Vieläkö satakuntalaiset tilausliikenteen bussit ajaa Puolan rajalta ukrainalaisia miehiä Kankaanpäähän? Pari vuotta sitten taksi oli 2 000 euroa ja autoon 38 - 44 naamaa istumaan. Täällä oli kokonaiset naisarmeijat heitä ottamassa vastaan ja paijaamassa KELAn asiakkaaksi.
Täällä oli kokonaiset naisarmeijat heitä ottamassa vastaan ja paijaamassa KELAn asiakkaaksi.
30
550
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä taas itketää pikku asioista.
- Anonyymi
Ei ole pikkuasia
- Anonyymi
Hyvä, että tulee miehiä, Kankaanpäässä ei niitä aiemmin juuri ole ollut.
- Anonyymi
Vähemmän enää ajavat. Hallituskin muuttui ja yleinen mielipide. Kustannuksia toki on helvetisti. Joka toista ukrainalaista elätetään 100% ja on oikein omat toimitilatkin. Eivätkä lähde täältä takaisin, ovat kuorossa kertoneet erilaisiin tutkimuskyselyihin. Kysyvät takaisin: "Eikö teidän pidä meistä huolehtiakin?"
- Anonyymi
Käpykaartilaisia.
- Anonyymi
Jokainen, heitä on 46 000 maksaa minun verorahoilleni 78 000 vuodessa on 3 588 000 000 per vuosi
- Anonyymi
Mitä väliä. Halpa hinta, kun saadaan äijiä pitäjään. Paikallisista pojuista ole mihkään.
- Anonyymi
Mitä muuten Kankaanpäähän valittu ukrainalaisten hellimisjohtaja puuhastelee?
- Anonyymi
Ei mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään!
Mitä? Eikö hän helli ukrainalaismiehiä?
- Anonyymi
kyllä täällä enonkoskella ,,oikein lions klupi päivysti milloin tänne saadaan sota karkurit ja heti raha tukku,, käteen ja minusta kunnan ylin-johto syylistyi rikokseen,, mistä helvetin rahoista piti heti antaa 10000 euroa,, kukaan ei oo korvaansa lotkauttanut minne ne ukrainan perseeseen ne rahat meni,, miusta kunnan olis oltava puolueeton,, ,,olis tukinnan paikka,, vaikka enonkoski on viel,,varakas-kunta,, mut miten pitkään,,,poliisi asia,,,
- Anonyymi
kyllä,, onhan enonkoselaisilla vie pinkka kunnossa,, samaa miekin oon ihmelellyt,,,,,kunnan rahan ,, käyttöä,,, mitä väliä 10000euro sinne tänne ,,, eikun sota karkurit,, onneksi ne syöpäläiset lähti täältä savonrannalta,,
- Anonyymi
joo mija mikä onollut rahalle vastine,, ei mitään ,,,ekin ihmetteli mikä helvetin sos,toimisto tää enonkoski on,, ja tyhmät ylin- johto-- jos tavan kuntalainen menee tonne kunnan mäelle pyytäää 10000 euroa,, mikähän on vastaus,, vaikka olis pää kanalossa,,, mutta oon samaa mieltä rikos,, on tapahtunut kuka päätti 10000 avusta,,, ,,asia pitäis tutkia,, perin pohjin,, en oo antoiko naapuri kunnat mitä,,
- Anonyymi
ole seurannut samaa,,, juttua,, kuntie ja koko suomenkin ,,pitääisolla puoluetoon ei joka paikassa sählätä,,ei hyvältä näytä,,, milloinha iso-karhu,, herää,,, ja antaaa hunajaa tänne,,,
- Anonyymi
Tarviitko nenäliinoja pyyhkiäkses kyyneleesi? Jos tästä täällä itket niin on varmaan vähän tylsää. Toivon kovasti, että löydät parempia harrastuksia.
- Anonyymi
Sinä piipität tuota värssyäsi moneen seinään.... mitä ajattelisimme?
- Anonyymi
Onko tutkittu kun Ukrainan rintamalla peukkua paljon käytössä ei vaan sieltä Suomeen virtaa.
- Anonyymi
Eikä tutkitakaan. Ukrainalainen on pyhä ja koskematon henkilö.
