Taas Auto Bild vertailu: Renault Captur voitti, Yaris Cross hävisi!

Anonyymi-ap

Uusimmassa Auto Bild Suomessa vertailu, jossa Yaris Cross ei saanut kovinkaan mairittelevia arvosteluja. Kova melu, kova huuto kiihdytyksissä ja suurempi kulutus maantieajossa kuin hybridi-Capturissa.

Toyota on aina vertailutestien jumbo.

45

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihtyvyys 80–120 km/h
      Captur 7,4 sekuntia
      Yaris Crossa 10,5 sekuntia

      Melu 130nkm/h Yaris Cross 4 dB suurempi

      • Anonyymi

        Toyotan hevosvoimat ovat aina kautta aikain poneja. Ihmettelen miksi tuo YC on suosittu meillä, aivan kaamea kötöstys.


      • Anonyymi

        Mutta kun japsit käyttää enemmän rahaa markkinointiin, ja vähemmän mm. äänieristykseen ja ruostesuojaukseen. Siitä sopulit tykkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun japsit käyttää enemmän rahaa markkinointiin, ja vähemmän mm. äänieristykseen ja ruostesuojaukseen. Siitä sopulit tykkää!

        Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.

        Mitä järkeä kärsiä yariksen ratissa kun voi nauttia ajamisesta muilla paremmilla autoilla.
        Uusia sähköautoja saa jo yariksen hinnalla. Hieman hullua siis rampata öljynvaihdoissa!
        Tulpanvaihdoista ja ilmanputsareista nyt puhumattakaan. Mikäs sitten kun Yaris ei lähde käyntiin ja jarrut häviää pakkasella. Luotettavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä kärsiä yariksen ratissa kun voi nauttia ajamisesta muilla paremmilla autoilla.
        Uusia sähköautoja saa jo yariksen hinnalla. Hieman hullua siis rampata öljynvaihdoissa!
        Tulpanvaihdoista ja ilmanputsareista nyt puhumattakaan. Mikäs sitten kun Yaris ei lähde käyntiin ja jarrut häviää pakkasella. Luotettavaa?

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Tojotissa ei ole vikoja vaan ominaisuuksia.
        https://www.ksml.fi/paikalliset/8760368


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Katsotaan taas totuutta silmiin totuutta teron vänkääminen poista.https://www.youtube.com/watch?v=O1bPQcbq64chttps://www.facebook.com/Oulunautotyo/videos/toyotan-vetoakselit-ruostuu-värinänvaimentimen-kohalta-ja-tarpheeksi-ko-se-aksel/1936907876474159/?locale=fi_FIhttps://www.is.fi/autot/art-2000010573482.htmlhttps://www.facebook.com/ruosteestokeskus/videos/ja-siitä-2011-toyota-auris-jolla-ajettu-60tkmaletaan-olla-jo-myöhässä-mutta-parh/1006088098253923/https://www.youtube.com/results?search_query=toyotan+moottori+kolisee siinä sulle ikuinen toyota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.

        Melu pakottaa ajamaan hiljaa ja pitkälle matkalle ei halua lähteä. Marketti ja terkkari, siinä ne. Auto säästyy ja sitten voi kehua sitä kestäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Kuka niillä peltirummuilla voi paljon ajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Ei tietenkään ole vikoja, ne ovat ominaisuuksia, joita parannellaan huollossa.
        Toisille on helppo valehdella, mutta on aika säälittävää, jos valehtelee itselleen.


      • Anonyymi
        UUSI

      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Toyotahan siellä korjaamolla seisoo vähän välilä, huoltoväli 15 000 km, alvariinsa käytettävä aikaa Tojon huoltamiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotahan siellä korjaamolla seisoo vähän välilä, huoltoväli 15 000 km, alvariinsa käytettävä aikaa Tojon huoltamiseen.

        Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!

        Arvaa kiinnostaako yhtään, kun auto vaihtuu uuteen kolmen vuoden välein.


    • Anonyymi

      Toyota paras viimeisestä päästä haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa on ne paskoja

    • Anonyymi

      Asialinja. Miksi testata kun tietää jo etukäteen testin jumbon

      • Anonyymi

        Näin on. Toyotaa ei pidä koskaan verrata muihin merkkeihin, vaan ainoastaan toisiin Toyotiin. Muuten tulee turpaan, aina.


    • Anonyymi

      Miettikääpä sitä että ranskalainen firma tekee autoja joita myydään tojotana. Kun tojota ei itse osaa niin se ostaa ranskalaiselta ja myy tojotana.

      Mikään ranskalainen automerkki ei ole halunnut ostaa tojotalta autoja jotka se haluaisi myydä omalla merkillään. Tojotan osaamista ei kukaan halua.

      • Anonyymi

        Tojoina myydään subarua ja bemaria ja ranskiksia.
        Ja ne on nyt sitten muka hyvää laatua.
        Jenkeissä myydään maxdoja tojoina.
        Tojoja ei oikeastaan enään edes ole kuin pari.
        On tämä aika huvittavaa touhua.


