SJB tekee työnsä tunnollisesti

Anonyymi-ap

Aloitettu työ viedään loppuun saakka niin, että asiakas on lopputulokseen tyytyväinen.

12

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahalle (laukuille) pitää saada vastinetta.

• Anonyymi

Voi herrantähde tuota ihmisen elämää. Neljääkymppiä lähestyvä nainen kuvaa kännykällä päivästä toiseen itseään. Hymyilee linssiin, mutristaa huuliaan, heittää hiuksiaan puolelta toiselle, suoristaa ruotoaan eli työntää rintavarustuksen etualalle ja lopuksi toi polvi koukistetaan omituiseen asentoon. Aina sama juttu, toppi vain vaihtuu.
      Onko tuo sitä kadehdittua luksuselämää, kertokaa tyhmälle?

• Anonyymi

Minun mielestä sinä olet tyhmä, jos pitää seurata tämän lähes nelikymppisen elämää aina suun mutristamisesta rintavarustukseen! On tarkkaa seurantaa! Aina sama juttu? Eli olet tämän naisen vakiseuraaja ja tiedät jopa topit? Kyllä sinun pitää itse päättää onko luksuselämää vai ei. Ja jatkaa tutkimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä sinä olet tyhmä, jos pitää seurata tämän lähes nelikymppisen elämää aina suun mutristamisesta rintavarustukseen! On tarkkaa seurantaa! Aina sama juttu? Eli olet tämän naisen vakiseuraaja ja tiedät jopa topit? Kyllä sinun pitää itse päättää onko luksuselämää vai ei. Ja jatkaa tutkimista.

Ai olen tyhmä jos ajatuksen ei sinua miellyttänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla ei ollut viimeisessä postauksessa mitään yläosassa muuta kuin käsi silikonien peittona. Aivan liian isot farkut oli kuvassa koska Sofia on laihduttanut kovasti koska haluaa mannekiiniksi hänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla ei ollut viimeisessä postauksessa mitään yläosassa muuta kuin käsi silikonien peittona. Aivan liian isot farkut oli kuvassa koska Sofia on laihduttanut kovasti koska haluaa mannekiiniksi hänkin.

Sofia on nyt nostanut vanhoja postauksia esiin koska miehensä on reissussa ja Sofia esittää siksi olevansa sairas koska ei ole mitään uutta laitettavaaa koska ei pääse dinnereille eikä saa uusia laukkuja. Ilmeisesti saita elättäjänsä on ottanut Sofialta luottokortin pois koska saita elättäjänsä yrittää esittää että hänellä ei olisi varaa elättää avioeroa hakenutta vaimoaan ja pientä lastaan. Sofian luksuselämän esittäminen ja kalliiden matkojen mainostaminen menee ristiriitaan miehen tavoitteiden kanssa että ex-vaimolle ei tarvitsisi antaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai olen tyhmä jos ajatuksen ei sinua miellyttänyt?

Inhoan Martinaa ja myös sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on nyt nostanut vanhoja postauksia esiin koska miehensä on reissussa ja Sofia esittää siksi olevansa sairas koska ei ole mitään uutta laitettavaaa koska ei pääse dinnereille eikä saa uusia laukkuja. Ilmeisesti saita elättäjänsä on ottanut Sofialta luottokortin pois koska saita elättäjänsä yrittää esittää että hänellä ei olisi varaa elättää avioeroa hakenutta vaimoaan ja pientä lastaan. Sofian luksuselämän esittäminen ja kalliiden matkojen mainostaminen menee ristiriitaan miehen tavoitteiden kanssa että ex-vaimolle ei tarvitsisi antaa mitään.

Poliisit tajusi että Niko oli se huumepomo Sofian instapröystäilyjen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaan reppu selkään ja patikoimaan, se voi sun nuppia vähän kirkastaa🤯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan vapaasti voit inhota vaikka muakin, sekös ei mua hetkauta. Tosin voisit hakea apua itsellesi, niin kenties pääsisit tuosta inhostasi eroon vieraita ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan vapaasti voit inhota vaikka muakin, sekös ei mua hetkauta. Tosin voisit hakea apua itsellesi, niin kenties pääsisit tuosta inhostasi eroon vieraita ihmisiä kohtaan.

Mistä tiedät, että ollaan vieraita toisillemme?

• Anonyymi

Hinnasto esiin niin tullaan käymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      116
      5093
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      209
      4671
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      64
      3879
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3240
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1785
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      29
      1644
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1358
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1272
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      16
      1228
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      43
      1154
    Aihe