- Anonyymi
maahanmuuttajat maksa maltaita suomen yhteiskunnalle,
vain 30% tekee töitä 700 000 matuista ja heitä tuetaan suurinta osaa kela ja sossutuin jo 30 vuotta
kalliit asumiskulut, ilman sähkölaskuhuolia, ei näe nälkää, hienot vaatteet,kengät,
lapsilisät, elatusmaksut ilmaiset matkat pakomaihinsa ,tulkit 10 vuoden asumisten jälkeen kalliiiden lääkärikäyntien lisäksi t
opiskelijat tulevat sukunsa kera ja suomalaiset maksaa kaiken ilman työntekovelvoitetta useaman vuoden
terveydenhoitoon matu pääsee aina vaikka suomalainen ei pääse
maahanmuuttajatkin maksaisivat hiv, syyyhy ja sankkerihoitonsa ihan itse
ja jos ei niin sitten kärsivät niinkuin suomalaisetkin
jotka ei pääse terveyskeskuslääkäreille ja tämä 65 v lääkäri on monella paikkakunnalla pois, suljettu ,ei ole yksityisillä lääkäreitä
ei suomalainen pääse hammaslääkäriin jos ei varaa maksaa kallista yksityistä
ei pääse kaihi, e ipolvi eikä lonkkaleikkauksiin vaan kärsivät vuoden ja enemmän kipuja ja kunto heikkenee kun ei pääse liikkeelle.
vanhukset kotonaan yksin kun ei ole kokopäivälaitospaikkoja sokeille, dementoituneille jopa yli 90 vuotiaat kotona
sillai hyvinvointivaltiossa suomessa kun meillä ei varaa
rakennettu isoja sairaaloita vuosia ja korjattu vanhoja mutta niissä yksiköitä kiinni monta kuukautta vuodesta ja tilat käyttämättä kun ei varaa lääkäreihin ei hoitajiin
lastensairaala rakennettiin lahjoitusvaroin kun muuten suomlaiset lapset olisivat jääneet hoitamatta
suomalaiset polittiikot sysäävät varoja ulkomaille joiden maat turkki. irak, iran somalia, israel, ukraina ja venäjä sotineet koko elämän ajan joiden johtajat himoavat valtaa kansansa uhraten ja suomalaisten pitää auttaa viemällä sotatarvikkeita, pelastaa ,parantaa , rakentaa aina vaan uudelleen
loputon suo ja suomen kansa kärsii kun yhteiskunnanpalvelut suomalaisille on
lopetettu, tänäänkin kuulin kun joku vanhempi ihminen sanoi radiossa että sais eutanasin koska vanheneminenpelottaa ja pelko että jää hoitamatta kotiin yksin tuskien ja vaivojen kanssa.
paljon kuuluu että sairaalasta viedään vanhus kotiin missä ei jääkaapissa syötävää eikä itse pysty huolehtimaan perustarpeita
jjoskus naapuri tekee huoliilmoituksen
aika paha yhtesikunnan hyvinvointialueiden vanhuspalveluiden moka - Anonyymi
ei ola parantunut matujen tulon jälkeen työllisyys, ei tule verotuloja samassa suhteesssa mitämatutvievät,lukuja on ilmennyt jotka kuntien taloudessa tuovat kassavajeeneli bruttokansantuote nolla ja velan määrä jokaista asukasta kohden kasvaa eli meidän huonosti voiva nuoriso on pulassa tämän tilanteen kanssa
- Anonyymi
Ei niiden tarvi. Katsokaa niiden uusia autoja ja kuinka on varaa 3 - 4 autoa makuuttaa nyt pihassa.
- Anonyymi
Pääasia, että miehiä pitäjään. Paikalliset eivät valitettavasti omaa kykyjä mihinkään.
- Anonyymi
horo?
- Anonyymi
Ei, vaan nyt on Kankoonpäähän tullut miehiä. Ymmärrän, että paikallisten urhojen on sitä vaikea ymmärtää ja käsittää, saati sietää.
- Anonyymi
Sotilaskarkureita, sotarikollisia ja itseään yli-ihmisinä pitäviä hyötyjäloisia.
- Anonyymi
Kenelle tahansa kelpaisi 4500€ käteen, ilmaista rahaa päälle vielä ilmainen asunto ja tarpeen mukaan muita ilmaisia etuuksia. Suomalaiset työttömät kituuttavat perusturvan varassa joka yksin asuvalle on 595€ kk. Kun vieraat taas viettävät kulutusjuhlaa.
- Anonyymi
Hyvä, että tosimiehet saapuvat paikkakunnalle. Yes.
- Anonyymi
Vielä, kun saataisiin SivariJussi, tuo hedelmällisyyden jumala paikkakunnalle.
- Anonyymi
AisuriJussi olis komia näky kylän raitilla
- Anonyymi
Kankaanpäässä on työpaikkoja ja samaan aikaan 12% työttömiä ja nämä matut lisänä elätettävänä.
Mutta niillä on varaa kun katselee kauppa ostoksia, ensin ruokaa kärryt täyteen ja sit kaljat ja karkit kannetaan kotiin.
Monet ajaa koneilla autoilla ja hienot sähkömopot ja - pyörät työttömillä allaonko rahat tullut siitä kun käydään Virossa hakemassa tupakat ja kaljat ja sit myydään siilin välikössä eniten tarjoavalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565