>Olen juonut 11.7 laivalla varmaan joku 20 lonkeroa
>tämän jälkeen 25.7 10-15 olutta lonkeroa >sitten join 09.08 kanssa sen 10-15 olutta/lonkeroa.
Sitten olinkin 5viikkoa juomatta päivän vajaa kunnes viime perjantaina join 4 kaljaa ja yhden pintin.
Ja nyt tänää tuli että pitäis käydä vielä peth testissä ajokortin palauttamiseen liittyen. Minkäköhälaista tulosta on odotettavissa jos huomenna menis? Pystyn varmaan perjantaihin asti lykkäämään mutta sitte alkavat varmaan jo epäillä. Olen vielä sanonut etten käytä alkoholia ollenkaan niin paras ois jos tulos ois alle sen 0,05 nii sitä ei eritellä mitenkään muuten kuin satunnaiskäytöksi. Kertokaa jos ootte ollu tossa testissä ja millasia tuloksia ja mimmosella dokaamisella.
Olen reilu 30v perusterve ukko
B peth testi tulossa
11
105
Vastaukset
- Anonyymi
nollaa näyttää
- Anonyymi
Onko varma tai millä todennäköisyydellä veikkaat, mietin että kannattaisiko sanoa hoitajalle että muutama kalja viikonloppuna tullut otettua pitkästä aikaa et jos se arvo on hieman nousussa nii ei sit jälkikäteen tarvii alkaa selittelee
- Anonyymi
Henkilön alkoholin käyttömäärästä ja käytön pituudesta riippuen PEth näkyy verenkierrossa vielä 2 – 4 viikon kuluttua alkoholin käytön lopettamisen jälkeen. eli voi näkyä niin siirrä ihmeessä sitä aikaa taas.
- Anonyymi
Absolutistilla arvo on alle 0,05.
Aloittajan määrät ei varmaan paljon arvoa nosta.
Itse kerran join runsaasti olutta perjantaina, tiistaina, ja heti seuraavana perjantaina otettiin tuo koe, arvo oli 0,17.
Kaipa siihen vaikuttaa myös ihmisen elimistö ym. tekijät. - Anonyymi
Miksi aloittajalla on mennyt ajokortti jos ei ole oneglmia alkoholin kanssa? vaiko ei satunnaiskäyttäjä osaa ola pois ratista sen kerran kun on juonut?
- Anonyymi
Siinä suhteellisen uudessa testissä saattaa näkyä jopa kuukauden ajalta, että oletko ottanut alkoholia.
- Anonyymi
Siis ei paria sauna-kaljaa kerran viikossa lasketa.
- Anonyymi
Harvemmin otettu ja pienikin määrä voi näkyä testissä, mutta se, että arvojen yläraja paukkuisi, vaatii aika runsasta ja pitempikestoista juomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei varmaan paljoa arvoa hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sen takia aloittajalla on mennyt ajokortti kun on juonut pari saunakaljaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei varmaan paljoa arvoa hetkauta.
mennyt tuon takia ajokortti . parista saunakaljasta ja lähtenyt saunan jälkeen auton rattiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382396Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391408Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241046Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67886Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67866