    • Anonyymi

      Tojotaaaaa. Aaaah. Taaskaan ei pettänyt. Testin huanoin

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä järkeä on maksaa n.6 tuhatta euroa enenmän huononmasta autosta, vain sen takia että saa Toyotan.

      • Anonyymi
        UUSI

        -parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
        -kestää ja kestää toisin kuin patongit
        -sulava voimalinja eli ei nyi tms.
        -hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
        -hyvä myynti-huoltoverkosto


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        -parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
        -kestää ja kestää toisin kuin patongit
        -sulava voimalinja eli ei nyi tms.
        -hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
        -hyvä myynti-huoltoverkosto

        Vertaappa yaris Crossia Peugeot 2008 tai Renault Capturiin. Patongit tyylikkäämpiä ja parempia!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        -parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
        -kestää ja kestää toisin kuin patongit
        -sulava voimalinja eli ei nyi tms.
        -hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
        -hyvä myynti-huoltoverkosto

        Muovilla tuetut pellit, etteivät väpätä ja pärise epätasaisella pinnalla. Foliota koko auto.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaappa yaris Crossia Peugeot 2008 tai Renault Capturiin. Patongit tyylikkäämpiä ja parempia!

        Olen verrannut ja esim Pösö 2008 täysin paska sisustukseltaan, mittaristokin viisarimittarilla. Kone nyki ja alusta kolisi. Renu taas empi hybridinä kun on se kaamea monitilavaihteisto. Yaris Cross tuli valittua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen verrannut ja esim Pösö 2008 täysin paska sisustukseltaan, mittaristokin viisarimittarilla. Kone nyki ja alusta kolisi. Renu taas empi hybridinä kun on se kaamea monitilavaihteisto. Yaris Cross tuli valittua.

        Pösö jos oli 1.2 Puretech pikkuturbolla on koneen öljysihti tukossa. Siitä johtuu nykiminen. Tossa koneessa on öljykylvyssä uiva jakohihna, joka murenee ennen vaihtoväliä. Mujut tukkii öljykierron ja kone sanoo kilikolipoks!


    • Anonyymi
      UUSI

      Tässä mittauslukemia:

      Ohituskiihtyvyys 60-100, Rellu 5.1s Toyota 5.9s.
      Ohituskiihtyvyys 80-120, Rellu 7.4s Toyota 10.5s.
      0-160 km/h. Rellu 28.9s. Toyota 34.8s.
      Sisämelu 130km/h. Rellu 69db. Toyota 73db
      Testikulutus Rellu 5.0l/100km. Toyota 5.5 l/100km
      Huoltoväli Rellu 30000km/2 vuotta. Toyota 15000/1 vuosi
      Takuu Rellu 4 vuotta/100000km. Toyota 3 vuotta/100000k
      Tankki Rellu 48 litraa. Toyota 36 litraa
      Toimintamatka testikulutuksen mukaan, Rellu 960km. Toyota 650km
      Testin kokonaispisteet Rellu 553. Toyota 504

      • Anonyymi
        UUSI

        Olihan se Toyota hopealla.


      • Anonyymi
        UUSI

        Toyotan 25 vuotisen hybridin kehityksen tulos!!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan 25 vuotisen hybridin kehityksen tulos!!!

        Parasta mitä rahalla saa. Muut ovat jäljittelijöitä mutta eivät pääse samaan hybridissä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo tankin koko toyotassa täysi vitsi kun auto ei mene juuri ollenkaan hybridillä saa olla tankaamassa vähän väliä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta mitä rahalla saa. Muut ovat jäljittelijöitä mutta eivät pääse samaan hybridissä.

        Paljon melua tyhjästä.


      • Anonyymi
        UUSI

        30 000 km/ 2 vuotta huoltoväli... AAAAHHHAHHAHHAHHAA!!!! Toihan on suunniteltu hajoamaan jos/kun öljyt ja suodattimet vaihdetaan tommosilla ylipitkillä väleillä! Anna mun kaikki kestää tätä kertakäyttökulttuuria! Noh, onneksi meillä on Toyota.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tojotalle jää aina luu käteen kun aletaan mittaamaan auton ominaisuuksia.

      Jotkut tykkäävät maksaa törkeää ylihintaa tojotan merkistä. Se on oma valinta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.

        Niinhän sitä luulee ja kun vähän liioittelee niin se muuttuu totuudeksi.
        Väliraha on on ihan vastaavaa luokkaa kuin muillakin kun merkissä pysyy, mutta Toyotalla on uuden hinnassa aina se vaiettu panttimaksu josta saa osan takaisin päin kun vaihtaa nopeasti uuteen ja paperilla se näyttää, että vanhasta saa paremman hyvityksen mitä muista liikkeistä. Onhan se hienoa kun tuon "paremman" hyvityksen on maksanut ihan itse.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.

        "Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. "

        Ja kuitenkin maksat vaihdossa rahat ja autoliike tekee voittoa siitä kaupasta. Plussana myyjälle provikat.

        On monta tapaa kusettaa itseään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.

