Taas Auto Bild vertailu: Renault Captur voitti, Yaris Cross hävisi!

Anonyymi-ap

Uusimmassa Auto Bild Suomessa vertailu, jossa Yaris Cross ei saanut kovinkaan mairittelevia arvosteluja. Kova melu, kova huuto kiihdytyksissä ja suurempi kulutus maantieajossa kuin hybridi-Capturissa.

Toyota on aina vertailutestien jumbo.

82

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihtyvyys 80–120 km/h
      Captur 7,4 sekuntia
      Yaris Crossa 10,5 sekuntia

      Melu 130nkm/h Yaris Cross 4 dB suurempi

      • Anonyymi

        Toyotan hevosvoimat ovat aina kautta aikain poneja. Ihmettelen miksi tuo YC on suosittu meillä, aivan kaamea kötöstys.


      • Anonyymi

        Mutta kun japsit käyttää enemmän rahaa markkinointiin, ja vähemmän mm. äänieristykseen ja ruostesuojaukseen. Siitä sopulit tykkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun japsit käyttää enemmän rahaa markkinointiin, ja vähemmän mm. äänieristykseen ja ruostesuojaukseen. Siitä sopulit tykkää!

        Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.

        Mitä järkeä kärsiä yariksen ratissa kun voi nauttia ajamisesta muilla paremmilla autoilla.
        Uusia sähköautoja saa jo yariksen hinnalla. Hieman hullua siis rampata öljynvaihdoissa!
        Tulpanvaihdoista ja ilmanputsareista nyt puhumattakaan. Mikäs sitten kun Yaris ei lähde käyntiin ja jarrut häviää pakkasella. Luotettavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä kärsiä yariksen ratissa kun voi nauttia ajamisesta muilla paremmilla autoilla.
        Uusia sähköautoja saa jo yariksen hinnalla. Hieman hullua siis rampata öljynvaihdoissa!
        Tulpanvaihdoista ja ilmanputsareista nyt puhumattakaan. Mikäs sitten kun Yaris ei lähde käyntiin ja jarrut häviää pakkasella. Luotettavaa?

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Tojotissa ei ole vikoja vaan ominaisuuksia.
        https://www.ksml.fi/paikalliset/8760368


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Katsotaan taas totuutta silmiin totuutta teron vänkääminen poista.https://www.youtube.com/watch?v=O1bPQcbq64chttps://www.facebook.com/Oulunautotyo/videos/toyotan-vetoakselit-ruostuu-värinänvaimentimen-kohalta-ja-tarpheeksi-ko-se-aksel/1936907876474159/?locale=fi_FIhttps://www.is.fi/autot/art-2000010573482.htmlhttps://www.facebook.com/ruosteestokeskus/videos/ja-siitä-2011-toyota-auris-jolla-ajettu-60tkmaletaan-olla-jo-myöhässä-mutta-parh/1006088098253923/https://www.youtube.com/results?search_query=toyotan+moottori+kolisee siinä sulle ikuinen toyota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.

        Melu pakottaa ajamaan hiljaa ja pitkälle matkalle ei halua lähteä. Marketti ja terkkari, siinä ne. Auto säästyy ja sitten voi kehua sitä kestäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Kuka niillä peltirummuilla voi paljon ajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Ei tietenkään ole vikoja, ne ovat ominaisuuksia, joita parannellaan huollossa.
        Toisille on helppo valehdella, mutta on aika säälittävää, jos valehtelee itselleen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.

        Toyotahan siellä korjaamolla seisoo vähän välilä, huoltoväli 15 000 km, alvariinsa käytettävä aikaa Tojon huoltamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotahan siellä korjaamolla seisoo vähän välilä, huoltoväli 15 000 km, alvariinsa käytettävä aikaa Tojon huoltamiseen.

        Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!

        Arvaa kiinnostaako yhtään, kun auto vaihtuu uuteen kolmen vuoden välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa kiinnostaako yhtään, kun auto vaihtuu uuteen kolmen vuoden välein.

        No niinhän se vaihtuu tässä maailmanmenossa ikävä kyllä. Ihan niinku vaimokin. Kestävyys ei merkitse kuluttajille mitään. Onneksi Toyota sentään tekee vielä isältä pojalle kestäviä autoja. Suomalaiset ymmärtää oikean hyvän päälle ja siitä kertovat Toyotan ylivoimaiset myyntiluvut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!

        Toyotalla jopa sähköauton huoltoväli on 15.000 km tai 1 vuosi, vaikka autossa ei ole edes öljynvaihtoa!


