Uusimmassa Auto Bild Suomessa vertailu, jossa Yaris Cross ei saanut kovinkaan mairittelevia arvosteluja. Kova melu, kova huuto kiihdytyksissä ja suurempi kulutus maantieajossa kuin hybridi-Capturissa.
Toyota on aina vertailutestien jumbo.
Taas Auto Bild vertailu: Renault Captur voitti, Yaris Cross hävisi!
82
652
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihtyvyys 80–120 km/h
Captur 7,4 sekuntia
Yaris Crossa 10,5 sekuntia
Melu 130nkm/h Yaris Cross 4 dB suurempi- Anonyymi
Toyotan hevosvoimat ovat aina kautta aikain poneja. Ihmettelen miksi tuo YC on suosittu meillä, aivan kaamea kötöstys.
- Anonyymi
Mutta kun japsit käyttää enemmän rahaa markkinointiin, ja vähemmän mm. äänieristykseen ja ruostesuojaukseen. Siitä sopulit tykkää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun japsit käyttää enemmän rahaa markkinointiin, ja vähemmän mm. äänieristykseen ja ruostesuojaukseen. Siitä sopulit tykkää!
Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.
Mitä järkeä kärsiä yariksen ratissa kun voi nauttia ajamisesta muilla paremmilla autoilla.
Uusia sähköautoja saa jo yariksen hinnalla. Hieman hullua siis rampata öljynvaihdoissa!
Tulpanvaihdoista ja ilmanputsareista nyt puhumattakaan. Mikäs sitten kun Yaris ei lähde käyntiin ja jarrut häviää pakkasella. Luotettavaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä kärsiä yariksen ratissa kun voi nauttia ajamisesta muilla paremmilla autoilla.
Uusia sähköautoja saa jo yariksen hinnalla. Hieman hullua siis rampata öljynvaihdoissa!
Tulpanvaihdoista ja ilmanputsareista nyt puhumattakaan. Mikäs sitten kun Yaris ei lähde käyntiin ja jarrut häviää pakkasella. Luotettavaa?Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.
Tojotissa ei ole vikoja vaan ominaisuuksia.
https://www.ksml.fi/paikalliset/8760368 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.
Katsotaan taas totuutta silmiin totuutta teron vänkääminen poista.https://www.youtube.com/watch?v=O1bPQcbq64chttps://www.facebook.com/Oulunautotyo/videos/toyotan-vetoakselit-ruostuu-värinänvaimentimen-kohalta-ja-tarpheeksi-ko-se-aksel/1936907876474159/?locale=fi_FIhttps://www.is.fi/autot/art-2000010573482.htmlhttps://www.facebook.com/ruosteestokeskus/videos/ja-siitä-2011-toyota-auris-jolla-ajettu-60tkmaletaan-olla-jo-myöhässä-mutta-parh/1006088098253923/https://www.youtube.com/results?search_query=toyotan+moottori+kolisee siinä sulle ikuinen toyota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme hienostoprinsessoja noi koeajajat! Kyllä maailmaan melua mahtuu! Kestävyys ratkaisee, ranut ei siinä pärjää. Renun kireästi viritetty tekniikka kuluu nopeasti loppuun.
Melu pakottaa ajamaan hiljaa ja pitkälle matkalle ei halua lähteä. Marketti ja terkkari, siinä ne. Auto säästyy ja sitten voi kehua sitä kestäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.
Kuka niillä peltirummuilla voi paljon ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.
Ei tietenkään ole vikoja, ne ovat ominaisuuksia, joita parannellaan huollossa.
Toisille on helppo valehdella, mutta on aika säälittävää, jos valehtelee itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotissa ei ole vikoja vaan ominaisuuksia.
https://www.ksml.fi/paikalliset/8760368Juu, niitä ”huolletaan” ja kutsutaan ”isommaksi huolloksi”. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele! Toyotan autoissa ei koskaan, eikoskaan ole vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja, sillä ne eivät ruostu juuri lainkaan. Renut on jo vuoden vanhoina lähes paalauskunnossa.