        Miksi se aasialainen pitää vaihtaa uuteen aasialaiseen jos Toyota on aina huippua kaikissa ominaisuksissa? Aasialaisten ajo-ominaisuudet ovat aina olleet länsimaalaisia vuosia jäljessä, mutta silti toyotistit kuvittelevat ajavansa ns. autoilla joissa on loistava ohjaustuntuma. Koskaan eikä missään ole kehuttu tojoja hyviksi ajettavuudeltaan, mutta tojotistit kärsivät riisikupeissaan ja kuvittelevat ajavansa autoa joka on hyvä ajettava. Putinkin nyt siellä idässä mistä Toyotakin ovat kotoisin, uhoaa kun ei enää saa länsimaisia komponentteja tekeleisiinsä, väittää että nyt ovat kauko-idän autot omimmillaan kun ei ole enää turvavöitä eikä muita härpäkkeitä. Suomalaisista tojotisteista ym. pitäisi keittää saippuaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Äkkiä laskettuna perheessämme on ollut ainakin viitisentoista Toyotaa. Kun on hyvän merkin löytänyt ja niin auto kuin palvelutkin toimivat, emme ole nähneet mitään syytä vaihtaa,

      Sittemmin perheessä on ollut Toyotaa toisen perään: Avensista, Aurista ja Corollaa, mutta useimmin kuitenkin Yaris, joita on ollut jo seitsemän peräkkäin.

      Tavallisesti vaihdamme autoa kolmen tai neljän vuoden välein,. Siinä vaiheessa on usein tullut kokonaan uusi malli tai mallivuosipäivitys, jossa on selkeästi jotakin uutta tai mukavaa lisävarustetta”,

      Pariskunnan tärkeimmät kriteerit autonhankinnassa ovat helppous, luotettavuus ja toimivat tilat. Kaksimetrinen joulukuusi pitää saada kuljetettua kotiin.

      Hohhoijaa!

      https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/kahta-varilat-eivat-vaihda-toyotaa-ja-tuttua-automyyjaa

      • Anonyymi
        UUSI

        Hauska ja samalla mitä typerin juttu. Eihän Toyotan päivityksissä useimmiten tehdä mitään sellaista jonka edes huomaa auton toiminnassa tai ajettavuudessa lainkaan. Joku muovinippeli tai nappeli on hieman toisen näköinen ja ulkopuolinen ei sitä edes huomaa.
        Parasta tuossa tarinassa on lähteenä käytetty Toyotan oma asiakaslehti joka on tietenkin mitä luotettavin ja puolueettomin aviisi, hihihii!¨
        Toyota kuitenkin häviää jokaisen vertailutestin kilpailijoilleen ja se kertoo sen heikkoudesta ja kehnoista ominaisuuksista, mutta jos siihen tyytyy ja oppii sietämään ja on arka vätys, niin tietenkin ajautuu aina sen saman "luottomyyjän" kusettamaksi ja on siitä vielä iloinen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska ja samalla mitä typerin juttu. Eihän Toyotan päivityksissä useimmiten tehdä mitään sellaista jonka edes huomaa auton toiminnassa tai ajettavuudessa lainkaan. Joku muovinippeli tai nappeli on hieman toisen näköinen ja ulkopuolinen ei sitä edes huomaa.
        Parasta tuossa tarinassa on lähteenä käytetty Toyotan oma asiakaslehti joka on tietenkin mitä luotettavin ja puolueettomin aviisi, hihihii!¨
        Toyota kuitenkin häviää jokaisen vertailutestin kilpailijoilleen ja se kertoo sen heikkoudesta ja kehnoista ominaisuuksista, mutta jos siihen tyytyy ja oppii sietämään ja on arka vätys, niin tietenkin ajautuu aina sen saman "luottomyyjän" kusettamaksi ja on siitä vielä iloinen.

        Päässeet ahkeralla vaihtamisella jo kahteen Yarikseen asti. Upeeta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Toyota viimoinen no eipä tuo yllätäny

      • Anonyymi
        UUSI

        Asialinja. Ei yllättänyt minuakaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      "Äkkiä laskettuna perheessämme on ollut ainakin viitisentoista Toyotaa. Kun on hyvän merkin löytänyt ja niin auto kuin palvelutkin toimivat, emme ole nähneet mitään syytä vaihtaa,"

      Ja kuitenkin vaihtavat tojotaa toiseen koko ajan. Onko näille ääliöille missään vaiheessa tullut mieleen millainen hillotolppa ja tojotaliikkeen kahvi tuntien naurunauhe he ovat?
      Ne hölmöläiset jotka haluavat työntää rahansa kottikärryillä tojotaliikkeen pohjattomaan laarin.

      Luotto myyjä naura koko matkan pankkiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

      Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      442
      2936
    2. Olen niin kesken

      Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      20
      2486
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

      Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2225
    4. Minkä ikäinen

      Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      123
      1971
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

      Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      249
      1639
    6. Kaninkolojen vaikutus?

      Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1274
    7. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

      Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1240
    8. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

      Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1225
    9. Martina ei mennyt naimisiin

      IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1213
    10. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

      Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1198
    Aihe