    • Anonyymi

      Toyota paras viimeisestä päästä haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa on ne paskoja

    • Anonyymi

      Asialinja. Miksi testata kun tietää jo etukäteen testin jumbon

      • Anonyymi

        Näin on. Toyotaa ei pidä koskaan verrata muihin merkkeihin, vaan ainoastaan toisiin Toyotiin. Muuten tulee turpaan, aina.


    • Anonyymi

      Miettikääpä sitä että ranskalainen firma tekee autoja joita myydään tojotana. Kun tojota ei itse osaa niin se ostaa ranskalaiselta ja myy tojotana.

      Mikään ranskalainen automerkki ei ole halunnut ostaa tojotalta autoja jotka se haluaisi myydä omalla merkillään. Tojotan osaamista ei kukaan halua.

      • Anonyymi

        Tojoina myydään subarua ja bemaria ja ranskiksia.
        Ja ne on nyt sitten muka hyvää laatua.
        Jenkeissä myydään maxdoja tojoina.
        Tojoja ei oikeastaan enään edes ole kuin pari.
        On tämä aika huvittavaa touhua.


      • Anonyymi

        Tojota yritti myydä hybridi patenttejaan vuosikausia . Ei löytynyt ostajia . Sitten tarjosi ilmaiseksi . Ei kelvannut kenellekään .


    • Anonyymi

      Tojotaaaaa. Aaaah. Taaskaan ei pettänyt. Testin huanoin

    • Anonyymi

      Mitä järkeä on maksaa n.6 tuhatta euroa enenmän huononmasta autosta, vain sen takia että saa Toyotan.

      • Anonyymi

        -parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
        -kestää ja kestää toisin kuin patongit
        -sulava voimalinja eli ei nyi tms.
        -hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
        -hyvä myynti-huoltoverkosto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
        -kestää ja kestää toisin kuin patongit
        -sulava voimalinja eli ei nyi tms.
        -hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
        -hyvä myynti-huoltoverkosto

        Vertaappa yaris Crossia Peugeot 2008 tai Renault Capturiin. Patongit tyylikkäämpiä ja parempia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
        -kestää ja kestää toisin kuin patongit
        -sulava voimalinja eli ei nyi tms.
        -hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
        -hyvä myynti-huoltoverkosto

        Muovilla tuetut pellit, etteivät väpätä ja pärise epätasaisella pinnalla. Foliota koko auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaappa yaris Crossia Peugeot 2008 tai Renault Capturiin. Patongit tyylikkäämpiä ja parempia!

        Olen verrannut ja esim Pösö 2008 täysin paska sisustukseltaan, mittaristokin viisarimittarilla. Kone nyki ja alusta kolisi. Renu taas empi hybridinä kun on se kaamea monitilavaihteisto. Yaris Cross tuli valittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen verrannut ja esim Pösö 2008 täysin paska sisustukseltaan, mittaristokin viisarimittarilla. Kone nyki ja alusta kolisi. Renu taas empi hybridinä kun on se kaamea monitilavaihteisto. Yaris Cross tuli valittua.

        Pösö jos oli 1.2 Puretech pikkuturbolla on koneen öljysihti tukossa. Siitä johtuu nykiminen. Tossa koneessa on öljykylvyssä uiva jakohihna, joka murenee ennen vaihtoväliä. Mujut tukkii öljykierron ja kone sanoo kilikolipoks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösö jos oli 1.2 Puretech pikkuturbolla on koneen öljysihti tukossa. Siitä johtuu nykiminen. Tossa koneessa on öljykylvyssä uiva jakohihna, joka murenee ennen vaihtoväliä. Mujut tukkii öljykierron ja kone sanoo kilikolipoks!

        Höpsis sun heiluvilles. Nykyisin hybrid pösö 2008 ja ketjukone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis sun heiluvilles. Nykyisin hybrid pösö 2008 ja ketjukone

        Ketju venyy paukkuu ja menee vaihtoon 100 tkm välein. Rempan hinta 3000-5000 €. Samat ongelmat oli 1.6 THP:ssä. Eli pistetään vanha vahinko kiertämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju venyy paukkuu ja menee vaihtoon 100 tkm välein. Rempan hinta 3000-5000 €. Samat ongelmat oli 1.6 THP:ssä. Eli pistetään vanha vahinko kiertämään.