Toyotahan siellä korjaamolla seisoo vähän välilä, huoltoväli 15 000 km, alvariinsa käytettävä aikaa Tojon huoltamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotahan siellä korjaamolla seisoo vähän välilä, huoltoväli 15 000 km, alvariinsa käytettävä aikaa Tojon huoltamiseen.
Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!
Arvaa kiinnostaako yhtään, kun auto vaihtuu uuteen kolmen vuoden välein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa kiinnostaako yhtään, kun auto vaihtuu uuteen kolmen vuoden välein.
No niinhän se vaihtuu tässä maailmanmenossa ikävä kyllä. Ihan niinku vaimokin. Kestävyys ei merkitse kuluttajille mitään. Onneksi Toyota sentään tekee vielä isältä pojalle kestäviä autoja. Suomalaiset ymmärtää oikean hyvän päälle ja siitä kertovat Toyotan ylivoimaiset myyntiluvut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on järkevä huoltoväli! Se on suunniteltu auton kestävyys edellä. Saksan romuissa on jotain 30 000 km "long life"-huoltovälejä, hyi helvetti! Säästäähän tuollanen huoltokuluissa, mutta auto kestää sen muutaman vuoden ja sanoo kilikolipoks! nippa nappa riittävästi sen mitä liisarin pitää kestää. Japanilaiset sen sijaan suunnitellaan kestämään pitkään ja huoltovälit sen mukaisesti. Auto kuin auto, ei samoilla öljyillä saa ikinä ajaa yli 15 tkm tai tulee iso koneremontti!
Toyotalla jopa sähköauton huoltoväli on 15.000 km tai 1 vuosi, vaikka autossa ei ole edes öljynvaihtoa!
- Anonyymi
Toyota paras viimeisestä päästä haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa on ne paskoja
- Anonyymi
Asialinja. Miksi testata kun tietää jo etukäteen testin jumbon
- Anonyymi
Näin on. Toyotaa ei pidä koskaan verrata muihin merkkeihin, vaan ainoastaan toisiin Toyotiin. Muuten tulee turpaan, aina.
- Anonyymi
Miettikääpä sitä että ranskalainen firma tekee autoja joita myydään tojotana. Kun tojota ei itse osaa niin se ostaa ranskalaiselta ja myy tojotana.
Mikään ranskalainen automerkki ei ole halunnut ostaa tojotalta autoja jotka se haluaisi myydä omalla merkillään. Tojotan osaamista ei kukaan halua.- Anonyymi
Tojoina myydään subarua ja bemaria ja ranskiksia.
Ja ne on nyt sitten muka hyvää laatua.
Jenkeissä myydään maxdoja tojoina.
Tojoja ei oikeastaan enään edes ole kuin pari.
On tämä aika huvittavaa touhua. - Anonyymi
Tojota yritti myydä hybridi patenttejaan vuosikausia . Ei löytynyt ostajia . Sitten tarjosi ilmaiseksi . Ei kelvannut kenellekään .
- Anonyymi
Tojotaaaaa. Aaaah. Taaskaan ei pettänyt. Testin huanoin
- Anonyymi
Mitä järkeä on maksaa n.6 tuhatta euroa enenmän huononmasta autosta, vain sen takia että saa Toyotan.
- Anonyymi
-parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
-kestää ja kestää toisin kuin patongit
-sulava voimalinja eli ei nyi tms.
-hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
-hyvä myynti-huoltoverkosto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
-kestää ja kestää toisin kuin patongit
-sulava voimalinja eli ei nyi tms.
-hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
-hyvä myynti-huoltoverkostoVertaappa yaris Crossia Peugeot 2008 tai Renault Capturiin. Patongit tyylikkäämpiä ja parempia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-parempi jälleenmyyntiarvo, helppo vaihtaa ja myydä
-kestää ja kestää toisin kuin patongit
-sulava voimalinja eli ei nyi tms.
-hyvännäköinen, sellainen rouhean maasturimainen
-hyvä myynti-huoltoverkostoMuovilla tuetut pellit, etteivät väpätä ja pärise epätasaisella pinnalla. Foliota koko auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaappa yaris Crossia Peugeot 2008 tai Renault Capturiin. Patongit tyylikkäämpiä ja parempia!
