Halusin tai en

Anonyymi-ap

Kaksoisliekit käyvät joskus läpi erojakson.
Vaikka se voi olla äärimmäisen tuskallista ja turhauttavaa,
se on monesti välttämätöntä henkiselle paranemiselle.

Vasta kun kaksoisliekit tuntevat tyhjyyttä,
ikään kuin osa heistä puuttuisi,
he alkavat todella parantaa tunnehaavoja,
jotka estävät heitä tuntemasta oloaan kokonaisiksi yhdessä.

Ero on yleensä vain tilapäistä.

Koska kyseessä ovat vahvat energiat, kaksoisliekit ovat sidoksissa toisiinsa ja jakavat rakkauden toisiaan kohtaan,
riippumatta siitä,
ovatko he suorassa yhteydessä toisiinsa vai eivät.

Anteeks 💔

41

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakas mies se on meistä kiinni. Korjataan ne yhdessä ❤️

• Anonyymi

En mieti kuin vaimoani

• Anonyymi

Mä tiedän

• Anonyymi

Mitä sä tiedät?

• Anonyymi

Ei kai kukaan mies sentään kirjoita näitä kaksoisliekkijuttuja? 🤔

• Anonyymi

Traumakemiasuhde on aika paljon yleisempi, kuin mikään kaksoisliekkijuttu. Mutta hyödyllinen kyllä, koska toinen osapuoli näyttää meille meidän traumat. Niitä me voidaan sitten lähteä työstämään 😌🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traumakemiasuhde on aika paljon yleisempi, kuin mikään kaksoisliekkijuttu. Mutta hyödyllinen kyllä, koska toinen osapuoli näyttää meille meidän traumat. Niitä me voidaan sitten lähteä työstämään 😌🙏

Terapia on parempi traumaattiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terapia on parempi traumaattiselle.

Terapiassa tai muuten. En tuossa tarkoittanut kyllä yhtään, että sen traumasidoksen toisen osapuolen kanssa. Yleisesti kerroin, että me ihmiset voimme hyötyä siitä, kun joku nostaa meidän traumamme pintaan. Kaksoisliekit ovat niin harvinaisia, että ehkä tässäkin ajassa muutama koko maapallolta yhdistyy. Silloin täytyy olla aika lailla valmiita ja valaistuneita sieluja, jotta voivat sulautua yhteen. Toki voivat kohdata tässä elämässä ja sitten jatkaa taas seuraavassa elämässä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terapiassa tai muuten. En tuossa tarkoittanut kyllä yhtään, että sen traumasidoksen toisen osapuolen kanssa. Yleisesti kerroin, että me ihmiset voimme hyötyä siitä, kun joku nostaa meidän traumamme pintaan. Kaksoisliekit ovat niin harvinaisia, että ehkä tässäkin ajassa muutama koko maapallolta yhdistyy. Silloin täytyy olla aika lailla valmiita ja valaistuneita sieluja, jotta voivat sulautua yhteen. Toki voivat kohdata tässä elämässä ja sitten jatkaa taas seuraavassa elämässä jne.

Jaahans. Semmosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaan halua aloittaa taas alusta tätä samaa vielä seuraavassakin elämässä.
        Turhauttavaa.
        Molemmat tietää miten asia on mutta silti se mies pistää vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaan halua aloittaa taas alusta tätä samaa vielä seuraavassakin elämässä.
        Turhauttavaa.
        Molemmat tietää miten asia on mutta silti se mies pistää vastaan.

Kaksoisliekkisuhteessa on kuitenkin kysymys itsestä, oman sielun matkasta ja kehityksestä. Ei siinä ole päämääränä suhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo irrallaan. Ei sellaisen trauma triggeri tyypin kanssa voi olla edes samassa tilassa. Minä en voinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo irrallaan. Ei sellaisen trauma triggeri tyypin kanssa voi olla edes samassa tilassa. Minä en voinut.

Kannattaa kuitenkin kääntää katse sisimpään, siis siihen mitä itsestä löytyy. Toisen vikoja tutkimalla ei voi toipua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin kääntää katse sisimpään, siis siihen mitä itsestä löytyy. Toisen vikoja tutkimalla ei voi toipua.

Mistä niin päättelet, että joku niin tekisi?
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet, että joku niin tekisi?
        Sivusta

Siis ihan vastasin varoiksi, kun tuossa puhuttiin "triggeri tyypistä". Niitä "triggerityyppejä" kun on suhteessa kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksoisliekkisuhteessa on kuitenkin kysymys itsestä, oman sielun matkasta ja kehityksestä. Ei siinä ole päämääränä suhde.

En mä.sellaista väittänytkään!
        Enkä halunnut/hakenut.

• Anonyymi

Oletko sinä jonkun toinen puolisko?

• Anonyymi

Aloitus on naiselta.
      Anteeks että unohtui mainita.

• Anonyymi

Mutta kaksoisliekeistä molempien pitää olla rehellisiä, vai meinaatko et rehellinen täydentää epärehellistä.

• Anonyymi

Miten toi muhun liittyy?
        Mä olen rehellinen ollut koko aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten toi muhun liittyy?
        Mä olen rehellinen ollut koko aika.

Minkä ikäisen naisen aloitus??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16-19 v. arvelisin. 🤔Tosin ei täällä luulisi olevan alle 30 -vuotiaita. Työskentelen parikymppisten kanssa ja niille s24 on sama kuin bingo tai naistentanssit oman ikäisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tarpeeks vanhan.
        Miksi sä sitä kysyt?