        Höpsis sun heiluvilles. Äläpä puhu palturia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösö jos oli 1.2 Puretech pikkuturbolla on koneen öljysihti tukossa. Siitä johtuu nykiminen. Tossa koneessa on öljykylvyssä uiva jakohihna, joka murenee ennen vaihtoväliä. Mujut tukkii öljykierron ja kone sanoo kilikolipoks!

        " koneen öljysihti tukossa, siitä johtui nykiminen " . Sinä et tajua autojen tekniikasta mitään . Aja vaan sillä tojotallasi , äläkä paljasta tyhmyyttäsi täällä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " koneen öljysihti tukossa, siitä johtui nykiminen " . Sinä et tajua autojen tekniikasta mitään . Aja vaan sillä tojotallasi , äläkä paljasta tyhmyyttäsi täällä .

        Niin ajankin. Ei millään pahalla mutta sinä juuri paljastit oman tyhmyytesi ja tietämättömyytesi nykyautojen teknisistä typeryyksistä.


    • Anonyymi

      Tässä mittauslukemia:

      Ohituskiihtyvyys 60-100, Rellu 5.1s Toyota 5.9s.
      Ohituskiihtyvyys 80-120, Rellu 7.4s Toyota 10.5s.
      0-160 km/h. Rellu 28.9s. Toyota 34.8s.
      Sisämelu 130km/h. Rellu 69db. Toyota 73db
      Testikulutus Rellu 5.0l/100km. Toyota 5.5 l/100km
      Huoltoväli Rellu 30000km/2 vuotta. Toyota 15000/1 vuosi
      Takuu Rellu 4 vuotta/100000km. Toyota 3 vuotta/100000k
      Tankki Rellu 48 litraa. Toyota 36 litraa
      Toimintamatka testikulutuksen mukaan, Rellu 960km. Toyota 650km
      Testin kokonaispisteet Rellu 553. Toyota 504

      • Anonyymi

        Olihan se Toyota hopealla.


      • Anonyymi

        Toyotan 25 vuotisen hybridin kehityksen tulos!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan 25 vuotisen hybridin kehityksen tulos!!!

        Parasta mitä rahalla saa. Muut ovat jäljittelijöitä mutta eivät pääse samaan hybridissä.


      • Anonyymi

        Tuo tankin koko toyotassa täysi vitsi kun auto ei mene juuri ollenkaan hybridillä saa olla tankaamassa vähän väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta mitä rahalla saa. Muut ovat jäljittelijöitä mutta eivät pääse samaan hybridissä.

        Paljon melua tyhjästä.


      • Anonyymi

        30 000 km/ 2 vuotta huoltoväli... AAAAHHHAHHAHHAHHAA!!!! Toihan on suunniteltu hajoamaan jos/kun öljyt ja suodattimet vaihdetaan tommosilla ylipitkillä väleillä! Anna mun kaikki kestää tätä kertakäyttökulttuuria! Noh, onneksi meillä on Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 000 km/ 2 vuotta huoltoväli... AAAAHHHAHHAHHAHHAA!!!! Toihan on suunniteltu hajoamaan jos/kun öljyt ja suodattimet vaihdetaan tommosilla ylipitkillä väleillä! Anna mun kaikki kestää tätä kertakäyttökulttuuria! Noh, onneksi meillä on Toyota.

        Vanhanaikaisissa autoissa oli lyhyet huoltoväiit . Vain Tojotassa on edelleen .


    • Anonyymi

      Tojotalle jää aina luu käteen kun aletaan mittaamaan auton ominaisuuksia.

      Jotkut tykkäävät maksaa törkeää ylihintaa tojotan merkistä. Se on oma valinta.

      • Anonyymi

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.

        Niinhän sitä luulee ja kun vähän liioittelee niin se muuttuu totuudeksi.
        Väliraha on on ihan vastaavaa luokkaa kuin muillakin kun merkissä pysyy, mutta Toyotalla on uuden hinnassa aina se vaiettu panttimaksu josta saa osan takaisin päin kun vaihtaa nopeasti uuteen ja paperilla se näyttää, että vanhasta saa paremman hyvityksen mitä muista liikkeistä. Onhan se hienoa kun tuon "paremman" hyvityksen on maksanut ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.

        "Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. "

        Ja kuitenkin maksat vaihdossa rahat ja autoliike tekee voittoa siitä kaupasta. Plussana myyjälle provikat.

        On monta tapaa kusettaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.