Olen verrannut ja esim Pösö 2008 täysin paska sisustukseltaan, mittaristokin viisarimittarilla. Kone nyki ja alusta kolisi. Renu taas empi hybridinä kun on se kaamea monitilavaihteisto. Yaris Cross tuli valittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen verrannut ja esim Pösö 2008 täysin paska sisustukseltaan, mittaristokin viisarimittarilla. Kone nyki ja alusta kolisi. Renu taas empi hybridinä kun on se kaamea monitilavaihteisto. Yaris Cross tuli valittua.
Pösö jos oli 1.2 Puretech pikkuturbolla on koneen öljysihti tukossa. Siitä johtuu nykiminen. Tossa koneessa on öljykylvyssä uiva jakohihna, joka murenee ennen vaihtoväliä. Mujut tukkii öljykierron ja kone sanoo kilikolipoks!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pösö jos oli 1.2 Puretech pikkuturbolla on koneen öljysihti tukossa. Siitä johtuu nykiminen. Tossa koneessa on öljykylvyssä uiva jakohihna, joka murenee ennen vaihtoväliä. Mujut tukkii öljykierron ja kone sanoo kilikolipoks!
Höpsis sun heiluvilles. Nykyisin hybrid pösö 2008 ja ketjukone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis sun heiluvilles. Nykyisin hybrid pösö 2008 ja ketjukone
Ketju venyy paukkuu ja menee vaihtoon 100 tkm välein. Rempan hinta 3000-5000 €. Samat ongelmat oli 1.6 THP:ssä. Eli pistetään vanha vahinko kiertämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketju venyy paukkuu ja menee vaihtoon 100 tkm välein. Rempan hinta 3000-5000 €. Samat ongelmat oli 1.6 THP:ssä. Eli pistetään vanha vahinko kiertämään.
Höpsis sun heiluvilles. Äläpä puhu palturia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pösö jos oli 1.2 Puretech pikkuturbolla on koneen öljysihti tukossa. Siitä johtuu nykiminen. Tossa koneessa on öljykylvyssä uiva jakohihna, joka murenee ennen vaihtoväliä. Mujut tukkii öljykierron ja kone sanoo kilikolipoks!
" koneen öljysihti tukossa, siitä johtui nykiminen " . Sinä et tajua autojen tekniikasta mitään . Aja vaan sillä tojotallasi , äläkä paljasta tyhmyyttäsi täällä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" koneen öljysihti tukossa, siitä johtui nykiminen " . Sinä et tajua autojen tekniikasta mitään . Aja vaan sillä tojotallasi , äläkä paljasta tyhmyyttäsi täällä .
Niin ajankin. Ei millään pahalla mutta sinä juuri paljastit oman tyhmyytesi ja tietämättömyytesi nykyautojen teknisistä typeryyksistä.
- Anonyymi
Tässä mittauslukemia:
Ohituskiihtyvyys 60-100, Rellu 5.1s Toyota 5.9s.
Ohituskiihtyvyys 80-120, Rellu 7.4s Toyota 10.5s.
0-160 km/h. Rellu 28.9s. Toyota 34.8s.
Sisämelu 130km/h. Rellu 69db. Toyota 73db
Testikulutus Rellu 5.0l/100km. Toyota 5.5 l/100km
Huoltoväli Rellu 30000km/2 vuotta. Toyota 15000/1 vuosi
Takuu Rellu 4 vuotta/100000km. Toyota 3 vuotta/100000k
Tankki Rellu 48 litraa. Toyota 36 litraa
Toimintamatka testikulutuksen mukaan, Rellu 960km. Toyota 650km
Testin kokonaispisteet Rellu 553. Toyota 504- Anonyymi
Olihan se Toyota hopealla.
- Anonyymi
Toyotan 25 vuotisen hybridin kehityksen tulos!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan 25 vuotisen hybridin kehityksen tulos!!!
Parasta mitä rahalla saa. Muut ovat jäljittelijöitä mutta eivät pääse samaan hybridissä.