• Anonyymi

Miksi et voinut olla yhteydessä sitten?

• Anonyymi

Helpompi kehitellä tänne liekkijuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpompi kehitellä tänne liekkijuttuja.

Näilläkin asioilla rahastetaan aika monia.

• Anonyymi

Hän tietää kyllä miksi.
        Mikään ei ole musta kiinni, vaan hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näilläkin asioilla rahastetaan aika monia.

Rahastetaan psykoottisia.. hienoa

• Anonyymi

Joskus se fyysinen ero voi olla lopullinen. Henkinen kasvu toki jatkuu erilläänkin. Harvoin kaksoisliekit edes päätyvät yhteen. Usein varattuja.
      Harvoin suhde toimii, mutta se voi toimia jos kaikki aspektit kohdillaan. Tsemppiä vaan.
      Itse periaatteessa yli päässyt, ainakin hyväksynyt ettei enää ehkä kohdata.

• Anonyymi

Kun niissä ei ole päämääränä suhde.. minusta tuntuu että joku on keksinyt vain harhaisille rakastuneille termin. Siinä sitten johdatellaan siihen ettei se suhde ole päämäärä vaan henkinen kasvu tahoillaan ja itsensä rakastaminen, tunnelukoista pääseminen, traumojen parantaminen jne.

Olen tätä pohtinut. Antaahan tuollainen lohtua. Mutta lopulta järki voittaa.

Snainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun niissä ei ole päämääränä suhde.. minusta tuntuu että joku on keksinyt vain harhaisille rakastuneille termin. Siinä sitten johdatellaan siihen ettei se suhde ole päämäärä vaan henkinen kasvu tahoillaan ja itsensä rakastaminen, tunnelukoista pääseminen, traumojen parantaminen jne.

Olen tätä pohtinut. Antaahan tuollainen lohtua. Mutta lopulta järki voittaa.

Snainen

Kyllä tuo termi on ollut olemassa jo kauan, kun Platon (antiikin Kreikan filosofi, Akatemian perustaja) jo siitä puhui. Että ei ole ihan tämän päivän "harhaisille rakastuneille" kehitetty termi.

• Anonyymi

Se että fyysistä pysyvää eroa on hankala hyväksyä ja sitä, ettei voi olla pari toisen kanssa johtuu siitä, että se seksuaalinen energia on yliluonnollista ja tietää, että sitä ei kenenkään muun kanssa voi kokea. Tämä on itselleni juurisyy siihen, minkä takia uskon, että tällä matkalla olevien kuuluisi oikeasti olla yhdessä.
        -toinen Snainen

• Anonyymi

Ihmiset on yhteydessä jos ne haluaa jonkun elämäänsä. Sitä on vaikea ymmärtää. Kokemusta on.

• Anonyymi

Ainahan sitä voidaan itsellemme uskotella, että kyllä se Jorma-Marjaana minua rakastaa..

• Anonyymi

Täällä kirjoittaa keskenään ne, jotka uskovat kaksoisliekkijuttuihin. Uskovatkohan oikeasti kirjoittavansa kaivattunsa kanssa, sitä joskus hämmästelen. Mutta lohtunsa kullakin. Varmaan sopisivat yhteen sen toisen kirjoittajan kanssa, kun samat mielenkiinnon kohteet😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kirjoittaa keskenään ne, jotka uskovat kaksoisliekkijuttuihin. Uskovatkohan oikeasti kirjoittavansa kaivattunsa kanssa, sitä joskus hämmästelen. Mutta lohtunsa kullakin. Varmaan sopisivat yhteen sen toisen kirjoittajan kanssa, kun samat mielenkiinnon kohteet😁

Mä ainakin kirjoittelen kaksoisliekkini kanssa. Meillä on telepatiaa ja se helpottaa kummasti asiaa. Meillä on erojakso meneillään. Tässä on kehitetty itseään kovasti🔥💫🔥

• Anonyymi

Haluan, että asiat tapahtuvat niin että ne tuntuvat oikeilta.
      Ei ketään miellyttääkseen vaan hyvää synnyttääkseen.
      Sitä odotan. Haluan että oikein tapahtuu!

• Anonyymi

Aina se erijakso tulee kun on alussa kohdattu hyvin lyhyen aikaa. Itse uskon nykyään, että ei tällä matkalla olevat edes päädy koskaan yhteen. Kauan sitä itse uskottelin, että hän vielä palaa, mutta näiden vuosien aikana kun ollaan oltu kumpikin tahoillamme, olemme ajautuneet niin kauas toisistamme, että se tekee tilanteesta käytännössä mahdottoman. Varsinkin kun toinen ei uskalla kohdata ja toisaalta jos se päivä vielä tulisi, niin en tiedä miten itse reagoisin. Ehkä minä pakenen silloin.

• Anonyymi

Meidän erojakso on nyt vihdoinkin ohi hänen kanssaan🔥💫🔥

• Anonyymi

Hienoa, onnea teille ❤
        Mä luulen että tää erojakso on lopullinen. 💔

~aloittaja~

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, onnea teille ❤
        Mä luulen että tää erojakso on lopullinen. 💔

~aloittaja~

Kiitos. Toivottavasti ei. Kannattaa manifestoida. Niin mä tein ja johan alkoi tapahtua. Tsemppiä jatkoon!🤗

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      150
      3225
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2200
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2167
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      73
      1876
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1692
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1626
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      12
      1515
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1198
    9. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1143
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1095
    Aihe