        Miksi se aasialainen pitää vaihtaa uuteen aasialaiseen jos Toyota on aina huippua kaikissa ominaisuksissa? Aasialaisten ajo-ominaisuudet ovat aina olleet länsimaalaisia vuosia jäljessä, mutta silti toyotistit kuvittelevat ajavansa ns. autoilla joissa on loistava ohjaustuntuma. Koskaan eikä missään ole kehuttu tojoja hyviksi ajettavuudeltaan, mutta tojotistit kärsivät riisikupeissaan ja kuvittelevat ajavansa autoa joka on hyvä ajettava. Putinkin nyt siellä idässä mistä Toyotakin ovat kotoisin, uhoaa kun ei enää saa länsimaisia komponentteja tekeleisiinsä, väittää että nyt ovat kauko-idän autot omimmillaan kun ei ole enää turvavöitä eikä muita härpäkkeitä. Suomalaisista tojotisteista ym. pitäisi keittää saippuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se aasialainen pitää vaihtaa uuteen aasialaiseen jos Toyota on aina huippua kaikissa ominaisuksissa? Aasialaisten ajo-ominaisuudet ovat aina olleet länsimaalaisia vuosia jäljessä, mutta silti toyotistit kuvittelevat ajavansa ns. autoilla joissa on loistava ohjaustuntuma. Koskaan eikä missään ole kehuttu tojoja hyviksi ajettavuudeltaan, mutta tojotistit kärsivät riisikupeissaan ja kuvittelevat ajavansa autoa joka on hyvä ajettava. Putinkin nyt siellä idässä mistä Toyotakin ovat kotoisin, uhoaa kun ei enää saa länsimaisia komponentteja tekeleisiinsä, väittää että nyt ovat kauko-idän autot omimmillaan kun ei ole enää turvavöitä eikä muita härpäkkeitä. Suomalaisista tojotisteista ym. pitäisi keittää saippuaa.

        Onkos se AS:n Zaphod taas vauhdissa?

        Ps. Osta sinä vaan velkarahalla niitä uberpremiumeja. 😂


    • Anonyymi

      Äkkiä laskettuna perheessämme on ollut ainakin viitisentoista Toyotaa. Kun on hyvän merkin löytänyt ja niin auto kuin palvelutkin toimivat, emme ole nähneet mitään syytä vaihtaa,

      Sittemmin perheessä on ollut Toyotaa toisen perään: Avensista, Aurista ja Corollaa, mutta useimmin kuitenkin Yaris, joita on ollut jo seitsemän peräkkäin.

      Tavallisesti vaihdamme autoa kolmen tai neljän vuoden välein,. Siinä vaiheessa on usein tullut kokonaan uusi malli tai mallivuosipäivitys, jossa on selkeästi jotakin uutta tai mukavaa lisävarustetta”,

      Pariskunnan tärkeimmät kriteerit autonhankinnassa ovat helppous, luotettavuus ja toimivat tilat. Kaksimetrinen joulukuusi pitää saada kuljetettua kotiin.

      Hohhoijaa!

      https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/kahta-varilat-eivat-vaihda-toyotaa-ja-tuttua-automyyjaa

      • Anonyymi

        Hauska ja samalla mitä typerin juttu. Eihän Toyotan päivityksissä useimmiten tehdä mitään sellaista jonka edes huomaa auton toiminnassa tai ajettavuudessa lainkaan. Joku muovinippeli tai nappeli on hieman toisen näköinen ja ulkopuolinen ei sitä edes huomaa.
        Parasta tuossa tarinassa on lähteenä käytetty Toyotan oma asiakaslehti joka on tietenkin mitä luotettavin ja puolueettomin aviisi, hihihii!¨
        Toyota kuitenkin häviää jokaisen vertailutestin kilpailijoilleen ja se kertoo sen heikkoudesta ja kehnoista ominaisuuksista, mutta jos siihen tyytyy ja oppii sietämään ja on arka vätys, niin tietenkin ajautuu aina sen saman "luottomyyjän" kusettamaksi ja on siitä vielä iloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska ja samalla mitä typerin juttu. Eihän Toyotan päivityksissä useimmiten tehdä mitään sellaista jonka edes huomaa auton toiminnassa tai ajettavuudessa lainkaan. Joku muovinippeli tai nappeli on hieman toisen näköinen ja ulkopuolinen ei sitä edes huomaa.
        Parasta tuossa tarinassa on lähteenä käytetty Toyotan oma asiakaslehti joka on tietenkin mitä luotettavin ja puolueettomin aviisi, hihihii!¨
        Toyota kuitenkin häviää jokaisen vertailutestin kilpailijoilleen ja se kertoo sen heikkoudesta ja kehnoista ominaisuuksista, mutta jos siihen tyytyy ja oppii sietämään ja on arka vätys, niin tietenkin ajautuu aina sen saman "luottomyyjän" kusettamaksi ja on siitä vielä iloinen.