- Anonyymi
Tuo tankin koko toyotassa täysi vitsi kun auto ei mene juuri ollenkaan hybridillä saa olla tankaamassa vähän väliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta mitä rahalla saa. Muut ovat jäljittelijöitä mutta eivät pääse samaan hybridissä.
Paljon melua tyhjästä.
- Anonyymi
30 000 km/ 2 vuotta huoltoväli... AAAAHHHAHHAHHAHHAA!!!! Toihan on suunniteltu hajoamaan jos/kun öljyt ja suodattimet vaihdetaan tommosilla ylipitkillä väleillä! Anna mun kaikki kestää tätä kertakäyttökulttuuria! Noh, onneksi meillä on Toyota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 000 km/ 2 vuotta huoltoväli... AAAAHHHAHHAHHAHHAA!!!! Toihan on suunniteltu hajoamaan jos/kun öljyt ja suodattimet vaihdetaan tommosilla ylipitkillä väleillä! Anna mun kaikki kestää tätä kertakäyttökulttuuria! Noh, onneksi meillä on Toyota.
Vanhanaikaisissa autoissa oli lyhyet huoltoväiit . Vain Tojotassa on edelleen .
- Anonyymi
Tojotalle jää aina luu käteen kun aletaan mittaamaan auton ominaisuuksia.
Jotkut tykkäävät maksaa törkeää ylihintaa tojotan merkistä. Se on oma valinta.- Anonyymi
Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.
Niinhän sitä luulee ja kun vähän liioittelee niin se muuttuu totuudeksi.
Väliraha on on ihan vastaavaa luokkaa kuin muillakin kun merkissä pysyy, mutta Toyotalla on uuden hinnassa aina se vaiettu panttimaksu josta saa osan takaisin päin kun vaihtaa nopeasti uuteen ja paperilla se näyttää, että vanhasta saa paremman hyvityksen mitä muista liikkeistä. Onhan se hienoa kun tuon "paremman" hyvityksen on maksanut ihan itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.
"Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. "
Ja kuitenkin maksat vaihdossa rahat ja autoliike tekee voittoa siitä kaupasta. Plussana myyjälle provikat.
On monta tapaa kusettaa itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa kaiken rahan takaisin kun vaihtaa Toyotan taas uuteen. Kaikki on helppoa. Astut myymälään, marssit luottomyyjän pakeille ja tarjous uuteen on 10 minuutissa paperilla. Pieni siis todella pieni väliraha. Taas alle uusi takuun alainen Toyota. Siksi se on suosittu. Ei stressiä eikä epävarmuutta.
Miksi se aasialainen pitää vaihtaa uuteen aasialaiseen jos Toyota on aina huippua kaikissa ominaisuksissa? Aasialaisten ajo-ominaisuudet ovat aina olleet länsimaalaisia vuosia jäljessä, mutta silti toyotistit kuvittelevat ajavansa ns. autoilla joissa on loistava ohjaustuntuma. Koskaan eikä missään ole kehuttu tojoja hyviksi ajettavuudeltaan, mutta tojotistit kärsivät riisikupeissaan ja kuvittelevat ajavansa autoa joka on hyvä ajettava. Putinkin nyt siellä idässä mistä Toyotakin ovat kotoisin, uhoaa kun ei enää saa länsimaisia komponentteja tekeleisiinsä, väittää että nyt ovat kauko-idän autot omimmillaan kun ei ole enää turvavöitä eikä muita härpäkkeitä. Suomalaisista tojotisteista ym. pitäisi keittää saippuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se aasialainen pitää vaihtaa uuteen aasialaiseen jos Toyota on aina huippua kaikissa ominaisuksissa? Aasialaisten ajo-ominaisuudet ovat aina olleet länsimaalaisia vuosia jäljessä, mutta silti toyotistit kuvittelevat ajavansa ns. autoilla joissa on loistava ohjaustuntuma. Koskaan eikä missään ole kehuttu tojoja hyviksi ajettavuudeltaan, mutta tojotistit kärsivät riisikupeissaan ja kuvittelevat ajavansa autoa joka on hyvä ajettava. Putinkin nyt siellä idässä mistä Toyotakin ovat kotoisin, uhoaa kun ei enää saa länsimaisia komponentteja tekeleisiinsä, väittää että nyt ovat kauko-idän autot omimmillaan kun ei ole enää turvavöitä eikä muita härpäkkeitä. Suomalaisista tojotisteista ym. pitäisi keittää saippuaa.
