Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
Ootko miettiny koskaan
35
815
Vastaukset
- Anonyymi
Olisinpa sun mielestä
- Anonyymi
Olisinpa mä sun mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpa mä sun mielestä
Olisinpä mä sinun mielestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpä mä sinun mielestä...
Narsistin ajatuksia
- Anonyymi
Sivusta: Sellainen asia olisi kiva tietää, jos sellainen ihme tapahtuisi.
- Anonyymi
Kyllä sen miehen pitäis jo tajuta olevansa ihanista ihanin, mulle.
- Anonyymi
Hänen kyllä pitäisi se jo tässä vaiheessa tietää...
- Anonyymi
Ei tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä
Pitänee sitten kertoa se suoraan.
- Anonyymi
Haluaisin olla!
- Anonyymi
Joo... Ehkä niinku 🤏🏻 vähän sillee aatellu...😏... Ja yks toinen on kans sillee vähä niinku paljon ihana... 😚
- Anonyymi
Vähän silleen joo..😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän silleen joo..😂
Älääää... punastun 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älääää... punastun 🤭
Hyvää iltaa😊
- Anonyymi
En mieti. En ole kiinnostunut muiden mielipiteistä, vaan vain siitä yhdestä.
- Anonyymi
En ole, koska en usko olevani. Harhaista olisi tuollaista kuvitella.
- Anonyymi
No niin peesaan tätä, oletko mies miettinyt tätä?
- Anonyymi
Kuin hänelle sivusta
- Anonyymi
On miettinyt.
- Anonyymi
Mitä sitä tuommoisia miettimään. Sanoa tuo pitää, jos noin ajattelee.
- Anonyymi
I....i on kyllä kaunis ja ihana
- Anonyymi
Kaunis viesti!!! Silloin kun kokee toisen ihmisen ihanaksi, ollaan jo melko pitkällä haaveilun saralla. Ihastumisen ensi askeleiden jälkeinen tuntemus on yleensä hyvin voimakas ja toiseen kokeen järisyttävän hellyttäviä tunteita. Toista katsellaan salaa ja ajatellaan kuinka kaunista kaikki on toisessa, ja kuinka ainutlaatuinen toinen onkaan. Katse saattaa unohtua toiseen pitkäksikin ajaksi ja hieman hölmistynyt pysähtyminen yleensä seuraa katselijaa. Iltaisin kelataan muistikuvia ennen nukkumaan menoa, ja herkistytään jopa kyyneleen vierähtämiseen asti hellyyden sydäntä kurittavaan pakahtumiseen. Ihanista ihaninta seurataan monin tavoin, vaihtuva vaatetus saa ilakoimaan sydämen, "voi kuinka nuo kaikki sopivat hänelle" Kuin hänelle suunniteltu ja kuinka hiusten huoleton tai huoliteltu tyyli saa pysähtymään tuijottamaan ja arvioimaan hänen näyttävän vieläkin kauniimmalta ja söpömmältä. Rakkauden saapuessa vaivihkaan tunteisiin, katse alkaa vierailemaan olemuksessa kokonaisuudessaan, mielen valtaa sopivuuden haaveet ja seksuaalisuus toista kohtaan, mietitään miltä kaikki tuntuisi ja miten kaikkeen suhtauduttasi. Jos kaikki johtaisi parisuhteeseen, (ei heiltä mitään puuttuisi) vaan he rakastaisivat pyyteettömästi ja hellästi toisiaan, toteuttaen toisilleen mieleisiä ajatuksia ja pysähdellen lemmekkäisiin tuokioihin sadepäivinä.
https://www.youtube.com/watch?v=2pScWD7ay1I&list=RDUTsGFIG2USA&index=3- Anonyymi
Liian pitkä tämä lukea,odotin vaan kohtaa jossa sankari saa vihdoin naisensa
- Anonyymi
Ihana kirjoitus rakas ja hyvä kappale oli🔥❤️
- Anonyymi
Kaunista ulosantia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista ulosantia
Luettiinko yhdessä 🫡?
- Anonyymi
M nainen on mielestäni ihanista ihanin
- Anonyymi
M mies ❤️🔥
- Anonyymi
jättäisitkö rauhaan ja myös nuo jotka hakkaa ihanalleen kaikkea.
- Anonyymi
Oliko pakko nyt tuo kortti vetäistä? 🤔 alla on tulos.
- Anonyymi
mitä haluavat tehdä työkseen, joka ammattia ja rahaa onnea, kotia, joka vitun asiaa. ja kunnolla hakkaamista, tulevaa, oikein kunnolla turpaan ja, pahaa ja painostamista. jotta suostuvat huonoon ja pahaan.
- Anonyymi
rahan estäjiä ja muita estäjiä hakkaan joka päivä veitsellä päähän talousrikoksia ja, kaikkea ikävää.
- Anonyymi
En oikeastaan. Oon vain miettynyt, kuin eräs J on ihanista ihanin.
- Anonyymi
Hieno ajatus!
- Anonyymi
Mä haluaisin olla vain yhdelle miehelle. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. Hän on mun ihanista ihanin.
https://youtu.be/5YrTU0UMEtU?si=nJVWfoy6s3yres9Q
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5443666- 1712670
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1842589Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k192104Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481940Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81882Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien391605Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1831553Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2171546- 131443