        Päässeet ahkeralla vaihtamisella jo kahteen Yarikseen asti. Upeeta.


      • Anonyymi

        Jutun mukaan Varilat ovat "ostoturskia" ja nielaisevat helposti automyyjän syötin jos vaan merkki on Toyota.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Toyota viimoinen no eipä tuo yllätäny

      • Anonyymi

        Asialinja. Ei yllättänyt minuakaan.


    • Anonyymi

      "Äkkiä laskettuna perheessämme on ollut ainakin viitisentoista Toyotaa. Kun on hyvän merkin löytänyt ja niin auto kuin palvelutkin toimivat, emme ole nähneet mitään syytä vaihtaa,"

      Ja kuitenkin vaihtavat tojotaa toiseen koko ajan. Onko näille ääliöille missään vaiheessa tullut mieleen millainen hillotolppa ja tojotaliikkeen kahvi tuntien naurunauhe he ovat?
      Ne hölmöläiset jotka haluavat työntää rahansa kottikärryillä tojotaliikkeen pohjattomaan laarin.

      Luotto myyjä naura koko matkan pankkiin.

      • Anonyymi

        En ota nyt kantaa autoihin, vaan tekstaajaan. Sama henkilö virheistä ja tyylistä päätellen syöttää kommentteja monelle muullekin palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota nyt kantaa autoihin, vaan tekstaajaan. Sama henkilö virheistä ja tyylistä päätellen syöttää kommentteja monelle muullekin palstalle.

        Eihän tuohon itse asiaan voisi nauramatta ottaakaan kantaa.


      • Anonyymi

        Mutta uusi auto on aina kiva kokemus; uuden tuoksu, kukaan ei ole pierenyt penkkiin eikä oksentanut takapenkille, eikä takalootassa rakin karvaa ja kynsijälkiä. Se on fiilisasia.


    • Anonyymi

      Toyotaa kehutaan kestävyydestä, silti autoa vaihdetaan kolmen vuoden välein kun takuu loppu. Renautilla takuu on neljä vuotta, sitä siis voisi pitää neljä enen kuin takuu loppuu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sehän tekee keskimäärin 30tkm per auto ja kertomuksen mukaan tuo tulee täyteen vuosittain, jotain en nyt oikein tuossa yhtälössä ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tekee keskimäärin 30tkm per auto ja kertomuksen mukaan tuo tulee täyteen vuosittain, jotain en nyt oikein tuossa yhtälössä ymmärrä?

        Tuskin ymmärtävät autojen omistajatkaan?


      • Anonyymi

        Tuohonko se Toyotan suuri myynti perustuu? Ej herregud.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohonko se Toyotan suuri myynti perustuu? Ej herregud.

        Keväällä ostaa uuden kesärenkailla ja syksyllä talvirenkailla, niin ei tarvitse edes renkaita vaihtaa ja säästyyhän sitä rahaa huolloistakin. ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä ostaa uuden kesärenkailla ja syksyllä talvirenkailla, niin ei tarvitse edes renkaita vaihtaa ja säästyyhän sitä rahaa huolloistakin. ;-)

        Toyota on auto, jota suomalaiset eläkeläiset ovat aina rakastaneet, eivätkä he luovu siitä vieläkään. Liki puolet uusista Toyota Corolloista myytiin viime vuonna yli 65-vuotiaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on auto, jota suomalaiset eläkeläiset ovat aina rakastaneet, eivätkä he luovu siitä vieläkään. Liki puolet uusista Toyota Corolloista myytiin viime vuonna yli 65-vuotiaille.

        Unohdit meidät alle 65-vuotiaat toyotafanit. Me olemme tavallaan luovuttaneet. Minuakaan ei kiinnosta uranousu, ei enää oikein mikään. Toyota on auto ja sen vaihtaa 2-3 v välein uuteen pikkurahalla, ainoita juttuja enää elämässä.


    • Anonyymi

      Upea Touota taas testin viimeinen.
      Mikään ei muutu koska Toyota ei kehitä autoja myy van vanhaa tekniikkaa.
      Museoon joutais jo kaikki Toyotat suoraan tehtaalta.