Onkos se AS:n Zaphod taas vauhdissa?
Ps. Osta sinä vaan velkarahalla niitä uberpremiumeja. 😂
- Anonyymi
Äkkiä laskettuna perheessämme on ollut ainakin viitisentoista Toyotaa. Kun on hyvän merkin löytänyt ja niin auto kuin palvelutkin toimivat, emme ole nähneet mitään syytä vaihtaa,
Sittemmin perheessä on ollut Toyotaa toisen perään: Avensista, Aurista ja Corollaa, mutta useimmin kuitenkin Yaris, joita on ollut jo seitsemän peräkkäin.
Tavallisesti vaihdamme autoa kolmen tai neljän vuoden välein,. Siinä vaiheessa on usein tullut kokonaan uusi malli tai mallivuosipäivitys, jossa on selkeästi jotakin uutta tai mukavaa lisävarustetta”,
Pariskunnan tärkeimmät kriteerit autonhankinnassa ovat helppous, luotettavuus ja toimivat tilat. Kaksimetrinen joulukuusi pitää saada kuljetettua kotiin.
Hohhoijaa!
https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/kahta-varilat-eivat-vaihda-toyotaa-ja-tuttua-automyyjaa- Anonyymi
Hauska ja samalla mitä typerin juttu. Eihän Toyotan päivityksissä useimmiten tehdä mitään sellaista jonka edes huomaa auton toiminnassa tai ajettavuudessa lainkaan. Joku muovinippeli tai nappeli on hieman toisen näköinen ja ulkopuolinen ei sitä edes huomaa.
Parasta tuossa tarinassa on lähteenä käytetty Toyotan oma asiakaslehti joka on tietenkin mitä luotettavin ja puolueettomin aviisi, hihihii!¨
Toyota kuitenkin häviää jokaisen vertailutestin kilpailijoilleen ja se kertoo sen heikkoudesta ja kehnoista ominaisuuksista, mutta jos siihen tyytyy ja oppii sietämään ja on arka vätys, niin tietenkin ajautuu aina sen saman "luottomyyjän" kusettamaksi ja on siitä vielä iloinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska ja samalla mitä typerin juttu. Eihän Toyotan päivityksissä useimmiten tehdä mitään sellaista jonka edes huomaa auton toiminnassa tai ajettavuudessa lainkaan. Joku muovinippeli tai nappeli on hieman toisen näköinen ja ulkopuolinen ei sitä edes huomaa.
Parasta tuossa tarinassa on lähteenä käytetty Toyotan oma asiakaslehti joka on tietenkin mitä luotettavin ja puolueettomin aviisi, hihihii!¨
Toyota kuitenkin häviää jokaisen vertailutestin kilpailijoilleen ja se kertoo sen heikkoudesta ja kehnoista ominaisuuksista, mutta jos siihen tyytyy ja oppii sietämään ja on arka vätys, niin tietenkin ajautuu aina sen saman "luottomyyjän" kusettamaksi ja on siitä vielä iloinen.Päässeet ahkeralla vaihtamisella jo kahteen Yarikseen asti. Upeeta.
- Anonyymi
Jutun mukaan Varilat ovat "ostoturskia" ja nielaisevat helposti automyyjän syötin jos vaan merkki on Toyota.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Toyota viimoinen no eipä tuo yllätäny
- Anonyymi
Asialinja. Ei yllättänyt minuakaan.
- Anonyymi
"Äkkiä laskettuna perheessämme on ollut ainakin viitisentoista Toyotaa. Kun on hyvän merkin löytänyt ja niin auto kuin palvelutkin toimivat, emme ole nähneet mitään syytä vaihtaa,"
Ja kuitenkin vaihtavat tojotaa toiseen koko ajan. Onko näille ääliöille missään vaiheessa tullut mieleen millainen hillotolppa ja tojotaliikkeen kahvi tuntien naurunauhe he ovat?
