äänekkäästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mene töihin kirjastoon. Lapsena ja nuorena luin hyvinkin paljon.

Ihan kiva tarina ap. :)

• Anonyymi

Söisin sut tokana päivänä. Ekana päivänä nusuteltaisiin halusitpa tai et.

• Anonyymi

Mä alkaisin pelaamaan eka päivän jälkeen pako salatulta saarelta;) .. peliä, mä ennakoin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      54
      6968
    2. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      99
      6471
    3. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      60
      5533
    4. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      99
      5361
    5. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      19
      5307
    6. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      100
      4963
    7. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      8
      4770
    8. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      77
      4583
    9. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      73
      4170
    10. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      24
      4137
    Aihe