      • Anonyymi

        Mutta meillä on iso vanhusten joukko jotka eivät osaa ostaa muuta kuin jälkeenjäänyttä tekniikkaa ja siksi Toyotaa.


    • Anonyymi

      Tukekaa Aasiaa, tukekaa Aasiaa, tukekaa Aasiaa, syökää sushia, syökää sushia! Ostakaa Toyotaa, ostakaa Toyotaa!

      • Anonyymi

        Osta surkea Toyota ja saat tukea kaverilta.
        Vai miksi muuten ostasit testin huonoimman auton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta surkea Toyota ja saat tukea kaverilta.
        Vai miksi muuten ostasit testin huonoimman auton?

        Tällaistako se renuttajan elämä on kun Toyotan pitkä etumatka raivostuttaa ja renunuttimen takamatlka hermostutta? Ei ole kyllä koskaan meikäläisen korviin kantautunut että kukaan täyspäinen⁷ olisi Toyotaa rapeaan renuttimeen vaihtanut? Mistä nuo "rapea ranskalainen", "renaultia vain pullosta" ja ranskalaiset vain grillistä, varoituksen äänet mahtanevat johtua? Lienevätkö kansan kovista kokemuksista siihen rapeuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaistako se renuttajan elämä on kun Toyotan pitkä etumatka raivostuttaa ja renunuttimen takamatlka hermostutta? Ei ole kyllä koskaan meikäläisen korviin kantautunut että kukaan täyspäinen⁷ olisi Toyotaa rapeaan renuttimeen vaihtanut? Mistä nuo "rapea ranskalainen", "renaultia vain pullosta" ja ranskalaiset vain grillistä, varoituksen äänet mahtanevat johtua? Lienevätkö kansan kovista kokemuksista siihen rapeuteen?

        Toyotalla meni 25v täyshybridin kehittämiseen, eikä se vieläkään ole kovin hyvä. Renault teki parissa vuodessa e-tech täyshybridin hienolla monitilavaihteistolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla meni 25v täyshybridin kehittämiseen, eikä se vieläkään ole kovin hyvä. Renault teki parissa vuodessa e-tech täyshybridin hienolla monitilavaihteistolla.

        Toyotalla menee paukut pitää bensaruiskut valmistuksessa, sillä vain niillä pysyvät pinnalla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toyotahan siellä korjaamolla on koko ajan, huoltoväli on 15 000 km. Vähän väliä joutuu viemään Tojoa pajalle ja maksamaan huoltolaskuja.


    • Anonyymi

      Yaris Crossia ei voi verrata Peugeot 2008iin. Niin paljon parempi on patonki että täytyy olla aika mörökölli jos Yarikseen päätyy.

      • Anonyymi

        Yarsiksen rengas melu aivan järkyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yarsiksen rengas melu aivan järkyttävä.

        Meluaahan se, kun meluntorjuntaan ei ole rakenteissa panostettu jeniäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meluaahan se, kun meluntorjuntaan ei ole rakenteissa panostettu jeniäkään.

        Merkki keskittyy olennaiseen eikä pikkupiiperrykseen. Melu ei ole YC:ssa ongelma, olen vetänyt sellaisella kesälomilla päivässä väli Hki-Kuusamo ja pohjoisesta väli Nordkapp-Äkäslompolo samana pvnä ja aivan virkeänä perillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkki keskittyy olennaiseen eikä pikkupiiperrykseen. Melu ei ole YC:ssa ongelma, olen vetänyt sellaisella kesälomilla päivässä väli Hki-Kuusamo ja pohjoisesta väli Nordkapp-Äkäslompolo samana pvnä ja aivan virkeänä perillä.

        Hauska satu, melu on asia joka rasittaa kuljettajaa ja Toyotan tunnetusti heikot maantieominaisuudet vetää kuskin täysin loppuun jo 200 km ajon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska satu, melu on asia joka rasittaa kuljettajaa ja Toyotan tunnetusti heikot maantieominaisuudet vetää kuskin täysin loppuun jo 200 km ajon jälkeen.

        Suosittelen kuntokuuria jos olet niin rapakuntoinen että 200 km ajon jälkeen olet loppu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

      Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3603
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

      Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3119
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

      Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2660
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

      Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2193
    5. Ikävä sua j-mies!

      Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2072
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

      "Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    7. Tykkäys ei tarkoita

      yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1995
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

      Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120
      1850
    9. Mulle riittäisi halaukset

      Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      29
      1821
    10. Tarvitseeko

      kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      35
      1804
    Aihe