Ne hölmöläiset jotka haluavat työntää rahansa kottikärryillä tojotaliikkeen pohjattomaan laarin.
Luotto myyjä naura koko matkan pankkiin.- Anonyymi
En ota nyt kantaa autoihin, vaan tekstaajaan. Sama henkilö virheistä ja tyylistä päätellen syöttää kommentteja monelle muullekin palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota nyt kantaa autoihin, vaan tekstaajaan. Sama henkilö virheistä ja tyylistä päätellen syöttää kommentteja monelle muullekin palstalle.
Eihän tuohon itse asiaan voisi nauramatta ottaakaan kantaa.
- Anonyymi
Mutta uusi auto on aina kiva kokemus; uuden tuoksu, kukaan ei ole pierenyt penkkiin eikä oksentanut takapenkille, eikä takalootassa rakin karvaa ja kynsijälkiä. Se on fiilisasia.
- Anonyymi
Toyotaa kehutaan kestävyydestä, silti autoa vaihdetaan kolmen vuoden välein kun takuu loppu. Renautilla takuu on neljä vuotta, sitä siis voisi pitää neljä enen kuin takuu loppuu.
- Anonyymi
"50. oma uusi Toyota ja 1,5 miljoonaa kilometriä."
On ne hurjan kestäviä.
https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/50-oma-toyota-ja-puolitoista-miljoonaa-kilometria- Anonyymi
Sehän tekee keskimäärin 30tkm per auto ja kertomuksen mukaan tuo tulee täyteen vuosittain, jotain en nyt oikein tuossa yhtälössä ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tekee keskimäärin 30tkm per auto ja kertomuksen mukaan tuo tulee täyteen vuosittain, jotain en nyt oikein tuossa yhtälössä ymmärrä?
Tuskin ymmärtävät autojen omistajatkaan?
- Anonyymi
Tuohonko se Toyotan suuri myynti perustuu? Ej herregud.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohonko se Toyotan suuri myynti perustuu? Ej herregud.
Keväällä ostaa uuden kesärenkailla ja syksyllä talvirenkailla, niin ei tarvitse edes renkaita vaihtaa ja säästyyhän sitä rahaa huolloistakin. ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keväällä ostaa uuden kesärenkailla ja syksyllä talvirenkailla, niin ei tarvitse edes renkaita vaihtaa ja säästyyhän sitä rahaa huolloistakin. ;-)
Toyota on auto, jota suomalaiset eläkeläiset ovat aina rakastaneet, eivätkä he luovu siitä vieläkään. Liki puolet uusista Toyota Corolloista myytiin viime vuonna yli 65-vuotiaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on auto, jota suomalaiset eläkeläiset ovat aina rakastaneet, eivätkä he luovu siitä vieläkään. Liki puolet uusista Toyota Corolloista myytiin viime vuonna yli 65-vuotiaille.
Unohdit meidät alle 65-vuotiaat toyotafanit. Me olemme tavallaan luovuttaneet. Minuakaan ei kiinnosta uranousu, ei enää oikein mikään. Toyota on auto ja sen vaihtaa 2-3 v välein uuteen pikkurahalla, ainoita juttuja enää elämässä.
- Anonyymi
Upea Touota taas testin viimeinen.
Mikään ei muutu koska Toyota ei kehitä autoja myy van vanhaa tekniikkaa.
Museoon joutais jo kaikki Toyotat suoraan tehtaalta.- Anonyymi
Mutta meillä on iso vanhusten joukko jotka eivät osaa ostaa muuta kuin jälkeenjäänyttä tekniikkaa ja siksi Toyotaa.
- Anonyymi
Tukekaa Aasiaa, tukekaa Aasiaa, tukekaa Aasiaa, syökää sushia, syökää sushia! Ostakaa Toyotaa, ostakaa Toyotaa!
- Anonyymi
Osta surkea Toyota ja saat tukea kaverilta.
Vai miksi muuten ostasit testin huonoimman auton? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta surkea Toyota ja saat tukea kaverilta.
Vai miksi muuten ostasit testin huonoimman auton?Tällaistako se renuttajan elämä on kun Toyotan pitkä etumatka raivostuttaa ja renunuttimen takamatlka hermostutta? Ei ole kyllä koskaan meikäläisen korviin kantautunut että kukaan täyspäinen⁷ olisi Toyotaa rapeaan renuttimeen vaihtanut? Mistä nuo "rapea ranskalainen", "renaultia vain pullosta" ja ranskalaiset vain grillistä, varoituksen äänet mahtanevat johtua? Lienevätkö kansan kovista kokemuksista siihen rapeuteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaistako se renuttajan elämä on kun Toyotan pitkä etumatka raivostuttaa ja renunuttimen takamatlka hermostutta? Ei ole kyllä koskaan meikäläisen korviin kantautunut että kukaan täyspäinen⁷ olisi Toyotaa rapeaan renuttimeen vaihtanut? Mistä nuo "rapea ranskalainen", "renaultia vain pullosta" ja ranskalaiset vain grillistä, varoituksen äänet mahtanevat johtua? Lienevätkö kansan kovista kokemuksista siihen rapeuteen?
Toyotalla meni 25v täyshybridin kehittämiseen, eikä se vieläkään ole kovin hyvä. Renault teki parissa vuodessa e-tech täyshybridin hienolla monitilavaihteistolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla meni 25v täyshybridin kehittämiseen, eikä se vieläkään ole kovin hyvä. Renault teki parissa vuodessa e-tech täyshybridin hienolla monitilavaihteistolla.
Toyotalla menee paukut pitää bensaruiskut valmistuksessa, sillä vain niillä pysyvät pinnalla.
- Anonyymi
mutta kun ne ranskalaiset on siellä korjaamolla jatkuvasti
mitä semmosella käyttöautolla tekee?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19081359/tassa-korjaamohenkilokunnan-mielipide-autojen-kestavyyseroista!-peugeot-huonoin- Anonyymi
Toyotahan siellä korjaamolla on koko ajan, huoltoväli on 15 000 km. Vähän väliä joutuu viemään Tojoa pajalle ja maksamaan huoltolaskuja.
- Anonyymi
Yaris Crossia ei voi verrata Peugeot 2008iin. Niin paljon parempi on patonki että täytyy olla aika mörökölli jos Yarikseen päätyy.
- Anonyymi
Yarsiksen rengas melu aivan järkyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yarsiksen rengas melu aivan järkyttävä.
Meluaahan se, kun meluntorjuntaan ei ole rakenteissa panostettu jeniäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meluaahan se, kun meluntorjuntaan ei ole rakenteissa panostettu jeniäkään.
Merkki keskittyy olennaiseen eikä pikkupiiperrykseen. Melu ei ole YC:ssa ongelma, olen vetänyt sellaisella kesälomilla päivässä väli Hki-Kuusamo ja pohjoisesta väli Nordkapp-Äkäslompolo samana pvnä ja aivan virkeänä perillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkki keskittyy olennaiseen eikä pikkupiiperrykseen. Melu ei ole YC:ssa ongelma, olen vetänyt sellaisella kesälomilla päivässä väli Hki-Kuusamo ja pohjoisesta väli Nordkapp-Äkäslompolo samana pvnä ja aivan virkeänä perillä.
Hauska satu, melu on asia joka rasittaa kuljettajaa ja Toyotan tunnetusti heikot maantieominaisuudet vetää kuskin täysin loppuun jo 200 km ajon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska satu, melu on asia joka rasittaa kuljettajaa ja Toyotan tunnetusti heikot maantieominaisuudet vetää kuskin täysin loppuun jo 200 km ajon jälkeen.
Suosittelen kuntokuuria jos olet niin rapakuntoinen että 200 km ajon jälkeen olet loppu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173603Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313119Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332660En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152193Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142072Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048- 361995
- 1201850
- 291821
- 351804